Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.quote:
Dochter van Astrid Hollederquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor. Wellicht voor mensen die showdingetjes kijken en volgen.
RTL Boulevard is ze vaste gast/presentatrice en ze speelde ook Onderweg naar morgen, dus ze is in principe best breed bekendquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen
best irritant bij Masked Singerquote:
Daar ken ik 'm ook van ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best irritant bij Masked Singer
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordtquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dione de Graaff en Nathan Rutjes worden ook genoemd, maar goed. Blijft speculatie natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Leonie ter Braak is ook al zo goed als zeker, denk dat die vandaag bekend gemaakt wordt
alleen Miljuschka ken ik wel, en van Buddy ooit wel gehoord/ De rest zijn inderdaad onbekende BN-nersquote:Op woensdag 27 november 2019 07:54 schreef I het volgende:
[..]
Claes Iversen
Johan Goossens
Miljuschka Witzenhausen
Jaike Belfor
Buddy Vedder
Dit jaquote:Op woensdag 27 november 2019 07:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
0/5Het gaat de goede kant op
Ik vind dat bij WIDM altijd wel meevallen, heb dat vaak meer bij ERquote:Op woensdag 27 november 2019 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit jaAlleen jammer dat ze zichzelf doorgaans wel als BN'er zien en zich ook zo gedragen
Die Chinese tekens staan voor de naam Robert, aldus een Chinese waar ik het net aan heb gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:23 schreef Cee het volgende:
Bart Arens zet de hints op zijn instagram (waaier met Chinese tekens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |