Ik denk dat mijn betaling te laat binnen was.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:18 schreef WEST het volgende:
Gefeliciteerd Top 3 verdiend.
@:flipsen .., de betaling was dus op tijd bij je,
Bedankt voor de organisatie![]()
Enne @:Luctor.et.Emergo volgende keer hoger bieden.... misschien werkt dat wel
Over mijn eigen prestatie geef ik me een zwaar onvoldoende volgend jaar hard terug slaan.![]()
Mwa, "iets" extremer zou geen kwaad kunnen denk ik. Met name het exact voorspellen van een positie bijvoorbeeld zou wat extra bonuspunten kunnen krijgen. Dan heb je niet dat bij een saaie race iedereen binnen dezelfde puntenrange zit. Ik ben er nog mee bezig, zal wel een voorstel doen binnenkort. En meeste stemmen gelden uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:28 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind de puntentelling prima. Voor mij heft het niet te veranderen.
We hadden pech dat het begin voorspelbaar was met Mercedes. Als het onvoorspelbaarder wordt zie je meer variatie. Het is juist leuk/spannend dat het zo dichtbij elkaar blijft. Was toch een leuke laatste ronde. Zo heeft de meerderheid ook zin om steeds die lijst in te vullen. Als halverwege al blijkt dat ik geen kans meer maak zal ik eerder geneigd zijn het te vergeten. Verder viel mij op dat mensen die het een vergaten toch nog lekker meededen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mwa, "iets" extremer zou geen kwaad kunnen denk ik. Met name het exact voorspellen van een positie bijvoorbeeld zou wat extra bonuspunten kunnen krijgen. Dan heb je niet dat bij een saaie race iedereen binnen dezelfde puntenrange zit. Ik ben er nog mee bezig, zal wel een voorstel doen binnenkort. En meeste stemmen gelden uiteraard
Ga maar weer slapen hoor, het hele F1 circus komt pas weer in 2021 in actie. Je las het hier voor het eerstquote:
Zandvoort de eerste race van het jaarquote:Op maandag 2 maart 2020 15:43 schreef flipsen het volgende:
Ik ga vandaag een beetje testen met nieuwe puntentelling systemen. Intussen mogen jullie hier uitvechten wie het met wie gaat doen in seizoen 2020. Als het allemaal doorgaat natuurlijk en eerlijk gezegd heb ik daar een zwaar hoofd in, zie MotoGP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |