Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was ook wel heel dom, had een week een benzine leenauto en de pomp had een geel handvat voor de benzine, vaak is geel diesel.
Even een splash&dash met de tankpas, volgas de autobaan op en 5 min later achter de anwb gesleept worden.
De thee ook.quote:
Shell is trots op je.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doen
Moest laatst met m'n nieuwe auto wel een of andere coating shit in de tank gooien voordat ik de eerste keer ging tanken. Iets met de nieuwe benzine E10 en de rotzooi die ie achter laat. Of de schade die t aanricht. Geen idee. Ik doe t braaf.
Dinsdag vrije dag genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
En als ik ergens anders tank, dan ook nog?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Dinsdag vrije dag genot. Helaas nog maar een paar keer.
Arbeit macht frei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
True.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 'n oude ziel
Bah. Wil niet naar huis dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier waait het anders behoorlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |