Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Heb ik ook zo vaak gezegd. Gewoon mee blijven posten en blijf je verbazen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Ja, dat kan ook echt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik krijg ook geen verhelderend antwoordt op mijn vraag of ze gedwongen werd en dat zegt mij al genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jessie zegt en doet veel onder het mom van een "grapje"maar veel is geen geintje meer, in ieder geintje zit een seintje zei iemand al steeds. En gekke stemmetjes opzetten idem, dan zegt hij het niet maar zijn "alter" En daar komt hij steeds mee weg
Jan sukkel komt ook weer onder zijn steen vandaan kruipenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, maar idd ze zal er net zo van genoten hebben als Jessie...
Daar gaan we hier niet over speculeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Merel is verkracht door Jessie?......
Dan had ze haar bek open moeten trekken ,heeft ze anders ook geen moeite mee, ze wou maar al te graag, en ja, ik heb het ook gezien, na wat geflirt en gezoen duwde hij haar onder de dekens, was een lolletje, ze had ook meteen weer overeind kunnen komenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat is echt genieten voor een vrouw,, zonder ook maar enig voorspel of iets anders liefs, met je kop onder de dekens geduwd worden, snel pijpen en dan verder niets
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
tut tut tut, dat is persoonlijk hoor, get a grip, please
Lotus, mooi en slimquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.
Lotus had hem goed door
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef PTLe het volgende:
Ik val net binnen met de streams , kan iemand mij vertellen waar ze naar luisteren ?
Ik respecteer Lavender en ga er niet meer over antwoorden....quote:
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaan we hier niet over speculeren.
Posts hierover worden genote en verwijderd.
Ow Dank je wel U2 en hoi kanjerquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...
In de cos gaat het nergens over en op de streams gaat het over het misbruik van meisjes door loverboys...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |