Too many wordsquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja heb gezegd dat dit niet de normale gang van zaken is dat de omgeving faciliteert dat zij lekker kan switchen tussen plekken. Dat begreep ze niet gelijk.
Nou, het is meer zodat ik wat uit kan trekken. Ik loop eigenlijk tot het vriest zo ongeveer in korte mouwen, maar bij wind en regen is het vooral aan het begin wel lekker om nog íets aan te hebben. Maar halverwege de training sterf ik dan van de warmte bij lange mouwen, dus laagjes!quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je in dat soort gevallen niet weg met een long sleef shirt? Of is dat heel raar wat ik nu zeg?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar weer verwijten op als ze terugkomt. Gelijk korte metten mee maken joh.
Modpowers jonge.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Hoe kan het dat buda altijd door kan posten als een topic al dicht is?
Modpowerrrrrquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Modskillsquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Dat klinkt lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb toch iets te veel gedaan gister in de sportschool. Hamstrings voelen nog steeds helemaal verkrampt aan na een kort fiets ritje terug van de Uni
Dit jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En een "nee, daar begin ik niet aan, koop maar plastic" lijkt me prettiger dan "JE HEBT MIJN PLANTEN VERMOORD".
Een van de dingen die ik m'n vrijwilligersklusje heel dankbaar ben, ik heb er geleerd nee te zeggen.quote:
Ja dat idd. Rustig, zonder overbodige emoties, zeggen dat je het niet gaat doen. Geen excuses of uitlegquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon, simpel nee, zonder er meteen honderd excuses bij te willen maken.
Toch zoals ik het in gedachte had en begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, het is meer zodat ik wat uit kan trekken. Ik loop eigenlijk tot het vriest zo ongeveer in korte mouwen, maar bij wind en regen is het vooral aan het begin wel lekker om nog íets aan te hebben. Maar halverwege de training sterf ik dan van de warmte bij lange mouwen, dus laagjes!
Excuses moet je sowieso niet gaan maken. Gewoon 'Nee, dat kan ik niet doen voor je'quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon, simpel nee, zonder er meteen honderd excuses bij te willen maken.
Klopt wel, dat laatste. En het is vaak makkelijker om uit de wind te blijven, want je kan meer binnen een kleinere straal als je een uur gaat trainen. (Ik kan mezelf prima een uur in een parkje vermaken al lopend, fietsend lijkt me dat minder geslaagd).quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zoals ik het in gedachte had en begrijpelijk.
Met fietsen heb ik vanaf het moment dat het kouder word vrijwel altijd lange pakken aan en een regen jack bij me voor het eerste gedeelte tot ik warm gedraaid ben. In mijn hoofd heb je als hardloper minder last van regen/wind omdat je minder snel beweegt (in pure km/u) dan op een fiets.
Nee zeggen. Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat idd. Rustig, zonder overbodige emoties, zeggen dat je het niet gaat doen. Geen excuses of uitleg
Mja, aangeleerd gedrag afleren is best lastig soms.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excuses moet je sowieso niet gaan maken. Gewoon 'Nee, dat kan ik niet doen voor je'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |