Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsors via de marketingman gaat en dat is Mark geweest als CD.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt ook maar Opel was dacht ik de laatste die hij heeft binnen gehaald
ik dacht er iemand anders achter zatquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zal ik nog ff moeten checken voor de zekerheid, ik neem automatisch aan dat partnerships en sponsor via de marktingman gaat en dat is Mark geweest als CD.
https://www.frankwatching(...)rdeal-met-feyenoord/quote:Inmiddels weten we dat zowel de directeur Richard Klatten van Qurrent als de grote man achter de loterij-business en de Stichting Doen, de multimiljonair en filantroop Boudewijn Poelmann, beiden supporter zijn van Feyenoord. Ze zullen elkaar ongetwijfeld kennen van een skybox in de Kuip. Ik ben er tamelijk zeker van dat Klatten voor het afsluiten van de sponsordeal een vinkje heeft gehaald bij Poelmann. Verstandig: stel je voor dat het gratis geld van Stichting Doen voor Qurrent op het spel komt te staan!
https://www.voetbalprimeu(...)-bij-feyenoord-.htmlquote:'Na Qurrent dient ook Droomparken als stroman voor Postcode Loterij bij Feyenoord'
Zoals ik voorafgaande aan dit seizoen al zei is AZ ons daadwerkelijk op alle fronten voorbij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onze club is echt verdoemd.
ALLES KOMT GOEDquote:Feyenoord wil, nadat het jaren geleden de boot had gemist, alsnog toetreden tot de voetbalpiramide. Dat geeft Mark Koevermans aan. Momenteel komt Jong Feyenoord uit in de beloftencompetitie, maar daar is weinig weerstand. De Rotterdammers en de KNVB zijn momenteel in gesprek.
"We hebben de ambitie om zo snel mogelijk toe te treden in de voetbalpiramide om in de Keuken Kampioen Divisie terecht te komen,'' vertelt Koevermans. ''We zijn met de KNVB in gesprek. We moeten nog even afwachten, maar onze ambitie is om met het tweede elftal toe te treden tot de voetbalpiramide.''
Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Jammer dat wij nét weer die ene td hadden die hier niets in zag.
Yess mee doen aan een competitie waar zelfs Sparta van af ziet, alles is goedgekomenquote:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
We hebben een doel en het belangrijkste is geld. Als dat je plan is... Begin eens met een professionele organisatie andersquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 10:37:31Koevermans: Ik denk dat het mij als algemeen directeur goed af gaat. We hebben punten opgesteld waar we naartoe willen. Daar gaan we mee aan de slag. Het belangrijkste op mijn agenda. Meedoen om de prijzen en daar hebben we een financiële injectie voor nodig. #Feyenoord reageer retweet
Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn in conclaaf met de KNVB over hoe of wat die toetreding concreet moet plaatsvinden. Je moet kampioen worden in de O21 competitie dan stroom je in in de tweede divisie zegt hij (Koevermans).
Dat zal moeten blijken tijdens die stemming volgende maand. Een nieuwe competitie zonder die 3 clubs kun je ook niet bepaald serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Letterlijk alle profclubs hebben zich al uitgeschreven met hun jongelftal uit de voetbalpyramide, behalve AZ, Ajax, Utrecht en PSV omdat ze een permanente plek hebben in de KKD omdát de pyramide gefaald is...
Je hebt gelijk, Jong Volendam (quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:58 schreef Elan het volgende:
En alleen Vitesse, Sparta en Groningen hebben hun Jong team toch teruggetrokken?
Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
Een belangrijk detail is dat een Jong-team vrij veel kost om mee te doen in piramide. Voor de kleinere clubs loont dat niet tov spelersontwikkeling. Maar Feyenoord is dat wel belangrijk, die zoeken hiermee een plek om weerstand te verhogen voor de spelers zodat tussenstap kleiner wordt. En qua geld kan Feyenoord dit ook makkelijk betalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Jong Volendam () heeft nu de tweede plek in de tweede divisie (en staat dik onderaan, waardoor er twee plekken vrijkomen in de tweede divisie), terwijl Jong Ado en Jong Almere in de derde divisie spelen.
In de huidige opzet hebben we hier gewoon geen ene reet aan. Feyenoord en de KNVB die in discussie gaan over toetreding in de voetbalpyramide, dat is als klaasweetalles en GenerationAlpha die een discussie hebben over het beleid van FOK!
Ik kan ook wel een financiële injectie gebruiken, waar haal ik die?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je eerste persco als AD van Feyenoord lekker open deuren intrappen. Nee, komt helemaal goed dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |