quote:
Zekers, leve de vrijheid, maar best een kutnummerquote:Op donderdag 28 november 2019 01:49 schreef ACT-F het volgende:
Deze videoclip van Massive Attack is destijds verbannen op vele zenders. Zelfs op YouTube. Leve Vimeo![]()
https://vimeo.com/71769361
quote:Op donderdag 28 november 2019 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zekers, leve de vrijheid, maar best een kutnummer
Dus je blijft nog ffquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:50 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog de single liggen van de zwerf katten![]()
![]()
![]()
Met rock this town op de b kant
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2019 02:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Muziek kent geen racisme !
quote:
Lekkah!!quote:
Dank U welquote:Op vrijdag 29 november 2019 07:16 schreef kree het volgende:
Ik luister de officile opnames via Spotify maar voor jullie even
Graag gedaan hoor, ik weet dat het christelijk is, Maarja als ik me druk zou maken over wat mensen denken.... boeie /care luister het of gewoon niet. Mij maakt het niet uit. Muzikaal zit het heel ok in elkaar en zeg ik als muzikant dan.quote:
Wil je wel beloven dat je geen gekke dingen gaat doen met je geloof enzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, ik weet dat het christelijk is, Maarja als ik me druk zou maken over wat mensen denken.... boeie /care luister het of gewoon niet. Mij maakt het niet uit. Muzikaal zit het heel ok in elkaar en zeg ik als muzikant dan.
Euh ja? Wat wil je nu weten, kan niet zoveel met 3 smileys?quote:
Zoals wat denk jij dan aan? Geloof dat er alleen maar goeds is gedaan door mij. Ben geen is terrorist ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wil je wel beloven dat je geen gekke dingen gaat doen met je geloof enzo?![]()
![]()
Fout forum sinterklaasquote:Op vrijdag 29 november 2019 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
Zoals wat denk jij dan aan? Geloof dat er alleen maar goeds is gedaan door mij. Ben geen is terrorist ofzo?
Maar ben wel benieuwd wat voor beeld jij dan hebt bij iemand die christen is? Dik off-topic gelijk. Maar vertel maar?
Prima nr toch? Ik speelde in rock bands ook h met dit soort muziek? Dus provoceren doe je me er niet mee.quote:
Tevens Wat luister je nu? is dezen forumquote:Op vrijdag 29 november 2019 07:51 schreef kree het volgende:
Denk trouwens niet dat mijn christelijke bandleden mijn muzieksmaak zullen waarderen. Maar ben dan ook totaal geen standaard christen.
Gelovig euhm ja dat wel, alleen op een complete andere manier. Want kan net zo goed van dit soort keiharde muziek houden. Maar. Ook het totaal tegenovergestelde
Body Count, a song by Body Count on Spotify
Het mag best ff klein beetje off-topic lijkt me. Voor het discussie idee goed niet te ver. Maar we houden het hier maar bij denk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:53 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Tevens Wat luister je nu? is dezen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |