Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?quote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees hier alweer over botox alsof het een feit is. Er wordt al over geoordeeld.
Dan neem ik aan dat er een afspraak staat.
Of niet...
Ja, als iedereen vrienden zoals jij hadquote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 25 november 2019 17:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, ik gun Merel heel veel botox...en fillers, lief toch?
I know, ik ben een topper!quote:Op maandag 25 november 2019 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als iedereen vrienden zoals jij had
Je kan ook gewoon de boel opvullen met silicone kit , lekker cheap past wel bij Mereltjequote:
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: er zijn heel veel klachten, niet normaal. Daar moeten we echt iets mee doen.
Jessie: ja, ik weet het. Maar als jij de webshop wil doen, moet je minimaal 3x per dag inloggen en zo.
Mariska krijgt nu de schuld van de klachten?
Maar niet voor de spullen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij is wel verantwoordelijk voor de afhandeling natuurlijk. Dat wilde ze zelf dolgraag.
Ja en nu?quote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zij krijgt de klachten te zien en zal daar mee naar de verantwoordelijke moeten stappen.
hebben ze toch helemaal geen ruimte voorquote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een F1 auto full size 1350,-
ex btw
pffffffffffffffff
Nou wat denk je snuggerquote:
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doet ze dus blijkbaar niet, en logt niet vaak genoeg in om de klachten te lezen.
Ik denk Jessiequote:Op maandag 25 november 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat het aan Merel ligt natuurlijk. Kan niet anders.
zon ding daar neerzettenquote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of diegene waar ze naar toegaat doet niets met de klachten. Je weet het niet, want het werd verder niet uitgelegd.
Merel past met haar toges al helemaal niet in een F! wagen, Gerrit en Jessie ook niet.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef IkFok het volgende:
[..]
hebben ze toch helemaal geen ruimte voor
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op maandag 25 november 2019 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, laten we er maar van uitgaan dat het aan Merel ligt, net zo makkelijk.
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappenquote:Op maandag 25 november 2019 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Een escape room,dat ken ik ergens van.
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vindquote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
Merel wil voor 650 euro racen in een formule 1 wagen.....virtueel, ook bandenwissel....
Ook heel leuk voor streamers......![]()
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou BRam.. kom dr maar weer in dan
met de eskeep reum
![]()
dat was een echte knaller toen
Die film kan ook,maar ik doel op het fiasco van Beau.quote:Op maandag 25 november 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Escape room zonder enige deur oid om te ontsnappen
quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
Heeft ook echt heel veel met een finale of eindstrijd te maken.....ze weten van gekte niet meer waar ze hun geld naar toe moeten werpen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel verzint dingen die alleen Merel leuk vind
geen idee wie daar mee kwamquote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan het me niet eens meer herinneren. Iets van een idee van Beau?
quote:Op maandag 25 november 2019 17:54 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat er binnenkort een golfsimulator komt en dat ze Rob even naar de PC Hooftstraat sturen om een paar Louis Vuitton brillen te kopen.
De oren van de natuur redden het wel hoor, 4 uur muziekquote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
Merel wil lekker feesten en veel herrie maken, want eer dat er een klacht binnenkomt, zijn ze er toch niet meer - fuck het natuurgebied!
En daar gaat het om?quote:Op maandag 25 november 2019 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
De oren van de natuur redden het wel hoor, 4 uur muziek
Oh ja?quote:
Dat kan ze wel vergeten.Er zit ook een manege naast en die zijn helemaal klaar met hun.quote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
Merel wil lekker feesten en veel herrie maken, want eer dat er een klacht binnenkomt, zijn ze er toch niet meer - fuck het natuurgebied!
Volgens Merel zal het ze jeuken, want als er klachten komen, zijn ze allang weg.quote:Op maandag 25 november 2019 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ze wel vergeten.Er zit ook een manege naast en die zijn helemaal klaar met hun.
Echt heel goed voor de spieren een zonnebank, voor huidkanker ook.quote:Op maandag 25 november 2019 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris wil zonnebank
Merol; jaaa daar zou ik heul de dag onder liggen
Maris; goed voor je spieren .echt goed voor je spieren
Herr Das Boot
eurotjes tellen
nog steeds
Dago Duck..
en de laate update
Je hebt vast iemand die huidkanker heeftquote:Op maandag 25 november 2019 18:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Echt heel goed voor de spieren een zonnebank, voor huidkanker ook.
Je vergeet Maris en His.quote:Op maandag 25 november 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
Wie zijn er nu nog over:
Jessie
Merel
Gerrit
Mylene
Brandon
Franny
Dat was het toch?
Neequote:Op maandag 25 november 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt vast iemand die huidkanker heeft
Marisquote:
Er komt een tijd dat dat niet vanzelfsprekend is (hoop ik)quote:Op maandag 25 november 2019 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
koop koop koop koop
hebben ik wil
wat een armoe .
om te janken is ut
Wat dacht je van de geiten en Katie (kippen natuurlijk ook). Moest er ook aan denken bij het laatste evenement (Hollandse avond) best wel veel herrie en licht. Vond het best wel zielig voor die dieren.quote:Op maandag 25 november 2019 17:57 schreef Dark het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2019 18:17 schreef Soury het volgende:
Merel koopt de hele Bijenkorf leeg. Ze wil graag lopen met tasjes. Wat een vervelend mens ben je dan
Asociaal stuk vreten is het toch ook!quote:Op maandag 25 november 2019 18:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens Merel zal het ze jeuken, want als er klachten komen, zijn ze allang weg.
Gerrit zegt nog - Dan zal dit het wel zijn...denk ik.quote:Op maandag 25 november 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat een krat bij de poort gerrit haalt het op
quote:Op maandag 25 november 2019 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Eten en een enveloppe..
lieve inwoners
greet leest
mn man en ik zijn fans
een bezooek aan de markt was onze wens
het ws leuk/geweldig
we zien dat jullie kapot zijn
hele dag gewerkt
we eten thuis ook een rijst tafeel
dus eten we samen
liefs
Fam.
Familie
Dacht dat ze geen giften mochten aannemenquote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Dark het volgende:
Indische rijsttafel en wijntjes...
Ze kunnen er 3 dagen van eten....paupers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |