Maar dat komt allemaal nog, Heb al wel sportvelgen, elektrisch schuif/kanteldak en een sportuitlaat. Op korte termijn komen daar APC heldere Altezza style achterlichten bij. en word er flink aan de audio begonnen. Binnenkort komen de echte foto's van mijn eigen auto, maar moet dan ff de Cam lenen en op het net zetten. Maar hou dit topic in de gaten, want hier staat strax een waar showmodel (american style)
Edit deze sportspiegels komen er ook aan (echt Carbon!!!!)
quote:Rustig
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef Steve-O het volgende:
Ga je ook nog wat onder de motorkap verander dan word het best wel Phat .![]()
Al zet je alleen een hoop spoilers er op dan is het best wel triest
quote:Het is natuurlijk maar net wat je ervoor over hebt. Heb ook naar erebuni kits gekeken en daar vond ik deze wel erg mooi.
Op zondag 12 januari 2003 16:30 schreef neonfreak het volgende:
ziet er knap uit ja met de wing west set, alleen jammer dat de zooi zo prijzig is anders had ik het ook al op me coupeetje gezet.
En deze komt totaal op 850 euro, exclusief montage kosten
Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?
quote:Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.
Op zondag 12 januari 2003 16:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Jacco, waarom was je auto weg dan? Was ie stuk ofzo?Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?
En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.
De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?
greetz
quote:Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi
Op zondag 12 januari 2003 16:53 schreef jacco het volgende:[..]
Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.
En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.
De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?
greetz
Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).
Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?
quote:Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling. En deze achterlichten.
Op zondag 12 januari 2003 16:55 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi
Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).
Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?
greetz
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 17:38]
quote:Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/
Op zondag 12 januari 2003 17:29 schreef jacco het volgende:[..]
Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling.
greetz
quote:Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt
Op zondag 12 januari 2003 17:38 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/
quote:
RustigDe motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 20:55]
quote:Owjah, das best vet
Op zondag 12 januari 2003 17:42 schreef jacco het volgende:[..]
Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt
[quote]Rustig
De motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd
[quote]
quote:Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even
Op zondag 12 januari 2003 17:49 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Owjah, das best vet
125pk, hebbie er een 1.6 vtec in zitten? Nah, ff denken, zal wel gewone zijn.. hmm, nou ja'k weet niet
850e voor zo'n kit valt me nog aardig mee.. tenminste.. dan moet je natuurlijk ook nog velgjes en andere mod's.. want dan heb je alleen nog maar spiolers en plastic zeg maar? Wat heb je/ga je doen/gedaan aan je ophanging? Verlaagd, of ook andere tuning?
quote:Dan haal je de 160pk strakkies wel denk ik
Op zondag 12 januari 2003 17:57 schreef jacco het volgende:[..]
Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even
* NiGeLaToR houdt je topic goed in de gaten
Deze vind ik persoonlijk erg mooi...
Vooral de Alfa Romeo lichtblauwe verf met parelmoer icm met de donkergrijze vijfspaaksvelgen...
Wat voor bodykit hier op zit zou ik niet weten...
kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00
en al dit moois afkomstig van Veilside
quote:Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
Op zondag 12 januari 2003 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
Of je gaat voor deze spoilerkit![]()
kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00en al dit moois afkomstig van Veilside
quote:De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Op zondag 12 januari 2003 18:57 schreef jacco het volgende:[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig
quote:Thanx vond de lichten zelf ook erg
Op zondag 12 januari 2003 19:07 schreef ThaFreak het volgende:[..]
De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Voor die voorbumper ik heb hem een paar keer in het echt gezien en het valt reuze mee.....kijk maar een naar de foto van de zijkant kun je zien dat die niet zoveel uitsteekt (lijkt wel maar is niet zo..)Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig
greetz & stay tuned
quote:klopt die voorlichten heb ik nog nooit eerder gezien maar zijn zeker om te kwijlen
Op zondag 12 januari 2003 19:20 schreef jacco het volgende:[..]
Thanx vond de lichten zelf ook erg
Die voorlichten zijn net nieuw in Nederland, en zoals je ziet op het gifje, krijg als je met stadslicht oprijdt, van die mooi ringen net zoals bij bmw. Ze heten om precies te zijn Angeleyes
En bij die achterlichten is geen uitleg nodig. Watn die zijn zowiezo erg gaaf.
greetz & stay tuned
Bestel btw alles hier http://www.showoffimports.nl Ook een member van Street Legal Honda. net zoals ik.
Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpen Let wel op hij is 43.5 mb groot
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi
quote:Met welk programma is deze af te spelen???
Op vrijdag 17 januari 2003 19:35 schreef jacco het volgende:
Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpenLet wel op hij is 43.5 mb groot
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi
quote:Dit gaat gewoon via Winamp of Windows Media Player. Het is wel de Divx Versie dus je moet wel de juiste Codec hebben.
Op vrijdag 17 januari 2003 21:27 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Met welk programma is deze af te spelen???
Heb van alles al geprobeert, ik hoor wel geluid maar heb geen beeld???
greetz
Ohja misschien niet juist vermeld in de eerste post, dit gaat dus wel over de Fast And The Furious Toyota Supra!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 18-01-2003 02:01]
quote:Bij wet is dat verboden, daarom doe ik het ook niet, ik maak het daar in tegen wel in mijn auto
Op zaterdag 18 januari 2003 02:15 schreef Quitter het volgende:
Ook neon lichtje onder je auto of is dat verboden?
Ze komen onder het dashboard te zitten aan de bestuurders en passagier's kant.
quote:Niet in het leer, maar wel van alcantera. Maar ik heb gellerd dat je het ook makkelijk zelf kan.
Op zaterdag 18 januari 2003 00:45 schreef Ultimora het volgende:
en dan straks wel ff je hele interieur in het leer steken bij allstoff, die ken je vast wel, en kunnen alles... (zelfs een centaal dashboard maken)
ga langs een meubelmaker / fabriek en ze leveren je per meter.
Ze hebben ook andere stof wat bijna gelijk is aan alcantara maar dan sterker en goedkoper.
Prijs was wel ongeveer €35 per m2.
Maar dan je haal de originele stof weg en leg over de stof die jij wilt hebben, en dan knip of snij je het 2 cm groter af, en plak je het vast met bv. bison tix een soort meubelstof die ze ook gebruiken voor stoel en bank reparaties, en dan krijg je het resultaat zoals hierboven.
greetz
Maar Kreator heeft die civic ook een zonneband en zoja wat staat erop?
grtz
verder had ik nog een vraagje, ik was gisteren een beetje aan het rondrijden op de snelweg, en ik haalde een Alfa 145 in. die gast had koplampen die de heletijd van kleur veranderden, heeft iemand dit wel eens gezien, want dit was echt cool spul, het ging van paars, naar blauw, naar wit, oranje, geel, groen.. kortom alle kleuren van de regenboog... t zag er best cool uit nl, en het viel eigenlijk helemaal niet zo op.. ik zal het pas toen ik 100den meters verder was, dat het niet meer blauw was maar geel..
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 19-01-2003 21:29]
Maar ik ben dus ook lid van Street Legal Honda. En we hebben elke zaterdag een kleine meeting bij de mac in Barneveld. Daar komen ook de mensen van civic club. Altijd ff kijken wat de ander heeft veranderd.
btw ik werk in Apeldoorn Noord.
grtz
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202001.avi
quote:Ik kan natuurlijk niet voor Kreator spreken, Maar ik zie er af en toe 1 staan bij de UT in enschede waar ik werk. Die heeft een band waar "Street Legal" op staat. Groot kans dat Kreator die ook bedoeld.
Op zaterdag 18 januari 2003 18:55 schreef jacco het volgende:
Van mij komen de foto's zo snel mogelijk, ff een cam lenen en wat ruimte op het net zoeken.Maar Kreator heeft die civic ook een zonneband en zoja wat staat erop?
grtz
Marco.
quote:Bij mijn oude school (hengelo) stond er ook altijd een zwarte. Spoiler-kit was volgens mij van veilside.
Op maandag 20 januari 2003 12:18 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Kreator spreken, Maar ik zie er af en toe 1 staan bij de UT in enschede waar ik werk. Die heeft een band waar "Street Legal" op staat. Groot kans dat Kreator die ook bedoeld.
Marco.
Verder rijd er een rond met dezelfde kleur als jacco. Zit een kleine (bescheiden) spoilerkit op. Wing-west vleugel op de achterklep. Uitlaat volgens mij van EPS. En er zaten magnesium wielen onder. Lexus achterlichten kan ik me ook herrineren!
Volgens mij zijn ze allebei lid van Street Legal de zwarte zowiezo en de groene weet ik niet zeker!
Xenon Civic Coupe
Fredje NOS
Dj Rolo
Die laatste vind ik erg mooi, hij werkt bij Show off import's waar ik mijn lichten bestel, de indiglow schakelpook en de alu wing. Hij heeft btw een black widow kit van ground design's. kijk hier voor meer foto's http://www.lichtgeluid.nl/blackwidow/
grtz
quote:Het is maar net wat je eraan wil uitgeven, en ik doe ditzelf ook gewoon op project basis. Dat wil voor mij zeggen dat ik de auto beetje bij beetje helemaal opwaardeer. Dus dan een sportstuur, nieuwe LM wielen. dan uiteindelijk een geschikte bodykit. Tot dat hij helemaal klaar is.
Op maandag 20 januari 2003 18:31 schreef ChRoNiC het volgende:
mooie wagens. Dure hobby dat wel. maar ja je moet er wat voor over hebben. Persoonlijk zou ik nooit voor een Honda gaan. Liever een BMW of iets dergelijks, maar das natuurlijk in een keer een stuk duurder.
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 21-01-2003 20:30]
quote:NEE
Op dinsdag 21 januari 2003 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
aaaaaaaah potver wat ziet dat er kwijlopwekkenden super uit zeg
!!
Zijn die er ook al voor andere modellen trouwens??
grtz
quote:Maar dan zijn ze dus alleen nog maar voor Beemers
Op woensdag 22 januari 2003 16:11 schreef Ultimora het volgende:
jawel hoor, voor BMW kan je die dingen op bijna elk model kopen.. ze zijn daarvan ook afgekeken.. nl de 5 serie van na de facelift.. check www.inpro.de of www.in-pro.de (weet ff niet zo gouw welke t is maar ben te lui om ff te kijken
quote:Die Angel-Eyes, zijn dat nou halogeen of xenonlampen?
Op woensdag 22 januari 2003 21:22 schreef jacco het volgende:[..]
Maar dan zijn ze dus alleen nog maar voor Beemers
quote:Lekker sportieve auto zo met trommelremmen achter
Op zondag 12 januari 2003 19:03 schreef jacco het volgende:
quote:Mooi gemaakt ! kwaliteit kon beter, maar het is voor op internet
Op zondag 19 januari 2003 21:20 schreef jacco het volgende:
Dit is btw een van de eerste filmpjes die wij gemaakt hebben. Rice Runners. Go check it out hij is 22,3 mbhttp://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202001.avi
quote:Thanx er zijn er nog meer, post ze binnekort wel ff.
Op woensdag 22 januari 2003 23:34 schreef Wisey het volgende:[..]
Mooi gemaakt ! kwaliteit kon beter, maar het is voor op internet
grtz
quote:Voor zover ik het weet is het gewoon halogeen, maar voor de zekerheid zal ik het ff cecken en dan kom ik daarop terug.
Op woensdag 22 januari 2003 23:20 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Die Angel-Eyes, zijn dat nou halogeen of xenonlampen?
Ik weet wel dat wat in die nieuwe BMW's wordt toegepast xenon is, en dat dat niet goedkoop is...
grtz
see ya
quote:Doe dat maar eens ja, mooi scherpe/grote foto's please
Op donderdag 23 januari 2003 17:45 schreef jacco het volgende:
En nu ff heel wat anders, heb foto's gemaakt van hoe hij nu is in originele staat. Dus zet ze zo snel mogelijk hier op FOKsee ya
quote:Is ook halogeen. Dat rondje licht is stadslicht en dat is nooit xenon.
Op donderdag 23 januari 2003 17:44 schreef jacco het volgende:[..]
Voor zover ik het weet is het gewoon halogeen, maar voor de zekerheid zal ik het ff cecken en dan kom ik daarop terug.
grtz
SPECIALE EIGENSCHAPPEN
Uitgangsvermogen: 4 x 50 W
MOS-FET eindversterker
Gemotoriseerd, uitschuivend aluminium front
HS-IIIi tuner
Multi-bits (24-bits resolutie) 1-bits DAC
Geschikt voor CD/CD-R/CD-RW
7-bands iEQ
4 V lijnuitgang
Vergulde lijnuitgangen (2 paar)
Subwoofer aansluiting met instelbaar niveau en afsnijfrequentie
Instelbare AUX IN op het front
Instelbare lijningang
DVD/videorecorder bediening
Zendernamen
DAB Basic Control II
Pop-Out Rotary Encoder Multi-Control
Draadloze afstandsbediening met meerdere functies
ANDERE EIGENSCHAPPEN
DAB functies*
Weergave van 8 karakters
Full en half rate audio
Dynamic Multiplex Reconfiguration ondersteuning
Primary en Secondary Components
Ontvangst van alternatief DAB/FM RDS programma
CD-speler
CD Text
CD-titel
Directe toegang tot nummers (1-12)
Random/Repeat afspelen
Intro Scan
CD-wisselaarbediening
CD-titel
Directe toegang tot CDs (1-12)
Random/Repeat afspelen (2 opties)
Intro Scan (2 opties)
Skip/Search
Tuner
RDS
18 FM en 6 MW/LW voorkeuzes
SSM (FM)
Zenderzoeken
AFNS/PNC
Local schakelaar (FM)
Stereo/mono schakelaar
Versterker
Volume apart instelbaar voor elke bron (MW/LW, CD, CD CHANGER, DAB, AUX en LINE IN)
Fader voor de voorversterker
Elektronische volumeregelaar
Verlaging van het volume
Uitschakelbare eindversterker
Ver doorlopende basweergave
Display
Witte LED achtergrondverlichting
Dot-Matrix Multi-Colour LCD display met regelbaar contrast
Instelbare dimmer
Volumemeter
Aan/uit-schakelaar verlicht tijdens standby
Algemeen
Afneembaar front met doosje
Hoorbare bedieningsbevestiging
COMPU PLAY
Power-Off Mode Eject
ISO kabel
Telefoonmute
Voorkeursinstelling
* Bij gebruik met de KT-DB1000 DAB tuner.
quote:Zo zo, jij gaat er echt wat moois van maken. Van binnen en van buiten
Op donderdag 23 januari 2003 21:40 schreef jacco het volgende:
Heb Net deze autoradio gekocht in ArnhemSPECIALE EIGENSCHAPPEN
bla bla.....
quote:Dat was en is nog steeds de bedoeling ja
Op donderdag 23 januari 2003 21:53 schreef RaTz het volgende:[..]
Zo zo, jij gaat er echt wat moois van maken. Van binnen en van buiten
grtz
Heb al wel mijn zinnen gezet op deze Bodykit van Wings West. Ben nu alleen nog aan het informeren via welke invoerder ik ze het beste hier krijg, Het gaat zowiezo tussen de 1300 en 1800 euro kosten
Heb al wel deze lichten en pookknop besteld en komen eind februari uit amerika aan:
92-95 HONDA CIVIC 2/4 DOOR EURO ALTEZZA TAIL LIGHTS G3 -SAE/DOT STREET LEGAL
SPOON SPORTS STYLE EL-GLOW SILVER REVERSE UNIVERSAL SHIFT KNOB -HIGH QUALITY CNC MACHINED ALUMINUM BASE,WITH UNIVERSAL 3-SCREW SETUP TO ALLOW INSTALLATION ON ANY STANDARD BOLT MANUAL TRANSMISSION SHIFTER
Kreeg de pics niet voor elkaar dus check ff op http://www.showoffimports.nl/pricelist/ dan kun je ze zien
quote:Daar ben ik nu mee aan het onderhandelen. En heb net een mailtje naar hyperformance gestuurt.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
Kun je ze niet rechtstreeks bij Wing West bestellen aangezien die daar $869 is. Maximaal 200¤ verzend kosten erbij en je zit op een ruime 1000¤ er staat welliswaar niet bij van verzending maar misschien kun je ze een mail sturen??
TCC heb je ook al nagevraagt over prijs zeker he?
En de reden waarom ik het niet zelf laat importeren is dat ik daar de knowhow niet voor heb en ook niet de juiste contactpersonen. Het voordeel met een bedrijf is dat ze dan in 1 x meerdere artikelen uit het buitenland laten komen, waardoor het goedkoper word.
Maar kan het wel proberen om eens een mailtje naar Wings West persoonlijk te sturen.... wie weet
grtz
quote:Doe ff een mailtje naar info@showoffimports.nl daar bestel ik mijn lichten ook en daar hebben zij ook de angeleyes. Dit is hun site http://www.showoffimports.nl
Op dinsdag 28 januari 2003 21:20 schreef ZORdAC het volgende:
Hey Jacco, heb jij misschien een linkje naar de importeur of fabrikant van die angel eyes? Vind ik eigenlijk ook wel strak, alleen wil ik zeker zijn of er een e-keurmerk op zit, aangezien ik geen last wil krijgen met (be)keuringen...
grtz
Toch maar op zoek naar wat anders.
grtz
quote:Thanx maar dit is op dit moment niet de prioriteit, maar uiteindelijk wil ik er een nieuwe console in waardoor ik een dubbeldin vak krijg. Waarbij in de bovenste de radio komt en in de onderste deze DVD-speler.
Op woensdag 29 januari 2003 18:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mooie radio! Wat zijn de plannen voor de rest van het ICE?
Dit alles word aangesloten op een complete Focal audio set. Maar dit is allemaal nog toekomst. Heb nu dus die radio en een 2 tweeters van caliber voorin samen de standaard honda speakers. En achterin 2 JBL 3 weg speakers (GTO serie 100W) Die is aangesloten op een Cross versterker van Caliber van 250W.
grtz
Enjoy (23,4mb)
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/Bartsmovies/SLH_MOVIE_2002_B@RTJE_3.avi
24 mb
http://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202002-2.avi
En denk hier ook eens bij na. Een straatrace je doet niet mee maar je raakt toch gewond
Nou is honda niet mijn vavo maar is wel een leuk wagentje dat
veel plezier ermee en rij hem niet na een week in prak zoals een buurjongen hier
quote:Nope geen korting en alleen voor particuliers. En het is al een stuk goedkoper omdat ze geen bedrijfspand hebben. En verder zijn het gewoon auto liefhebbers en in het speciaal van honda. En ze zijn echt wel te vertrouwen. Je kan het bestelde produkt bij ze ophalen. of ze sturen het op met 20 euro rembours.
Op zondag 2 februari 2003 20:46 schreef neonfreak het volgende:
jacco, bij dat showoff import, is bestellen betrouwbaar en leveren ze met korting aan garages naar jij weet?
voor meer info moet je ze gewoon ff mailen info@showoffimports.nl
grtz
quote:Tsja, wie weet zijn er wel meer van. Hoe kun je dat nou precies weten. En anders......wat dan nog
Op woensdag 29 januari 2003 18:08 schreef jacco het volgende:AAAAHHH de kit die ik hierboven heb gepost rijd al in Nederland rond, en dat wil ik dus niet. Balen
Toch maar op zoek naar wat anders.
grtz
quote:jammer, die bedrijfskorting is meestal niet mis namelijk, maja ik ga es ff kijken voor wat leuke spulletjes op mijn coupe, no worries ban geen na-apie
Op zondag 2 februari 2003 20:51 schreef jacco het volgende:[..]
Nope geen korting en alleen voor particuliers. En het is al een stuk goedkoper omdat ze geen bedrijfspand hebben. En verder zijn het gewoon auto liefhebbers en in het speciaal van honda. En ze zijn echt wel te vertrouwen. Je kan het bestelde produkt bij ze ophalen. of ze sturen het op met 20 euro rembours.
voor meer info moet je ze gewoon ff mailen info@showoffimports.nl
grtz
quote:Ik wil zelf exclusief blijven en de eerste als er daarna mensen met een kit gaan rijden die ik ook heb dan maakt het mij niet uit. Er zijn in Nederland 2 invoerders namelijk T.C.C en HYperformance. Ik haal hem via AVB-sports. Ik heb al een mooie gevonden. Die volgens de invoerders die ik hierboven heb genoemd nog niet in Nederland rondrijd.
Op zondag 2 februari 2003 21:05 schreef RaTz het volgende:[..]
Tsja, wie weet zijn er wel meer van. Hoe kun je dat nou precies weten. En anders......wat dan nog
.
Als je er een koopt die nu nog niemand heeft, dan heeft half NL hem misschien wel over 1 jaar, om maar iets te zeggen.
Maar nog even geduld, eerst wat andere optische veranderingen en dan het grote werk.
grtz
quote:Das minder succes verder ermee. Maar ik bestel zelf dus ook bij Showoff import en heb er zeer goede ervaringen mee. Het is altijd begin van de maand bestellen eind van de maand binnen.
Op zondag 2 februari 2003 21:07 schreef neonfreak het volgende:[..]
jammer, die bedrijfskorting is meestal niet mis namelijk, maja ik ga es ff kijken voor wat leuke spulletjes op mijn coupe, no worries ban geen na-apie
, eerst morgen ff nieuwe assen erin zetten, gister de rechter gebroken bij een glijpartij
grtz
En als er nog mensen geinteresseerd naar een meeting aankomende zaterdag. Kom dan ff deze kant op. Street Legal Honda staat er ook. met 3 wagens
quote:Vraagje. Is dit standaard of moet je het zelf bouwen. Info please. Ik wil binnenkort een civic 4 deurs kopen uit '92 en wil er ook het 1 en ander aan veranderen.
[...]
quote:Moet je zelf bouwen dacht ik, of als set kopen. Staat ergens in dit topic vermeld dacht ik.
Op donderdag 27 februari 2003 23:15 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Vraagje. Is dit standaard of moet je het zelf bouwen. Info please. Ik wil binnenkort een civic 4 deurs kopen uit '92 en wil er ook het 1 en ander aan veranderen.
Bah wat een vies lelijke uitlaat zeg!! Een beetje dikke pijp oke, maar deze voldoet niet eens als regenpijp.
quote:Je moet dit inderdaad zelf bouwen. Maar is alleen voor de show. Dus als je ergens op een meeting staat druk je een borgpen in ophangbeugels waardoor hij zo blijft staan. Maar is dus niet te gebruiken voor alledaags gebruik.
Op donderdag 27 februari 2003 23:15 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Vraagje. Is dit standaard of moet je het zelf bouwen. Info please. Ik wil binnenkort een civic 4 deurs kopen uit '92 en wil er ook het 1 en ander aan veranderen.
*update*
Heb verscheidene onderdelen van het interieur nu in kleur gespoten. In dezelfde kleur als mijn radio. Ben nog niet helemaal klaar. Maar het ziet er al erg gaaf uit.
grtz
Via iemand van SLH. Die hem maandag (03-03) in belgië heeft opgehaald. Het is dus een amerikaanse spoiler. En naar het schijnt zijn de amerikaans civic's breder. Maar hij is al helemaal aangepast door die belg. Maar verkocht hem dus omdat hij te druk was.
Hoef nu alleen maar af te werken. en te spuiten en kan dan gemonteerd worden.
En ben nu erg BLIJ. En kan niet wachten totdat hij erop zit
quote:Heb je nu al eens de ruimte hiervoor gevonden? Ben wel benieuwd namelijk...
Op donderdag 23 januari 2003 17:45 schreef jacco het volgende:
En nu ff heel wat anders, heb foto's gemaakt van hoe hij nu is in originele staat. Dus zet ze zo snel mogelijk hier op FOKsee ya
quote:Nee daar baal ik echt van
Op dinsdag 4 maart 2003 21:50 schreef _Sisoft_ het volgende:[..]
Heb je nu al eens de ruimte hiervoor gevonden? Ben wel benieuwd namelijk...
Voor je foto's....als je wil kan ik er wel een paar plaatsen op mijn webspace...
quote:Dat zou erg tof zijn. Maar hoe doen we dat?
Op dinsdag 4 maart 2003 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
Veilside![]()
beters
Voor je foto's....als je wil kan ik er wel een paar plaatsen op mijn webspace...
quote:www.lycos.nl, ff aanmelden en dan hebbie 25 mb aan ruimte, gelijk met een webbuiler. ff plaatjes bladeren en hij laad ze automatisch op. heel simpel. Maak alleen wel ff in word een html-bestandje aan met de naam INDEX.html. en als tekst UNDER CONTRUCTION, Anders gooien ze je ervanaf. Heel makkelijk en gratis.
Op dinsdag 4 maart 2003 21:55 schreef jacco het volgende:[..]
Nee daar baal ik echt van
maar ben er nog steeds mee bezig
BTW: Goede keuze qua voorspoiler. Veilside is echt de mooiste.
En wat betreft de bumper heb ik echt geluk meegehad. En dat hij ook al is aangepast aan de europese auto. Heb er nu foto's van. Maar dat ziet er dus echt niet uit. Kan daarom echt niet wachten op het eindresultaat.
Maar "geduld is een schone zaak" zei een wijs man
quote:mocht je er niet uit komen kun je de foto's doormailen op tha-freak@home.nl
Op dinsdag 4 maart 2003 22:11 schreef jacco het volgende:
Ah vandaar dat ze me er steeds afgooiden hahaga het deze week proberen.
grtz
quote:Bij deze alvast bedankt
Op dinsdag 4 maart 2003 22:16 schreef ThaFreak het volgende:[..]
mocht je er niet uit komen kun je de foto's doormailen op tha-freak@home.nl
Dit is dan de voorbumper van veilside. Dit is in belgië gefotografeerd. Ze hebben hem dus doormidden gezaagt om hem pas te maken voor een europese Honda Civic Coupe. En daarna pasgemaakt hij is dus weer dichtgeplamuurd. Maar moet dus nog wel verder afgewerkt worden. Hij is in 2 delen, je hebt dus een onderkant en een bovenkant. Als hij echt aan elkaar zit zijn de gaten dus kleiner.
en uiteraard komen er side-skirts op. Maar heb daarvoor gekeken bij een andere voorbumper. Omdat ik niet wist dat ik deze veilside zou krijgen. Nu ga ik dus naar wat aggresievers kijken. Ik denk dat ik er eentje van VIS-racing haal en daar bij ook de achterbumper. (http://www.visracing.com/)
Heb vandaag de Altezza lampen ingebouwd samen met de nieuwe versnellingspook. en dat werkt
Nieuwe uitlaat en cold air intake zijn in bestelling
grtz
quote:Verklaar je nader?
Op vrijdag 7 maart 2003 19:02 schreef slashme het volgende:
mooie keienvangen hoor!
grtz
ik hoop niet dat je je auto te overdreven gaat maken.
Oh en gaat je auto ook zo een Pssssss geluid maken? God mag weten hoe dat heet. Zit niet echt in die wereld
quote:Die plastic bumper wat je gemaakt hebt. Dat is toch een keienvanger
Op vrijdag 7 maart 2003 21:26 schreef jacco het volgende:[..]
Verklaar je nader?
grtz
maar ik mag toch hopend dat je ook op zoek bent naar een paar andere velgen....die je nu onder hebt zitten zien er dus echt niet uit
verder ben ik ook druk bezig om van mijn auto een tupperware bak zoals dat hier word genoemt te maken dus als je eens hulp nodig hebt kan je me wel mailen
hier ff een link om mijn auto te zien: http://www.vwmaniacs.nl/introduction/david.html
quote:mischien omdat de civic Type R helemaal nooit in NL geleverd is? (zomaar een gokje hoor)
Op donderdag 13 maart 2003 12:00 schreef dhoman het volgende:
zon civic is leuke shit maar waarom heb je niet gelijk een type R gekocht? die zijn een stuk sneller e.d en wat ik je aanraad is om eens te kijken naar side skirts van bomex die zijn erg mooi en goed betaalbaar.verder ben ik ook druk bezig om van mijn auto een tupperware bak zoals dat hier word genoemt te maken dus als je eens hulp nodig hebt kan je me wel mailen
hier ff een link om mijn auto te zien: http://www.vwmaniacs.nl/introduction/david.html
quote:Dat klopt een Civic Coupe is er niet in Type R. (een integra, accord en civic hb wel) Je hebt ze wel in Vtec uitvoering (dohc) maar die zijn erg zeldzaam. Dus vond ik dit wel genoeg. En ik moet toch ergens geld aan overhouden.
Op donderdag 13 maart 2003 20:23 schreef Ultimora het volgende:[..]
mischien omdat de civic Type R helemaal nooit in NL geleverd is? (zomaar een gokje hoor)
En de velgen zater er al op toen ik hem kocht. Maar natuurlijk komen daar andere voor. iig 17 inch. Ben er wel uit welk type. M<aar moet nog kijken via waar of hoe ik deze kan bemachtigen.
Een Integra Type R
ik weet niet of je dat nog gaat spuiten, maar smaken kunnen ook verschillen natuurlijk.
quote:t was ook sarcastisch bedoeld
Op donderdag 13 maart 2003 22:14 schreef jacco het volgende:[..]
Dat klopt een Civic Coupe is er niet in Type R. (een integra, accord en civic hb wel) Je hebt ze wel in Vtec uitvoering (dohc) maar die zijn erg zeldzaam. Dus vond ik dit wel genoeg. En ik moet toch ergens geld aan overhouden.
En de velgen zater er al op toen ik hem kocht. Maar natuurlijk komen daar andere voor. iig 17 inch. Ben er wel uit welk type. M<aar moet nog kijken via waar of hoe ik deze kan bemachtigen.
Een Integra Type R
[afbeelding]
quote:Oeh slecht spuitwerkt achter het voorste wiel.
Een Integra Type R
quote:Nu vind ik een grote zwarte vleugel nooit mooi.
quote:Het kan nog erger hoor........
Op vrijdag 14 maart 2003 13:18 schreef blup het volgende:[..]
Oeh slecht spuitwerkt achter het voorste wiel.
quote:Ach ja overal bekend he. En die van die Xenon klopt wel. Maar op die Erebuni site is een namaak
Op zondag 16 maart 2003 02:53 schreef Honda_LegalR het volgende:
Hey jacco weer een street legal honda member hier, ik ook, die erebuni set die je laat zien is volgens mij een xenon kit hoor, die heeft Xenon_civiccoupe op zijn honda, en een 1.6 esi vtec heeft potentie genoeg maar dat wist je denk ik al. Greetz Tom aka CRX_legalR op slh
Grtz
quote:Yep moet ff overleggen Met Dj Rolo. En dan wie weet. En die Motorkap komt er zowiezo.
Op donderdag 20 maart 2003 21:46 schreef Honda_LegalR het volgende:
Hey Jacco ,wat las ik net ,plannen voor een carbo interrieur? carbonhood ook een id?
grtz
quote:Niet voor een charade? check deze link effe ,ik dacht em daar gezien te hebben. http://www.asylumms.com ,good luck
Op donderdag 20 maart 2003 21:47 schreef GenesiZ het volgende:
Carbonhood is erug duur, maar wel heel erg mooi. jammer genoeg is er geen voor mijn charade
Ben erg nieuwschierig naar je interrieur als het klaar is ,maar ik zie en spreek je wel op de komende meeting als je ook gaat.
quote:Nee daar staat ie niet. Zou je kunnen kijken waar hij te krijgen is want dat is iets wat ik zekers wel zou willen hebben. ook al kost het veel geld. Alvast bedankt.
Op donderdag 20 maart 2003 22:49 schreef Honda_LegalR het volgende:[..]
Niet voor een charade? check deze link effe ,ik dacht em daar gezien te hebben. http://www.asylumms.com ,good luck
Ben erg nieuwschierig naar je interrieur als het klaar is ,maar ik zie en spreek je wel op de komende meeting als je ook gaat.
quote:Eej, da's toeval. Ik werk daar ook
Op zondag 19 januari 2003 21:16 schreef jacco het volgende:btw ik werk in Apeldoorn Noord.grtz
quote:Thanx
Op vrijdag 21 maart 2003 08:34 schreef Honda_LegalR het volgende:
Ik zal eens even voor je opzoek gaan vanavond, ze zijn er zowiezo.
quote:Zit jij ook op het SLH forum met dezelfde naam?
Op zondag 23 maart 2003 22:30 schreef Sinner_CRX het volgende:[..]
Eej, da's toeval. Ik werk daar ook
quote:yeppers
Op maandag 24 maart 2003 18:34 schreef jacco het volgende:[..]
Zit jij ook op het SLH forum met dezelfde naam?
Dit antwoord plaats ik nu voor de 3e keer.
Waarom wordt het telkens verwijderd???
grtz
quote:Kewl... Kan niet w8en
Op woensdag 26 maart 2003 18:37 schreef jacco het volgende:
Heb vandaag ff wat niewe foto's van de auto gemaakt met een veel groter resolutie. Dus veel scherper. Dus binnekort post ik die ff hier.grtz
quote:Ik wil niet vervelend zijn.... maare, heb je al pics?
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef _Sisoft_ het volgende:[..]
Kewl... Kan niet w8en
quote:Schiet op man. We willen wat zien.
Op woensdag 2 april 2003 21:50 schreef jacco het volgende:
ff geduld nog.....................
* GenesiZ is erg benieuwd
Thanx for the patiënce
grtz
Ik vraag me af Jacco, in je openingspost geef je aan dat je grootse plannen hebt, maar volgens mij heb je tot nu toe alleen altezza's geplaatst...klopt dat of zijn de 2 bovenstaande foto's niet zo heel recent...tijdgebrek enzo, of wil het gewoon inet vlotten....
Ben heel benieuwd hoe het met die Veilside staat nu...
Ik heb trouwens een auto in bijna dezelfde kleur als die van jou...(en ja...daar gaat nog het een en ander mee gebeuren dus....)
Keep us informed dude!
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 10-04-2003 12:19]
Maar het daadwerkelijk ombouwen van een auto duurt echt wel iets langer. Dus dit jaar is de auto zowiezo nog niet klaar. Ik wil hem volgend jaar voor de zomer klaar hebben. Zodat ik alle evenmenten langskan met SLH.
Maar ook dit is een schatting. Ik heb vrienden die auto al een jaar stil hebben staan. Omdat ze grootse plannen hebben. Maar dit niet zo snel voor elkaar krijgen. En daarbij heb ik mijn auto dagelijks nodig. Dus al het werk wat eraan gedaan word is weekend's of s'avonds werk.
grtz
quote:De Cold air intake en heldere knipperlichten zijn afgelopen dinsdag door de douane gekomen. Maar nu moeten ze nog mijn kant opkomen
Op woensdag 23 april 2003 22:36 schreef FluxC5 het volgende:
Vordert het al?
Vandaag deze Twin Pipe Cold Air Intake gemonteerd. Moest wel de gehele voorbumper verwijderd worden. Maar dat mocht de pret niet drukken. En het geluid al helemaal niet
Heb ook de oranje zijknippers met heldere omgeruild. En daarbij ook de knipperlichten naast de koplampen verwisseld voor heldere.
Foto's volgen snel...............
grtz
quote:en het zal je ook wel een paar pktjes meer opleveren....
Op dinsdag 29 april 2003 20:42 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]Vandaag deze Twin Pipe Cold Air Intake gemonteerd. Moest wel de gehele voorbumper verwijderd worden. Maar dat mocht de pret niet drukken. En het geluid al helemaal niet
Heb ook de oranje zijknippers met heldere omgeruild. En daarbij ook de knipperlichten naast de koplampen verwisseld voor heldere.
Foto's volgen snel...............
grtz
quote:Die pijpen zorgen ervoor dat je lucht kan aanzuigen die koeler is dan wat zich onder de motorkap bevind.
Op dinsdag 29 april 2003 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dat is een luchtfilter voor beter lucht toch? waar dienen die pijpen dan voor?
Ik ben een noob met auto's maar tunen isEn door stomme vragen te stellen leer je alleen maar
Dit resulteerd in een soeperler lopende motor, betere responce op het gaspadaal en een beetje meer vermogen en koppel.
Vooral kleinere motoren hebben hier baat bij IMO.
Toen ik dit in mijn Scirocco GTX 16v inbouwde merkte ik duidelijk dat het (nog) soepeler liep, dat de motor directer op mijn gas pedaal reageerde en ik merkte wat meer trekkracht bij lage toeren.
Voor de rest voegt het toe aan het geluid van de motor/uitlaat.
Wil je het helemaal goed doen dan gooi je meteen een compleet nieuwe sportuitlaat onder.
Dan kan de motor goed in- en uitademen, dit zorgt voor duidelijk wat meer PK's.
Zo heeft Hartmann voor mijn scirocco een uitlaat gebouwd waarmee het vermogen van 139 PK naar maar lieft 160 PK gaat.
Niet dat deze er bij mij onder zit... is nogal prijzig
quote:En iets verder:
Op zondag 12 januari 2003 18:57 schreef jacco het volgende:[..]
Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
quote:Koop jij wel vaker dingen die je niet mooi vindt?
Op dinsdag 4 maart 2003 21:41 schreef jacco het volgende:
Je gelooft het niet maar ik heb deze voorbumper van veilside gekochtVia iemand van SLH. Die hem maandag (03-03) in belgië heeft opgehaald. Het is dus een amerikaanse spoiler. En naar het schijnt zijn de amerikaans civic's breder. Maar hij is al helemaal aangepast door die belg. Maar verkocht hem dus omdat hij te druk was.
Hoef nu alleen maar af te werken. en te spuiten en kan dan gemonteerd worden.
En ben nu erg BLIJ. En kan niet wachten totdat hij erop zit
quote:Haha. Dat klopt ja, maar vond hem op de foto er inderdaad ver uit steken. Maar nu ik hem in Real life gezien heb valt dat wel mee.
Op woensdag 30 april 2003 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
En iets verder:
[..]Koop jij wel vaker dingen die je niet mooi vindt?
Verder wel een vet project, alleen de kleur valt me wat tegen. Succes ermee
grtz
Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?
Dit resulteerd in een soeperler lopende motor, betere responce op het gaspadaal en een beetje meer vermogen en koppel.
Vooral kleinere motoren hebben hier baat bij IMO.
Toen ik dit in mijn Scirocco GTX 16v inbouwde merkte ik duidelijk dat het (nog) soepeler liep, dat de motor directer op mijn gas pedaal reageerde en ik merkte wat meer trekkracht bij lage toeren.
Voor de rest voegt het toe aan het geluid van de motor/uitlaat.
Wil je het helemaal goed doen dan gooi je meteen een compleet nieuwe sportuitlaat onder.
Dan kan de motor goed in- en uitademen, dit zorgt voor duidelijk wat meer PK's.
Zo heeft Hartmann voor mijn scirocco een uitlaat gebouwd waarmee het vermogen van 139 PK naar maar lieft 160 PK gaat.
Niet dat deze er bij mij onder zit... is nogal prijzig
21pk winst, netjes alleen technisch niet mogelijk met alleen een uitlaat en/ of inlaat aanpassing.
[/quote]
quote:Omdat ik op dit moment het motorisch vermogen nog voldoende vind. En ik eerst met het uiterlijk van de auto bezig ben. Ik heb nu eerst 17 inch velgen besteld dus die komen er eerst op en dan een verlaging.
Op woensdag 30 april 2003 18:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, weet je al welke kleur dat ie wordt? En wat voor achterspoiler je haalt?
Volgens mij wordt jouw car het wachten meer dan waard!Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?
En voor die achterspoiler ben ik op zoek naar een Carbon vleugel. maar dat word nog ff wachten. eerst de bumpers rondom de auto.
grtz
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 01-05-2003 20:38]
quote:Wel geinig, maar niks speciaals eigenlijk. (vind ik
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb.
quote:NICE!!
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb. in 17 inch
Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:gewoon het koplampsproeiertje erop richten
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms
quote:Pssst achter en onder de bumper komt ook nog vuil.
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
![]()
quote:Ooh maar dan kan je er niet meer mee offroad in de blubber?
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
![]()
niet lullig bedoeld, vroeg t me af....
quote:Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.
Op maandag 5 mei 2003 14:49 schreef jwstoop het volgende:
trouwens jacco, die driespaaks, ga je die verkopen ofzo? die dingen zijn toch niet meer aan de straatstenen te slijten??niet lullig bedoeld, vroeg t me af....
![]()
grtz
quote:Leuke velgen Jacco, maar inderdaad niet zo heeeel bijzonder imho.
Op maandag 5 mei 2003 17:53 schreef jacco het volgende:[..]
Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.
grtz
maar over smaak valt niet te twisten en zo krijg je wel je eigen auto naar eigen smaak en inzicht. gewoon doen wat je zelf wilt.
offtopic: [PTA MEET] Meldt u aan!
quote:Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
hey jacco, komt al vaart in
hou je wel rekeningmet koude start probleempjes met die intake .
quote:alleen als t echt koud is buiten moet je m eraf halen, anders is t niet zon probleem hoor, een vriend van me heeft ook een 57i kitje....
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
hey jacco, komt al vaart in
hou je wel rekeningmet koude start probleempjes met die intake .
quote:nee je mist nu je voorverwarming vanaf je uitlaatspruitstuk zag ik, ik heb zelf die laten zitten na at problemen te hebben gezien bij megane coupe's als dat weggesloopt werd, heb je btw msn, misschien wel handig/grappig aangezien ik precies de zelfde auto aan het vernaggelen/ombouwen ben
Op maandag 5 mei 2003 18:08 schreef jacco het volgende:[..]
Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.
quote:Jah idd waar blijven de foto's van je nieuwe velgen onder je auto. Je kon ze al ophalen zei je...
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Ej, Zijn er al vorderingen? Heb je je bestelde velgen al?
quote:Haha das toevallig heb idd de velgen het zijn alleen andere geworden (er klopte iets niet met de ET waarde) Heb ze vorige week vrijdag erop gezet. Maak morgen foto's. en dan zet ik ze online.
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Ej, Zijn er al vorderingen? Heb je je bestelde velgen al?
En dit is echt een wereld van verschil. En het klopt wel degelijk dat de velgen de auto maken.
grtz
[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 04-06-2003 17:43]
quote:Alles op zijn tijd
Op woensdag 4 juni 2003 17:41 schreef Ultimora het volgende:
staat heel mooi bij de Civic! lijkt door de rechte spaken ook mooi groot. (zal wel 17" zijn?) nu nog verlagen, je kan dr bijna onderdoorlopen
Die mede-landers op de eerste foto staan duidelijk naar de verkeerde wagen te kijken
Wat is het volgende dat staat te gebeuren?
Een stukje bodykit, of verlagen? en dat verlagen, doe je dat met de standaardvering, of komen er iets van Koni's onder?
Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...
[Dit bericht is gewijzigd door Fendy op 05-06-2003 11:20]
quote:Zoals bekend, PTA'ers
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...
Als je het leuk vindt kan ik wel een picje posten hoor...
quote:Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...
Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?
quote:Dit is een 1000 stappen auto. Dus die remmen komen echt nog wel aan de beurd. Maar even 4 nieuwe rem systemen en 4 nieuwe velgen tegelijk te kopen is net even te veel geld. Denk je niet?
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
quote:EBC maakt ook de blue-, green-, yellow en redstuff remblokken, maar de maat van die remschijven wijkt dan niet af van de originele maat. Je krijgt alleen veel betere remmen, maar optisch verandert er weinig...en daar ging het om volgens mij...
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
quote:Ik heb shimano V-Brakes en aluminium 26" velgen
Op donderdag 5 juni 2003 13:00 schreef Fendy het volgende:[..]
Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Ik denk wèl dat je een comleet ander remsysteem kan kopen en (laten) monteren...Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?
De velgen op zich vind ik best mooi, maar dan moeten ze ook met dikke remmen gevuld zijn
En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.
Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.
Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat
quote:Ok dan
Op donderdag 5 juni 2003 17:28 schreef jacco het volgende:
Thanx voor de reacties.En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.
Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.
Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat
quote:zo dus
Erg fraai inderdaad Jacco!Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...
[afbeelding]
quote:Inderdaad...da's echt heel mooi...netjes gedaan ook
Op donderdag 5 juni 2003 17:37 schreef jwstoop het volgende:[..]
zo dus
Als ik nu naar de originele foto kijk lijkt ie haast wel verhoogd
quote:EBC == bras... een vriend van me heeft zowel de blokken als de schijven gehad en het was allebei niks. Na een tijdje erg veel scheurtjes in de schijven. De blokken faden snel en stoffen enorm.
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
Schijven kan ik even geen goed advies voor geven, maar als je betere blokken wil moet je eens kijken naar Mintex M1144 of Ferodo DS2000.
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:Dat is niet alleen erg mooi, maar ziet er ook erg racey uit...bruut dus!
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.<pic>
Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
Heb effe op hun site gekeken...natuurlijk weer niet leverbaar voor Mazda's...
BTW...kostda?
quote:LOL zo hoog zie je ze niet vaak
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...http://home.hccnet.nl/h.driesten/Edje-5-small.JPG
ps nice work jwstoop
quote:zoals ik al zei...net een 4x4
Op vrijdag 6 juni 2003 00:26 schreef 22Jarige het volgende:[..]
LOL zo hoog zie je ze niet vaak
ps nice work jwstoop
quote:Haha Thanx
Op vrijdag 6 juni 2003 00:09 schreef jwstoop het volgende:
zoo ook maar even snel ge-fotowinkeld voor jacco zelf
Maar dit ziet er idd erg gaaf uit zo
quote:Dat zal het uitlaat systeem worden.
Op donderdag 5 juni 2003 22:26 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat de volgende stap worden? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Op dinsdag 10 juni 2003 14:55 schreef jacco het volgende:
Ik krijg (nou ja krijg) deze Volledige Carbon Wing. Volgende week ophalen
quote:Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.
quote:ik zal het beschaafd houden
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
quote:Opzich vind ik dit wel een mooie, maar ga je nog iets aan je auto doen dan? Dat die spoiler er zeg maar bij past zoals bij de auto op het plaatje? Met stickers ofzo iets want de gewone kleur houden dan blijft het beetje standaard vind ik dan. bijv: Reed laatst voor me school een bmw 318 ofzo met een veel te grote spoiler en grotere uitlaat maar verder nix bijzonders eraan, staat nogal... je begrijpt me wel denk
quote:net als Streetracer zegt. DOEN
quote:Ben erg druk met andere dingen tussendoor. Maar maak binnekort mooie en goede foto's. Dan komen er wel een paar jouw kant op
Op dinsdag 10 juni 2003 18:02 schreef jwstoop het volgende:
jacco, heb je nog highres pics? kan ik nl ff wat photoshoppenzoja mail maar naar jwstoop(at)yahoo(punt)com
quote:Het gaat erom dat ik hem mooi vind. En over smaak valt niet te twisten. Je moet strax ook alles in het geheel zien.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:[..]
Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
quote:Is niet nodig, maar is wel mooi
Op dinsdag 10 juni 2003 15:30 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
quote:Lexus lichten zitten er al in, en de kleur komt pas in een heel veel later stadium
Op dinsdag 10 juni 2003 18:35 schreef StephanL het volgende:
Zo je bent lekker bezig, ga ja hem later ook over laten spuiten in een andere kleur? lexus lichten?
quote:1994
Op dinsdag 10 juni 2003 19:28 schreef mhr-zip het volgende:
welk bouwjaar is tie eigenlijk?
quote:lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:35 schreef jacco het volgende:[..]
1994
quote:bla bla zeg dan nix
Op dinsdag 10 juni 2003 19:49 schreef mhr-zip het volgende:[..]
lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
kan je beter UPC aandelen kopen.
quote:maar, je hebt er wel meer lol van, dat moet ik toegeven
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef jacco het volgende:[..]
bla bla zeg dan nix
quote:Foto, komen ECHT.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef Streetracer het volgende:
Ikke wil meer foto's zien.
Bumper er al op?
Heb nu een carbon spoiler. nog niet gemonteerd. Heb net de woofer met versterker aangesloten.
De bumper komt er pas op als alles compleet is.
Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....
Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic
quote:Post maar, begin binnekort toch aan een nieuwe topic.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:15 schreef Fendy het volgende:
Dude...wel eens op onderstaande site gekeken?
http://jeroentje.nl/pages/auto_view.php?auto_id=217Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic
En de site is leuk, maar ik heb al andere adressen.
grtz
Het is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.
grtz
quote:niks ervan.....niet voor je houden....
Op woensdag 25 juni 2003 20:50 schreef jacco het volgende:
Heb net bevestiging gehad. Dat deze achterbumper naar Nederland komt voor mijn CoupeHet is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.
grtz
Ps wel een mooie bumper hoor!
quote:Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe
Op woensdag 25 juni 2003 20:52 schreef ThaFreak het volgende:[..]
niks ervan.....niet voor je houden....
tell us tell usPs wel een mooie bumper hoor!
quote:ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....
Op woensdag 25 juni 2003 20:54 schreef jacco het volgende:[..]
Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe
quote:Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.
Op woensdag 25 juni 2003 20:56 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....
Maar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.
ik heb btw de meeste views van PTA
quote:Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef Thermo het volgende:
hmm lelijke achterbumper sorry... die rechte stukken vertikaal erop enzo nah das maar niks
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef jacco het volgende:[..]
Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.
tja alles tegelijk kan vaak ook niet.....kost allemaal flink wat geld.....maar zo is het eind resultaat ook mooier...je hebt meer tijd om na te denken over wat je wil ipv impulsief kopenMaar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.
hmm.....dan moeten hun natuurlijk niet de dienst uit gaan maken wat er met de auto gaat gebeurensoms is dat een nadeel van een sponsorik heb btw de meeste views van PTA
10963 damn das best wel veel
[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 25-06-2003 21:06]
quote:Mjah en dat vind ik dus weer dobbelsteenachtig onder een civicje standaard etc
Op woensdag 25 juni 2003 21:02 schreef jacco het volgende:[..]
Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen
Maargoed ik ben ook niet zo'n civic fan , totaal niet
( en onder een supra vind ik het ook niet mooi terwijl het een geweldige bak is, zolang je niet kan sturen moet je niet zeuren dat een diffuser je harder door de bochten gaat laten gaan )
voor de rest, ik vind het een zeer mooie achterbumper!
Things to do: (die nog niet in deze draad beschreven staan)
Verlagen
Skirts
andere motorkap, of iets van motorkap spoiler a la Wings West
Stoelen en interieur
ramen in wazige kleur tinten
sponsors en decals er op
onder de motor kap met de dremel tot in de stille uren polijsten.
en Jacco is de man!
begint echt cool te worden!
De sponsoring gaat strax op zo'n manier werken. Als in Amerika. Zij sponseren jouw auto. Dat je bv. 10 x per jaar op een grote show moet staat met folders en uiteraard bestickering op de auto van de producent.
In ruil daarvoor "krijg" jij als eerste de nieuwste snufjes en gadgets. om toch maar weer nieuw voor de dag te komen op de vele meetings. Voor de grotere veranderingen aan de auto worden ook afsparaken gemaakt.
De auto is en blijft van mij en bepaal ook zelf welke richting hij opgaat. Zoals kleur en bodykits. Natuurlijk bepaalt de sponsor welke dingen hij schenkt.
Ik zal een voorbeeld geven van iemand die ik ken. Hij word door Clarion gesponsord. En kreeg een nieuwe radio. Dit was dus niet de nieuwste. En hij ging daar niet mee akoord. zoals hij zei "wil best jullie spul hebben maar wil dan wel het beste van het beste anders heeft het geen zin" en zo gebeurde het. Nu heeft hij een radio van clarion van wel 3700 euro.
Maar hij heeft zijn sporen dan ook wel verdiend in de "tuning wereld"
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:10 schreef Ultimora het volgende:
tip, dump gelijk die lexus lichten, en ga voor t type lampen wat daar op die foto's staat, di zijn zoveel mooier/origineler(hoeft natuurlijk niet meteen, maar die lexuslampen beginnen me de neus uit te komen)
Bij de blauwe zitten ook lexus lichten in alleen zij die van TYC en dat zijn de allernieuwste modellen
voor de rest, ik vind het een zeer mooie achterbumper!
Things to do: (die nog niet in deze draad beschreven staan)
Verlagen is het eerstvolgende
Skirts komt van vis racing
andere motorkap carbonnnen begin volgend jaar
Stoelen en interieur sparco's worden uitgezocht
ramen in wazige kleur tinten worden geblindeerd
sponsors en decals er op als de auto volledig klaar is
onder de motor kap met de dremel tot in de stille uren polijsten. komt een Tenzo-R cilinderkop op
en Jacco is de man!Dat was ik al
begint echt cool te worden! Thanx
quote:Heb wel eens verhalen gehoord van mensen die daarbij een contract ondertekenen zonder goed lezen. En zo de auto kwa tuning letterlijk aan hun sponsor kwijt raken.
Op woensdag 25 juni 2003 21:17 schreef jacco het volgende:
@thafreakDe sponsoring gaat strax op zo'n manier werken. Als in Amerika. Zij sponseren jouw auto. Dat je bv. 10 x per jaar op een grote show moet staat met folders en uiteraard bestickering op de auto van de producent.
In ruil daarvoor "krijg" jij als eerste de nieuwste snufjes en gadgets. om toch maar weer nieuw voor de dag te komen op de vele meetings. Voor de grotere veranderingen aan de auto worden ook afsparaken gemaakt.
De auto is en blijft van mij en bepaal ook zelf welke richting hij opgaat. Zoals kleur en bodykits. Natuurlijk bepaalt de sponsor welke dingen hij schenkt.
Ik zal een voorbeeld geven van iemand die ik ken. Hij word door Clarion gesponsord. En kreeg een nieuwe radio. Dit was dus niet de nieuwste. En hij ging daar niet mee akoord. zoals hij zei "wil best jullie spul hebben maar wil dan wel het beste van het beste anders heeft het geen zin" en zo gebeurde het. Nu heeft hij een radio van clarion van wel 3700 euro.
Maar hij heeft zijn sporen dan ook wel verdiend in de "tuning wereld"
clarion=groene Del Sol?
wel mooi als je zo je spul kunt bepalen
quote:Nee hoor, dit komt eronder:
Op woensdag 25 juni 2003 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Komen er ook lampen onder je auto te hangen? Of vraag ik nu iets fouts
Geheel nieuw in de (tuning-)wereld zijn LED undercar kits van het merk Plasmaglow. Deze kits zijn de absolute nieuwe trend, welke de standaard neon kits ver achter zich laat.
Nu reeds de eerste reactie's / tests uit de USA, klik hier.
Product:
De Plasmaglow LED kits bestaand uit 4 buizen om onder je auto te plaatsen. 2 buizen van 127 centimeter, en 2 buizen van 96 centimeter, samen met een digitale controller, transformatorbox (hoofdunit) en installatiemateriaal.
Blauw, Rood, Groen, Paars, Aqua, Geel en Wit
.: Al deze kleuren in 1 neonset, uniek :.
Voordelen t.o.v. neon:
:: COLORCHANGEABLE, dus de kleur is in te stellen via controller, maar liefst 7 kleuren mogelijk! zie kleuren hierboven
:: 500 LEDS zorgen voor absoluut de MEESTE felle undercar kit die er bestaat.
:: Sterker dan neonbuizen, leds zijn een veel betrouwbaardere en sterkere lichtbron dan neonbuizen.
:: STROBE effect te geven aan undercar kit, d.m.v. controller
:: SOUND effect te geven aan undercar kit, dus licht op de muziek!
:: FADING van kleuren, dus vloeiend overlopend van kleuren.
:: SCAN van kleuren, dus automatisch in te stellen dat kleur wisselt.
:: NORMAAL dus 1 kleur vast te zetten zonder poespas.
:: GARANTIE op hele set.
:: INSTALLATIE zeer simpel. Geen moeilijke draden aan elkaar maken zoals bij neon, maar elke buis gewoon met stekker inprikken in hoofdunit (trafobox).
De bewijzen:
Het enige echte forum op internet waar men neon en aanverwante zaken beoordeelt is het STREETGLOW forum. De mensen hier zijn zeer enthousiast over het nieuwe Plasmaglow en verkiezen dit massaal boven de bestaande neonsets.
Daarnaast staat in de januari uitgave van het vakblad Elektro Data, uitgegeven door www.engineersonline.nl, een objectief artikel waarin LED's zeer positief beoordeeld worden, als zijnde de lichtbron van de toekomst.
Waarom:
Zoals velen weten en ook op deze website te zien is heeft Showoff Imports een tijdlang neon van het merk Streetglow verkocht. Streetglow is bezig hun producten onder een andere naam in europa brengen (OPTX). Maar helaas is hierbij hun beste product, de GOLD SERIES neonkit verdwenen. Daar wij zelf niet overtuigd zijn van de kwaliteit van hun 'tweede' product, is er gezocht naar iets nieuws. Niet alleen wij maar vele andere dealers over de wereld. Plasmaglow bied de absolute uitkomst! Veelzijdiger product, betere kwaliteit, betere service.
quote:Klopt van eus
Op woensdag 25 juni 2003 21:25 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Heb wel eens verhalen gehoord van mensen die daarbij een contract ondertekenen zonder goed lezen. En zo de auto kwa tuning letterlijk aan hun sponsor kwijt raken.
Maar zo te lezen is dit allemaal wel goed geregeld....clarion=groene Del Sol?
wel mooi als je zo je spul kunt bepalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |