abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2003 @ 16:21:15 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7856359
Eindelijk mijn Honda teruggekregen zaterdag (11-01-03) alle steenslag verwijderd. en weer de originele kleur terug (metallic groen). Hij heeft nou nog de standaard kleur, omdat ik er nog niet uit ben wat voor een kleur de auto uiteindelijk moet worden. Moet zelf de kit nog uitzoeken. Heb al gekeken voor een Wings West. Maar is nog niet zeker. Deze is btw wel dezelfde kleur als ik heb.

Maar dat komt allemaal nog, Heb al wel sportvelgen, elektrisch schuif/kanteldak en een sportuitlaat. Op korte termijn komen daar APC heldere Altezza style achterlichten bij. en word er flink aan de audio begonnen. Binnenkort komen de echte foto's van mijn eigen auto, maar moet dan ff de Cam lenen en op het net zetten. Maar hou dit topic in de gaten, want hier staat strax een waar showmodel (american style)

Edit deze sportspiegels komen er ook aan (echt Carbon!!!!)

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_7856502
Ga je ook nog wat onder de motorkap verander dan word het best wel Phat .
Al zet je alleen een hoop spoilers er op dan is het best wel triest
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 12 januari 2003 @ 16:30:41 #3
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_7856556
ziet er knap uit ja met de wing west set, alleen jammer dat de zooi zo prijzig is anders had ik het ook al op me coupeetje gezet.
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
  zondag 12 januari 2003 @ 16:37:48 #4
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7856680
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:28 schreef Steve-O het volgende:
Ga je ook nog wat onder de motorkap verander dan word het best wel Phat .
Al zet je alleen een hoop spoilers er op dan is het best wel triest
Rustig De motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd
  zondag 12 januari 2003 @ 16:43:12 #5
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7856775
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:30 schreef neonfreak het volgende:
ziet er knap uit ja met de wing west set, alleen jammer dat de zooi zo prijzig is anders had ik het ook al op me coupeetje gezet.
Het is natuurlijk maar net wat je ervoor over hebt. Heb ook naar erebuni kits gekeken en daar vond ik deze wel erg mooi.

En deze komt totaal op 850 euro, exclusief montage kosten

FOK!fotograaf zondag 12 januari 2003 @ 16:47:46 #6
13368 NiGeLaToR
pi_7856867
Jacco, waarom was je auto weg dan? Was ie stuk ofzo?

Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?

zondag 12 januari 2003 @ 16:53:20 #7
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7856965
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Jacco, waarom was je auto weg dan? Was ie stuk ofzo?

Is wel oke aan auto klussen.. alleen die opzichtige lampies vinnik minder. Hebben jullie 'under the hood' ook nog eea gedaan?

Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.

En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.

De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?

greetz

FOK!fotograaf zondag 12 januari 2003 @ 16:55:27 #8
13368 NiGeLaToR
pi_7857012
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:53 schreef jacco het volgende:

[..]

Nou ja stuk is een groot woord, hij had last van steenslag, en een barst in de originele bumper, wat nu dus helemaal verholpen is. Ook is de motor helemaal nagekeken, en nog wat andere kleine dingen.

En nu dat hij terug is kan ik eindelijk aan het project beginnen. Om mijn eigen show auto te gaan maken. En kan mijn Opel Corsa aan de kant.

De motor is nu nog stock, maar zoals ik al zei gaan daar dus ook de nodige dingen aan gebeuren. Maar wat bedoel je precies met die opzichtige lampjes?

greetz

Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi

Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).

Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?

pi_7857076
Hey kijk daar gaat een vleugel met een auto er aan vast
  zondag 12 januari 2003 @ 17:29:27 #10
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7857626
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:55 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Achterlichten vinnik persoonlijk mooier als ze 'meegespoten' zijn zeg maar. Dus niet van die zilveren, dat vind ik niet mooi

Ben zelf een onwijze Honda fan.. dingen zijn zo chill om in te rijden enzo. Alleen die nieuwere vinnik weer ietsie minder worden (met name Accords).

Wat ga je met de motor doen? Wat is er allemaal aan te doen?
Die plaatjes is jouw auto reeds, of wil je de jouw zo maken?

Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling. En deze achterlichten.

greetz

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 17:38]

FOK!fotograaf zondag 12 januari 2003 @ 17:38:05 #11
13368 NiGeLaToR
pi_7857770
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:29 schreef jacco het volgende:

[..]

Lees eerst de thread ff door, en als je daarna nog vragen hebt dan beantwoord ik ze graag. Heb al wel deze Angeleyes in bestelling.

[afbeelding]

greetz

Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/
  zondag 12 januari 2003 @ 17:42:43 #12
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7857863
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:38 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, die vinnik niet zo mooi. Maar das smaak denk ik. In deze thread staat verder nix over wat je met je auto gaat doen :/

Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt
quote:
Rustig De motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 12-01-2003 20:55]

FOK!fotograaf zondag 12 januari 2003 @ 17:49:43 #13
13368 NiGeLaToR
pi_7857982
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:42 schreef jacco het volgende:

[..]

Dit heb ik iig al over demotor gezegd, en als je de eerste post van mij leest, staat er ook bij dat ik nog niet precies weet welke kit erop komt

[quote]Rustig De motor word ook helemaal onder handen genomen, met een nieuw chip, luchtinlaat, snellere nokkenas en een nieuw uitlaatsysteem. En nog veel meer. Maar heb nu al 125 PK met een top van van 210 km/h dus das toch ook al aardig. Maar alles op zijn tijd [quote]

Owjah, das best vet
125pk, hebbie er een 1.6 vtec in zitten? Nah, ff denken, zal wel gewone zijn.. hmm, nou ja 'k weet niet
850e voor zo'n kit valt me nog aardig mee.. tenminste.. dan moet je natuurlijk ook nog velgjes en andere mod's.. want dan heb je alleen nog maar spiolers en plastic zeg maar? Wat heb je/ga je doen/gedaan aan je ophanging? Verlaagd, of ook andere tuning?
  zondag 12 januari 2003 @ 17:57:28 #14
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7858104
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:49 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Owjah, das best vet
125pk, hebbie er een 1.6 vtec in zitten? Nah, ff denken, zal wel gewone zijn.. hmm, nou ja 'k weet niet
850e voor zo'n kit valt me nog aardig mee.. tenminste.. dan moet je natuurlijk ook nog velgjes en andere mod's.. want dan heb je alleen nog maar spiolers en plastic zeg maar? Wat heb je/ga je doen/gedaan aan je ophanging? Verlaagd, of ook andere tuning?

Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even
  FOK!fotograaf zondag 12 januari 2003 @ 18:05:09 #15
13368 NiGeLaToR
pi_7858218
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:57 schreef jacco het volgende:

[..]

Het is een 1.6 ESI en ik verlaag hem met een verstelbare schroefset, dus niet hydraulisch of pneumatisch. Maar moet ik eerst ff regelen met de nieuwe velgen, dus dat duurt nog even

Dan haal je de 160pk strakkies wel denk ik Die ESI's zijn vrij tam, ondanks de 125Pk ben je iig minstens net zo snel als een CRX.

* NiGeLaToR houdt je topic goed in de gaten

pi_7858566

Deze vind ik persoonlijk erg mooi...
Vooral de Alfa Romeo lichtblauwe verf met parelmoer icm met de donkergrijze vijfspaaksvelgen...
Wat voor bodykit hier op zit zou ik niet weten...

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_7858889
Of je gaat voor deze spoilerkit

kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00

en al dit moois afkomstig van Veilside

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 12 januari 2003 @ 18:57:40 #18
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7859124
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
Of je gaat voor deze spoilerkit

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

kost wel wat maar dan heb je ook wel wat dus hierbij de bijbehorende prijsen::
Front Bumper $ 630.00
Side Skirts $ 520.00
Rear Bumper $ 550.00
Rear Wing $ 460.00

en al dit moois afkomstig van Veilside

Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.
  zondag 12 januari 2003 @ 19:03:28 #19
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7859218
Het is misschien niet helemaal duidelijk zichtbaar. Maar dit noemen ze dus de suicide kofferbak, hierdoor gaat de achterklep rechtstandig omhoog ipv van schuin, waardoor je problemen kan krijgen met je wing. Maar dit komt dus ook uiteindelijk op mijn auto.

pi_7859280
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:57 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook nog een optie, maar dan zit je inderdaad met de prijs. Maar ik laat nu alles nog open. Maar vind hier de achterbumper er wel meesterlijk uitzien. Maar vind de voorbumper er te ver vooruit steken.

De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Voor die voorbumper ik heb hem een paar keer in het echt gezien en het valt reuze mee.....kijk maar een naar de foto van de zijkant kun je zien dat die niet zoveel uitsteekt (lijkt wel maar is niet zo..)

Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig

zondag 12 januari 2003 @ 19:20:46 #21
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7859527
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:07 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

De kosten zijn idd redelijk hoog vind ik ook wel....
Voor die voorbumper ik heb hem een paar keer in het echt gezien en het valt reuze mee.....kijk maar een naar de foto van de zijkant kun je zien dat die niet zoveel uitsteekt (lijkt wel maar is niet zo..)

Die achterklep is ook mooi zeg.....nog niet eerder gezien.....maar zeker weer iets anders dan normaal
En eeuh die voor en achterlichten gewoon prachtig

Thanx vond de lichten zelf ook erg Die voorlichten zijn net nieuw in Nederland, en zoals je ziet op het gifje, krijg als je met stadslicht oprijdt, van die mooi ringen net zoals bij bmw. Ze heten om precies te zijn Angeleyes En bij die achterlichten is geen uitleg nodig. Watn die zijn zowiezo erg gaaf.

greetz & stay tuned

pi_7859648
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:20 schreef jacco het volgende:

[..]

Thanx vond de lichten zelf ook erg Die voorlichten zijn net nieuw in Nederland, en zoals je ziet op het gifje, krijg als je met stadslicht oprijdt, van die mooi ringen net zoals bij bmw. Ze heten om precies te zijn Angeleyes En bij die achterlichten is geen uitleg nodig. Watn die zijn zowiezo erg gaaf.

greetz & stay tuned

klopt die voorlichten heb ik nog nooit eerder gezien maar zijn zeker om te kwijlen !!! Zal zeker mooi op jou honda staan!!!
Zal dit topicje toch zeker in de gaten blijven houden...
Groeten
  vrijdag 17 januari 2003 @ 03:21:42 #23
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_7944808
Angeleyes komen wel in de buurt van wat de huidige BMW 5-serie heeft... Is
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 19:35:54 #24
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7958149
Ik ga Volgende week de Lampen bestellen, En de Alu wing zit er ook aan te komen. Zit nu alleen te twijfelen of ik er eentje met een enkele wing of een dubbele. Maar ik krijg binnenkort een mailtje waar foto's opstaan.

Bestel btw alles hier http://www.showoffimports.nl Ook een member van Street Legal Honda. net zoals ik.

Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpen Let wel op hij is 43.5 mb groot

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi

pi_7960014
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 19:35 schreef jacco het volgende:
Heb hier btw een filmpje van ons neergezet, Toen we naar Speed & Design '01 zijn geweest. Toen de Supra niet wou starten, en wij hem ff op weg hielpen Let wel op hij is 43.5 mb groot

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/The%20Fast%20and%20the%20Starter.avi

Met welk programma is deze af te spelen???
Heb van alles al geprobeert, ik hoor wel geluid maar heb geen beeld???
pi_7964271
en dan straks wel ff je hele interieur in het leer steken bij allstoff, die ken je vast wel, en kunnen alles... (zelfs een centaal dashboard maken)
2825cc Single Turbo Beast
  zaterdag 18 januari 2003 @ 01:56:10 #27
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7965663
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 21:27 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Met welk programma is deze af te spelen???
Heb van alles al geprobeert, ik hoor wel geluid maar heb geen beeld???

Dit gaat gewoon via Winamp of Windows Media Player. Het is wel de Divx Versie dus je moet wel de juiste Codec hebben.

greetz

Ohja misschien niet juist vermeld in de eerste post, dit gaat dus wel over de Fast And The Furious Toyota Supra!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 18-01-2003 02:01]

zaterdag 18 januari 2003 @ 02:15:59 #28
21576 Quitter
ain't No Limit to this
pi_7965902
Ook neon lichtje onder je auto of is dat verboden?
Wat zit jij nou eenzaam naar je beeldscherm te turen?
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:04:01 #29
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7969416
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 02:15 schreef Quitter het volgende:
Ook neon lichtje onder je auto of is dat verboden?
Bij wet is dat verboden, daarom doe ik het ook niet, ik maak het daar in tegen wel in mijn auto

Ze komen onder het dashboard te zitten aan de bestuurders en passagier's kant.

zaterdag 18 januari 2003 @ 16:33:36 #30
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7972004
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:45 schreef Ultimora het volgende:
en dan straks wel ff je hele interieur in het leer steken bij allstoff, die ken je vast wel, en kunnen alles... (zelfs een centaal dashboard maken)
Niet in het leer, maar wel van alcantera. Maar ik heb gellerd dat je het ook makkelijk zelf kan.

ga langs een meubelmaker / fabriek en ze leveren je per meter.
Ze hebben ook andere stof wat bijna gelijk is aan alcantara maar dan sterker en goedkoper.
Prijs was wel ongeveer €35 per m2.

Maar dan je haal de originele stof weg en leg over de stof die jij wilt hebben, en dan knip of snij je het 2 cm groter af, en plak je het vast met bv. bison tix een soort meubelstof die ze ook gebruiken voor stoel en bank reparaties, en dan krijg je het resultaat zoals hierboven.

greetz

Official ESF Kreviewer zaterdag 18 januari 2003 @ 16:56:09 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7972312
Hier in de stad staat een zeer mooi getunede versie van jouw wagen. Mooie spoilers, vette velgen en een mooie kleur...als ik de mogelijkheid heb, maak ik een keer een foto... .
  zaterdag 18 januari 2003 @ 18:55:36 #32
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7974359
Van mij komen de foto's zo snel mogelijk, ff een cam lenen en wat ruimte op het net zoeken.

Maar Kreator heeft die civic ook een zonneband en zoja wat staat erop?

grtz

pi_7993376
hier in meppel rijden ook 2 vette civic coupe's rond de een heeft een grote zonneband van streetlegal honda, en die heeft oa een MB SLK dashboard erin, velgen die parelmoet zijn gespoten en meer goodie's (vooral in het interieur) de andere is een paarse met een gele bliksem erdoorheen, en dan onderaan zwart.. ook erg vet, die gast heeft ook een andere v-tec timer dr in zitten.. dus die klinkt altijd heftig, dikke jap uitlaat dr onder, en volgens mij ook wel een behoorlijk luchtfilter, je hoort dat ding echt constant aanzuigen (lekker klinkt dat).. verder zit er bij mij op school nog een kerel met een civic 3 deurs, met WW kit, leer erin, en een shitload aan optische verfraaiingen.. verder rijdt er in apeldoorn, (daar zit ik dus op school) een echt super vette 3deurs uit 92 ofzo rond, met projector lights, CRX lexus stijl achterlichten (over de hele breedte dus) een flip kleur die volgens mij van de Citroën picasso komt, volledig leren interieur, 18" chromen velgen. en het mooiste (tromgeroffel) hij is van een vrouw en er staat "monster lady" op de zonneband... top karretjes...

verder had ik nog een vraagje, ik was gisteren een beetje aan het rondrijden op de snelweg, en ik haalde een Alfa 145 in. die gast had koplampen die de heletijd van kleur veranderden, heeft iemand dit wel eens gezien, want dit was echt cool spul, het ging van paars, naar blauw, naar wit, oranje, geel, groen.. kortom alle kleuren van de regenboog... t zag er best cool uit nl, en het viel eigenlijk helemaal niet zo op.. ik zal het pas toen ik 100den meters verder was, dat het niet meer blauw was maar geel..

[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 19-01-2003 21:29]

zondag 19 januari 2003 @ 21:16:43 #34
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7993920
Nou dat van die alfa, heb ik nog nooit van gehoord, daar kan ik je dus ook niet mee verder helpen.

Maar ik ben dus ook lid van Street Legal Honda. En we hebben elke zaterdag een kleine meeting bij de mac in Barneveld. Daar komen ook de mensen van civic club. Altijd ff kijken wat de ander heeft veranderd.

btw ik werk in Apeldoorn Noord.

grtz

zondag 19 januari 2003 @ 21:20:38 #35
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_7994039
Dit is btw een van de eerste filmpjes die wij gemaakt hebben. Rice Runners. Go check it out hij is 22,3 mb

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202001.avi

maandag 20 januari 2003 @ 12:18:35 #36
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_8003769
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 18:55 schreef jacco het volgende:
Van mij komen de foto's zo snel mogelijk, ff een cam lenen en wat ruimte op het net zoeken.

Maar Kreator heeft die civic ook een zonneband en zoja wat staat erop?

grtz

Ik kan natuurlijk niet voor Kreator spreken, Maar ik zie er af en toe 1 staan bij de UT in enschede waar ik werk. Die heeft een band waar "Street Legal" op staat. Groot kans dat Kreator die ook bedoeld.

Marco.

pi_8006009
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor Kreator spreken, Maar ik zie er af en toe 1 staan bij de UT in enschede waar ik werk. Die heeft een band waar "Street Legal" op staat. Groot kans dat Kreator die ook bedoeld.

Marco.

Bij mijn oude school (hengelo) stond er ook altijd een zwarte. Spoiler-kit was volgens mij van veilside.
Zat een grote sticker van The Fast And The Furious op en nog een paar meer (onder andere NOS en SPARCO. )
Ovale enkele dtm uitlaat en speciale wielen (superlichte wielen weet alleen het merk niet meer)

Verder rijd er een rond met dezelfde kleur als jacco. Zit een kleine (bescheiden) spoilerkit op. Wing-west vleugel op de achterklep. Uitlaat volgens mij van EPS. En er zaten magnesium wielen onder. Lexus achterlichten kan ik me ook herrineren!

Volgens mij zijn ze allebei lid van Street Legal de zwarte zowiezo en de groene weet ik niet zeker!

maandag 20 januari 2003 @ 18:24:22 #38
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8010279
Zal hier ff een paar pics van wat SLH members posten

Xenon Civic Coupe

Fredje NOS

Dj Rolo

Die laatste vind ik erg mooi, hij werkt bij Show off import's waar ik mijn lichten bestel, de indiglow schakelpook en de alu wing. Hij heeft btw een black widow kit van ground design's. kijk hier voor meer foto's http://www.lichtgeluid.nl/blackwidow/

grtz

pi_8010448
mooie wagens. Dure hobby dat wel. maar ja je moet er wat voor over hebben. Persoonlijk zou ik nooit voor een Honda gaan. Liever een BMW of iets dergelijks, maar das natuurlijk in een keer een stuk duurder.
  maandag 20 januari 2003 @ 21:03:52 #40
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8013774
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:31 schreef ChRoNiC het volgende:
mooie wagens. Dure hobby dat wel. maar ja je moet er wat voor over hebben. Persoonlijk zou ik nooit voor een Honda gaan. Liever een BMW of iets dergelijks, maar das natuurlijk in een keer een stuk duurder.
Het is maar net wat je eraan wil uitgeven, en ik doe ditzelf ook gewoon op project basis. Dat wil voor mij zeggen dat ik de auto beetje bij beetje helemaal opwaardeer. Dus dan een sportstuur, nieuwe LM wielen. dan uiteindelijk een geschikte bodykit. Tot dat hij helemaal klaar is.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:04:41 #41
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8031195
Dit zijn de foto's van de Angeleyes

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 21-01-2003 18:20]

pi_8034122
-dubbelpost-

[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 21-01-2003 20:30]

pi_8034132
aaaaaaaah potver wat ziet dat er kwijlopwekkend en super uit zeg !!
Zijn die er ook al voor andere modellen trouwens??
  dinsdag 21 januari 2003 @ 21:21:34 #44
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8035037
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
aaaaaaaah potver wat ziet dat er kwijlopwekkend en super uit zeg !!
Zijn die er ook al voor andere modellen trouwens??
NEE Alleen voor Honda, helaas

grtz

pi_8049422
jawel hoor, voor BMW kan je die dingen op bijna elk model kopen.. ze zijn daarvan ook afgekeken.. nl de 5 serie van na de facelift.. check www.inpro.de of www.in-pro.de (weet ff niet zo gouw welke t is maar ben te lui om ff te kijken
  woensdag 22 januari 2003 @ 21:22:17 #46
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8055529
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:11 schreef Ultimora het volgende:
jawel hoor, voor BMW kan je die dingen op bijna elk model kopen.. ze zijn daarvan ook afgekeken.. nl de 5 serie van na de facelift.. check www.inpro.de of www.in-pro.de (weet ff niet zo gouw welke t is maar ben te lui om ff te kijken
Maar dan zijn ze dus alleen nog maar voor Beemers
pi_8058259
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 21:22 schreef jacco het volgende:

[..]

Maar dan zijn ze dus alleen nog maar voor Beemers

Die Angel-Eyes, zijn dat nou halogeen of xenonlampen?
Ik weet wel dat wat in die nieuwe BMW's wordt toegepast xenon is, en dat dat niet goedkoop is...
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_8058395
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:03 schreef jacco het volgende:

Lekker sportieve auto zo met trommelremmen achter
pi_8058539
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:20 schreef jacco het volgende:
Dit is btw een van de eerste filmpjes die wij gemaakt hebben. Rice Runners. Go check it out hij is 22,3 mb

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202001.avi

Mooi gemaakt ! kwaliteit kon beter, maar het is voor op internet
  donderdag 23 januari 2003 @ 17:41:22 #50
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8070686
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:34 schreef Wisey het volgende:

[..]

Mooi gemaakt ! kwaliteit kon beter, maar het is voor op internet

Thanx er zijn er nog meer, post ze binnekort wel ff.

grtz

donderdag 23 januari 2003 @ 17:44:45 #51
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8070739
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:20 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Die Angel-Eyes, zijn dat nou halogeen of xenonlampen?
Ik weet wel dat wat in die nieuwe BMW's wordt toegepast xenon is, en dat dat niet goedkoop is...

Voor zover ik het weet is het gewoon halogeen, maar voor de zekerheid zal ik het ff cecken en dan kom ik daarop terug.

grtz

donderdag 23 januari 2003 @ 17:45:54 #52
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8070754
En nu ff heel wat anders, heb foto's gemaakt van hoe hij nu is in originele staat. Dus zet ze zo snel mogelijk hier op FOK

see ya

pi_8071276
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:45 schreef jacco het volgende:
En nu ff heel wat anders, heb foto's gemaakt van hoe hij nu is in originele staat. Dus zet ze zo snel mogelijk hier op FOK

see ya

Doe dat maar eens ja, mooi scherpe/grote foto's please
pi_8071842
Ik hoop dat ik jou een keer tegenkom met de otoo als ik heel erg chagerijnig ben. Dan weet ik zeker dat ik meteen weer aan het lachen ben
'99 MB E320 CDI T-model
pi_8071878
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:44 schreef jacco het volgende:

[..]

Voor zover ik het weet is het gewoon halogeen, maar voor de zekerheid zal ik het ff cecken en dan kom ik daarop terug.

grtz

Is ook halogeen. Dat rondje licht is stadslicht en dat is nooit xenon.
'99 MB E320 CDI T-model
pi_8072287
Angel Eyes zijn ook verkrijgbaar voor andere merken zoals Honda en BMW. Alleen moet je ze wel zelf inbouwen in de lampunit en het mooiste is wel als je een helder glas lamp hebt en de lampen in de unit rond zijn zeg maar. Ik denk dat ik ze ook ga bestellen voor op mijn Arosa.

http://www.standlichtringe.com

donderdag 23 januari 2003 @ 21:40:41 #57
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8075693
Heb Net deze autoradio gekocht in Arnhem

SPECIALE EIGENSCHAPPEN

Uitgangsvermogen: 4 x 50 W
MOS-FET eindversterker
Gemotoriseerd, uitschuivend aluminium front
HS-IIIi tuner
Multi-bits (24-bits resolutie) 1-bits DAC
Geschikt voor CD/CD-R/CD-RW
7-bands iEQ
4 V lijnuitgang
Vergulde lijnuitgangen (2 paar)
Subwoofer aansluiting met instelbaar niveau en afsnijfrequentie
Instelbare AUX IN op het front
Instelbare lijningang
DVD/videorecorder bediening
Zendernamen
DAB Basic Control II
Pop-Out Rotary Encoder Multi-Control
Draadloze afstandsbediening met meerdere functies
ANDERE EIGENSCHAPPEN

DAB functies*

Weergave van 8 karakters
Full en half rate audio
Dynamic Multiplex Reconfiguration ondersteuning
Primary en Secondary Components
Ontvangst van alternatief DAB/FM RDS programma
CD-speler

CD Text
CD-titel
Directe toegang tot nummers (1-12)
Random/Repeat afspelen
Intro Scan
CD-wisselaarbediening

CD-titel
Directe toegang tot CDs (1-12)
Random/Repeat afspelen (2 opties)
Intro Scan (2 opties)
Skip/Search
Tuner

RDS
18 FM en 6 MW/LW voorkeuzes
SSM (FM)
Zenderzoeken
AFNS/PNC
Local schakelaar (FM)
Stereo/mono schakelaar
Versterker

Volume apart instelbaar voor elke bron (MW/LW, CD, CD CHANGER, DAB, AUX en LINE IN)
Fader voor de voorversterker
Elektronische volumeregelaar
Verlaging van het volume
Uitschakelbare eindversterker
Ver doorlopende basweergave
Display

Witte LED achtergrondverlichting
Dot-Matrix Multi-Colour LCD display met regelbaar contrast
Instelbare dimmer
Volumemeter
Aan/uit-schakelaar verlicht tijdens standby
Algemeen

Afneembaar front met doosje
Hoorbare bedieningsbevestiging
COMPU PLAY
Power-Off Mode Eject
ISO kabel
Telefoonmute
Voorkeursinstelling

* Bij gebruik met de KT-DB1000 DAB tuner.

pi_8075919
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:40 schreef jacco het volgende:
Heb Net deze autoradio gekocht in Arnhem

[afbeelding]

SPECIALE EIGENSCHAPPEN

bla bla.....

Zo zo, jij gaat er echt wat moois van maken. Van binnen en van buiten
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:57:33 #59
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8075989
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:53 schreef RaTz het volgende:

[..]

Zo zo, jij gaat er echt wat moois van maken. Van binnen en van buiten

Dat was en is nog steeds de bedoeling ja in het weekend maar ff inbouwen

grtz

dinsdag 28 januari 2003 @ 18:41:44 #60
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8158179
Heb nog geen ruimte kunnen vinden op het net voor de pics, maar ze zijn gemaakt en komen zo snel mogelijk.

Heb al wel mijn zinnen gezet op deze Bodykit van Wings West. Ben nu alleen nog aan het informeren via welke invoerder ik ze het beste hier krijg, Het gaat zowiezo tussen de 1300 en 1800 euro kosten

Heb al wel deze lichten en pookknop besteld en komen eind februari uit amerika aan:

92-95 HONDA CIVIC 2/4 DOOR EURO ALTEZZA TAIL LIGHTS G3 -SAE/DOT STREET LEGAL

SPOON SPORTS STYLE EL-GLOW SILVER REVERSE UNIVERSAL SHIFT KNOB -HIGH QUALITY CNC MACHINED ALUMINUM BASE,WITH UNIVERSAL 3-SCREW SETUP TO ALLOW INSTALLATION ON ANY STANDARD BOLT MANUAL TRANSMISSION SHIFTER

Kreeg de pics niet voor elkaar dus check ff op http://www.showoffimports.nl/pricelist/ dan kun je ze zien

pi_8158983
Kun je ze niet rechtstreeks bij Wing West bestellen aangezien die daar $869 is. Maximaal 200¤ verzend kosten erbij en je zit op een ruime 1000¤ er staat welliswaar niet bij van verzending maar misschien kun je ze een mail sturen??
TCC heb je ook al nagevraagt over prijs zeker he?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:27:37 #62
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8160615
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
Kun je ze niet rechtstreeks bij Wing West bestellen aangezien die daar $869 is. Maximaal 200¤ verzend kosten erbij en je zit op een ruime 1000¤ er staat welliswaar niet bij van verzending maar misschien kun je ze een mail sturen??
TCC heb je ook al nagevraagt over prijs zeker he?
Daar ben ik nu mee aan het onderhandelen. En heb net een mailtje naar hyperformance gestuurt.

En de reden waarom ik het niet zelf laat importeren is dat ik daar de knowhow niet voor heb en ook niet de juiste contactpersonen. Het voordeel met een bedrijf is dat ze dan in 1 x meerdere artikelen uit het buitenland laten komen, waardoor het goedkoper word.

Maar kan het wel proberen om eens een mailtje naar Wings West persoonlijk te sturen.... wie weet

grtz

dinsdag 28 januari 2003 @ 21:20:56 #63
19065 ZORdAC
Staat boven de afgrond!
pi_8161953
Hey Jacco, heb jij misschien een linkje naar de importeur of fabrikant van die angel eyes? Vind ik eigenlijk ook wel strak, alleen wil ik zeker zijn of er een e-keurmerk op zit, aangezien ik geen last wil krijgen met (be)keuringen...
"Gravitation is not responsible for people falling in love" [Albert Einstein]
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:06:08 #64
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8179409
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:20 schreef ZORdAC het volgende:
Hey Jacco, heb jij misschien een linkje naar de importeur of fabrikant van die angel eyes? Vind ik eigenlijk ook wel strak, alleen wil ik zeker zijn of er een e-keurmerk op zit, aangezien ik geen last wil krijgen met (be)keuringen...
Doe ff een mailtje naar info@showoffimports.nl daar bestel ik mijn lichten ook en daar hebben zij ook de angeleyes. Dit is hun site http://www.showoffimports.nl

grtz

woensdag 29 januari 2003 @ 18:08:33 #65
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8179452
AAAAHHH de kit die ik hierboven heb gepost rijd al in Nederland rond, en dat wil ik dus niet. Balen

Toch maar op zoek naar wat anders.

grtz

pi_8179576
Mooie radio! Wat zijn de plannen voor de rest van het ICE?
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:33:32 #67
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8179868
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mooie radio! Wat zijn de plannen voor de rest van het ICE?
Thanx maar dit is op dit moment niet de prioriteit, maar uiteindelijk wil ik er een nieuwe console in waardoor ik een dubbeldin vak krijg. Waarbij in de bovenste de radio komt en in de onderste deze DVD-speler.

Dit alles word aangesloten op een complete Focal audio set. Maar dit is allemaal nog toekomst. Heb nu dus die radio en een 2 tweeters van caliber voorin samen de standaard honda speakers. En achterin 2 JBL 3 weg speakers (GTO serie 100W) Die is aangesloten op een Cross versterker van Caliber van 250W.

grtz

vrijdag 31 januari 2003 @ 20:41:14 #68
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8211121
Weer een filmpje van de Street Legal Honda Family.

Enjoy (23,4mb)

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/Bartsmovies/SLH_MOVIE_2002_B@RTJE_3.avi

pi_8238286
Ongelooflijke filmke...prachtig, maar dat is mijn mening maar
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
  zondag 2 februari 2003 @ 20:36:35 #70
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8242639
De Street legal honda movie deel 3 enjoy

24 mb

http://nikita.hro.nl/downloads/movies/SLH%20MOVIE%202002-2.avi

En denk hier ook eens bij na. Een straatrace je doet niet mee maar je raakt toch gewond

http://www.ncmusic.com/bands/brentwood/13.wmv

zondag 2 februari 2003 @ 20:46:43 #71
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_8242839
jacco, bij dat showoff import, is bestellen betrouwbaar en leveren ze met korting aan garages naar jij weet?
Renovateur d'Automobiles
  zondag 2 februari 2003 @ 20:50:31 #72
45393 The_Alpinist
stay alive in this world
pi_8242902
Heb jij je vliegbefred eigenlijk wel

Nou is honda niet mijn vavo maar is wel een leuk wagentje dat
veel plezier ermee en rij hem niet na een week in prak zoals een buurjongen hier

Science will always win, so believe me
  zondag 2 februari 2003 @ 20:51:35 #73
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8242920
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:46 schreef neonfreak het volgende:
jacco, bij dat showoff import, is bestellen betrouwbaar en leveren ze met korting aan garages naar jij weet?
Nope geen korting en alleen voor particuliers. En het is al een stuk goedkoper omdat ze geen bedrijfspand hebben. En verder zijn het gewoon auto liefhebbers en in het speciaal van honda. En ze zijn echt wel te vertrouwen. Je kan het bestelde produkt bij ze ophalen. of ze sturen het op met 20 euro rembours.

voor meer info moet je ze gewoon ff mailen info@showoffimports.nl

grtz

pi_8243173
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:08 schreef jacco het volgende:
AAAAHHH de kit die ik hierboven heb gepost rijd al in Nederland rond, en dat wil ik dus niet. Balen

Toch maar op zoek naar wat anders.

grtz

Tsja, wie weet zijn er wel meer van. Hoe kun je dat nou precies weten. En anders......wat dan nog .
Als je er een koopt die nu nog niemand heeft, dan heeft half NL hem misschien wel over 1 jaar, om maar iets te zeggen .
  zondag 2 februari 2003 @ 21:07:34 #75
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_8243232
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:51 schreef jacco het volgende:

[..]

Nope geen korting en alleen voor particuliers. En het is al een stuk goedkoper omdat ze geen bedrijfspand hebben. En verder zijn het gewoon auto liefhebbers en in het speciaal van honda. En ze zijn echt wel te vertrouwen. Je kan het bestelde produkt bij ze ophalen. of ze sturen het op met 20 euro rembours.

voor meer info moet je ze gewoon ff mailen info@showoffimports.nl

grtz

jammer, die bedrijfskorting is meestal niet mis namelijk, maja ik ga es ff kijken voor wat leuke spulletjes op mijn coupe, no worries ban geen na-apie , eerst morgen ff nieuwe assen erin zetten, gister de rechter gebroken bij een glijpartij
Renovateur d'Automobiles
  maandag 3 februari 2003 @ 18:12:01 #76
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8257667
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:05 schreef RaTz het volgende:

[..]

Tsja, wie weet zijn er wel meer van. Hoe kun je dat nou precies weten. En anders......wat dan nog .
Als je er een koopt die nu nog niemand heeft, dan heeft half NL hem misschien wel over 1 jaar, om maar iets te zeggen .

Ik wil zelf exclusief blijven en de eerste als er daarna mensen met een kit gaan rijden die ik ook heb dan maakt het mij niet uit. Er zijn in Nederland 2 invoerders namelijk T.C.C en HYperformance. Ik haal hem via AVB-sports. Ik heb al een mooie gevonden. Die volgens de invoerders die ik hierboven heb genoemd nog niet in Nederland rondrijd.

Maar nog even geduld, eerst wat andere optische veranderingen en dan het grote werk.

grtz

maandag 3 februari 2003 @ 18:15:34 #77
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8257697
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:07 schreef neonfreak het volgende:

[..]

jammer, die bedrijfskorting is meestal niet mis namelijk, maja ik ga es ff kijken voor wat leuke spulletjes op mijn coupe, no worries ban geen na-apie , eerst morgen ff nieuwe assen erin zetten, gister de rechter gebroken bij een glijpartij

Das minder succes verder ermee. Maar ik bestel zelf dus ook bij Showoff import en heb er zeer goede ervaringen mee. Het is altijd begin van de maand bestellen eind van de maand binnen.

grtz

dinsdag 4 februari 2003 @ 18:41:34 #78
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8277275
Hier de foto's van de Angel eyes. Bij een vriend van mij

En als er nog mensen geinteresseerd naar een meeting aankomende zaterdag. Kom dan ff deze kant op. Street Legal Honda staat er ook. met 3 wagens

pi_8346703
Dat zijn nog eens mooie koplampen Vooral die licht blauwe
Zie mijn icoon ^^
pi_8762521
quote:
[...]

Vraagje. Is dit standaard of moet je het zelf bouwen. Info please. Ik wil binnenkort een civic 4 deurs kopen uit '92 en wil er ook het 1 en ander aan veranderen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_8768464
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:15 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Vraagje. Is dit standaard of moet je het zelf bouwen. Info please. Ik wil binnenkort een civic 4 deurs kopen uit '92 en wil er ook het 1 en ander aan veranderen.

Moet je zelf bouwen dacht ik, of als set kopen. Staat ergens in dit topic vermeld dacht ik.
pi_8768974

Bah wat een vies lelijke uitlaat zeg!! Een beetje dikke pijp oke, maar deze voldoet niet eens als regenpijp.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  vrijdag 28 februari 2003 @ 17:53:08 #83
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8778392
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:15 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Je moet dit inderdaad zelf bouwen. Maar is alleen voor de show. Dus als je ergens op een meeting staat druk je een borgpen in ophangbeugels waardoor hij zo blijft staan. Maar is dus niet te gebruiken voor alledaags gebruik.

*update*

Heb verscheidene onderdelen van het interieur nu in kleur gespoten. In dezelfde kleur als mijn radio. Ben nog niet helemaal klaar. Maar het ziet er al erg gaaf uit.

grtz

dinsdag 4 maart 2003 @ 21:41:19 #84
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8869774
Je gelooft het niet maar ik heb deze voorbumper van veilside gekocht

Via iemand van SLH. Die hem maandag (03-03) in belgië heeft opgehaald. Het is dus een amerikaanse spoiler. En naar het schijnt zijn de amerikaans civic's breder. Maar hij is al helemaal aangepast door die belg. Maar verkocht hem dus omdat hij te druk was.

Hoef nu alleen maar af te werken. en te spuiten en kan dan gemonteerd worden.

En ben nu erg BLIJ. En kan niet wachten totdat hij erop zit

dinsdag 4 maart 2003 @ 21:50:16 #85
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_8870030
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 17:45 schreef jacco het volgende:

see ya

Heb je nu al eens de ruimte hiervoor gevonden? Ben wel benieuwd namelijk...
Zie mijn icoon ^^
  dinsdag 4 maart 2003 @ 21:55:34 #86
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8870141
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:50 schreef _Sisoft_ het volgende:

[..]

Heb je nu al eens de ruimte hiervoor gevonden? Ben wel benieuwd namelijk...

Nee daar baal ik echt van maar ben er nog steeds mee bezig
pi_8870324
Veilside beters

Voor je foto's....als je wil kan ik er wel een paar plaatsen op mijn webspace...

dinsdag 4 maart 2003 @ 22:04:51 #88
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8870370
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
Veilside beters

Voor je foto's....als je wil kan ik er wel een paar plaatsen op mijn webspace...

Dat zou erg tof zijn. Maar hoe doen we dat?
pi_8870484
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:55 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee daar baal ik echt van maar ben er nog steeds mee bezig

www.lycos.nl, ff aanmelden en dan hebbie 25 mb aan ruimte, gelijk met een webbuiler. ff plaatjes bladeren en hij laad ze automatisch op. heel simpel. Maak alleen wel ff in word een html-bestandje aan met de naam INDEX.html. en als tekst UNDER CONTRUCTION, Anders gooien ze je ervanaf. Heel makkelijk en gratis.

BTW: Goede keuze qua voorspoiler. Veilside is echt de mooiste.

dinsdag 4 maart 2003 @ 22:11:09 #90
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8870541
Ah vandaar dat ze me er steeds afgooiden haha. ga het weer proberen.

En wat betreft de bumper heb ik echt geluk meegehad. En dat hij ook al is aangepast aan de europese auto. Heb er nu foto's van. Maar dat ziet er dus echt niet uit. Kan daarom echt niet wachten op het eindresultaat.

Maar "geduld is een schone zaak" zei een wijs man

pi_8870721
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:11 schreef jacco het volgende:
Ah vandaar dat ze me er steeds afgooiden haha

ga het deze week proberen.

grtz

mocht je er niet uit komen kun je de foto's doormailen op tha-freak@home.nl
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:17:43 #92
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8870764
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 22:16 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

mocht je er niet uit komen kun je de foto's doormailen op tha-freak@home.nl

Bij deze alvast bedankt toppie
pi_8870813
yw
oja http://www.swrt.com/cpimages/256158.jpg grote versie van de subaru gevonden...
  woensdag 5 maart 2003 @ 19:18:50 #94
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8893140
Dit is mijn honda zoals hij er dus origineel uitziet. Ben alleen nog maar in het interieur bezig geweest. Waar ik dus verschillende delen in aluminium gespoten heb. Ik kan volgende week mijn altezza achterlichten ophalen samen met de verlichte pookknop.

Dit is dan de voorbumper van veilside. Dit is in belgië gefotografeerd. Ze hebben hem dus doormidden gezaagt om hem pas te maken voor een europese Honda Civic Coupe. En daarna pasgemaakt hij is dus weer dichtgeplamuurd. Maar moet dus nog wel verder afgewerkt worden. Hij is in 2 delen, je hebt dus een onderkant en een bovenkant. Als hij echt aan elkaar zit zijn de gaten dus kleiner.

pi_8899164
Dit gaat de goede kant op. Keep up the good work!
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_8900729
netjes, netjes. Ziet er goed uit man. Ga je ook skirts en achterbumper monteren. Welke merken?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 17:45:03 #97
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8939195
He thanx.....

en uiteraard komen er side-skirts op. Maar heb daarvoor gekeken bij een andere voorbumper. Omdat ik niet wist dat ik deze veilside zou krijgen. Nu ga ik dus naar wat aggresievers kijken. Ik denk dat ik er eentje van VIS-racing haal en daar bij ook de achterbumper. (http://www.visracing.com/)

Heb vandaag de Altezza lampen ingebouwd samen met de nieuwe versnellingspook. en dat werkt

Nieuwe uitlaat en cold air intake zijn in bestelling

grtz

pi_8940617
mooie keienvangen hoor!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 21:26:32 #99
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_8943649
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:02 schreef slashme het volgende:
mooie keienvangen hoor!
Verklaar je nader?

grtz

woensdag 12 maart 2003 @ 21:31:48 #100
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_9074335
Heb je al pics van hoe je auto er nu uit ziet? Van je koplampen bv...
Zie mijn icoon ^^
  donderdag 13 maart 2003 @ 11:04:25 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9084400
Ziet er leuk uit. Ga je een foto boek bij houden met wat je allemaal doete. En hoe dat er uit ziet? Foto project dus. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat er uit ziet namelijk.

ik hoop niet dat je je auto te overdreven gaat maken.
Oh en gaat je auto ook zo een Pssssss geluid maken? God mag weten hoe dat heet. Zit niet echt in die wereld

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9084439
Honda civic is een pauper auto
"Using Linux doesn't make you a superior human being or IT specialist, it just makes you a Linux user."
http://ctprofiles.net/488441
pi_9084543
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 21:26 schreef jacco het volgende:

[..]

Verklaar je nader?

grtz

Die plastic bumper wat je gemaakt hebt. Dat is toch een keienvanger
  donderdag 13 maart 2003 @ 11:35:51 #104
45630 HAKA
No Risk, No Pain, No Fun
pi_9085180
Je hebt er leuke plannen mee.....

maar ik mag toch hopend dat je ook op zoek bent naar een paar andere velgen....die je nu onder hebt zitten zien er dus echt niet uit

donderdag 13 maart 2003 @ 11:43:26 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9085382
als je jacco z,n verhalen hier gelezen hebt.
En de topics door spit van hem. Zal je er wel
achter komen dat hij zeer zeker andere velgen
gaat kopen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_9085561
Zo Die wingswest bodykit voor die civic is wel master, want een standaard civic is niet echt alles, maar je hebt flink wat plannen, vooral die blauwe angel eyes dat ziet er echt heel cool uit..
ik ben benieuwd hoe die er verder uit gaat zien..
en die velgen zijn inderdaad niet alles..
pi_9085878
zon civic is leuke shit maar waarom heb je niet gelijk een type R gekocht? die zijn een stuk sneller e.d en wat ik je aanraad is om eens te kijken naar side skirts van bomex die zijn erg mooi en goed betaalbaar.

verder ben ik ook druk bezig om van mijn auto een tupperware bak zoals dat hier word genoemt te maken dus als je eens hulp nodig hebt kan je me wel mailen

hier ff een link om mijn auto te zien: http://www.vwmaniacs.nl/introduction/david.html

donderdag 13 maart 2003 @ 12:13:42 #108
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_9086242
ik zou mezelf schamen om in zo'n auto te rijden... wat een hoerensloep zeg
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_9100474
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:00 schreef dhoman het volgende:
zon civic is leuke shit maar waarom heb je niet gelijk een type R gekocht? die zijn een stuk sneller e.d en wat ik je aanraad is om eens te kijken naar side skirts van bomex die zijn erg mooi en goed betaalbaar.

verder ben ik ook druk bezig om van mijn auto een tupperware bak zoals dat hier word genoemt te maken dus als je eens hulp nodig hebt kan je me wel mailen

hier ff een link om mijn auto te zien: http://www.vwmaniacs.nl/introduction/david.html

mischien omdat de civic Type R helemaal nooit in NL geleverd is? (zomaar een gokje hoor)
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:14:42 #110
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9103760
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:23 schreef Ultimora het volgende:

[..]

mischien omdat de civic Type R helemaal nooit in NL geleverd is? (zomaar een gokje hoor)

Dat klopt een Civic Coupe is er niet in Type R. (een integra, accord en civic hb wel) Je hebt ze wel in Vtec uitvoering (dohc) maar die zijn erg zeldzaam. Dus vond ik dit wel genoeg. En ik moet toch ergens geld aan overhouden.

En de velgen zater er al op toen ik hem kocht. Maar natuurlijk komen daar andere voor. iig 17 inch. Ben er wel uit welk type. M<aar moet nog kijken via waar of hoe ik deze kan bemachtigen.

Een Integra Type R

donderdag 13 maart 2003 @ 22:35:01 #111
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9104389
Hier de nieuwe achterlichten, die ik er vorige week heb opgemaakt.

donderdag 13 maart 2003 @ 22:52:04 #112
21195 chielechiel
Dans je de hele nacht met mij?
pi_9104927
ik vind het een leuk idee, mooi model auto, alleen ik vind dat groen niet mooi.

ik weet niet of je dat nog gaat spuiten, maar smaken kunnen ook verschillen natuurlijk.

pi_9104988
ziet er allemaal toppie uit en met die achterlichten word het er alleen maar beter op...
Gelukkig las ik dat er andere velgen op kwamen....ben persoonlijk niet zo dol op drie-spaaksvelgen...
Ga zo door zou ik zeggen!!!
pi_9105706
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:14 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat klopt een Civic Coupe is er niet in Type R. (een integra, accord en civic hb wel) Je hebt ze wel in Vtec uitvoering (dohc) maar die zijn erg zeldzaam. Dus vond ik dit wel genoeg. En ik moet toch ergens geld aan overhouden.

En de velgen zater er al op toen ik hem kocht. Maar natuurlijk komen daar andere voor. iig 17 inch. Ben er wel uit welk type. M<aar moet nog kijken via waar of hoe ik deze kan bemachtigen.

[afbeelding]

Een Integra Type R
[afbeelding]

t was ook sarcastisch bedoeld
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:18:18 #115
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_9115359
quote:

[..]
Een Integra Type R

Oeh slecht spuitwerkt achter het voorste wiel.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:46:31 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9120994
quote:

[..]

[afbeelding]

Nu vind ik een grote zwarte vleugel nooit mooi.
Maar bij deze auto vind ik hem zeer zeker niet lelijk.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 18:51:09 #117
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9123651
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:18 schreef blup het volgende:

[..]

Oeh slecht spuitwerkt achter het voorste wiel.

Het kan nog erger hoor........

vrijdag 14 maart 2003 @ 18:55:31 #118
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9123786
Ohja en mischien voor de Honda rijders onderons. Misschien is dit leuk om naartoe te gaan. Ik ben er zowiezo.

zondag 16 maart 2003 @ 02:53:15 #119
50685 Honda_LegalR
Honda VTEC 9500rpm Lekkerrrrrr
pi_9150935
Hey jacco weer een street legal honda member hier, ik ook, die erebuni set die je laat zien is volgens mij een xenon kit hoor, die heeft Xenon_civiccoupe op zijn honda, en een 1.6 esi vtec heeft potentie genoeg maar dat wist je denk ik al. Greetz Tom aka CRX_legalR op slh
B16A1
pi_9168898
He netjes man, die lampen. Ziet er goed uit. Kijk voor vergen eens op www.s-g.nl . Die hebben best wel veel en af en toe ook hele mooie aanbiedingen. Ik ben trouwens ook mijn auto aan het ombouwen. Tis alleen een heel ander autootje. Hij komt wel ook uit japan. Een Daihatsu Charade
s&g heeft een setje voor 790 eur. 17'' incl banden en motage e.d., zien er retestrak uit en zou er erg mooi uit komen te staan onder je bak. Je moet zoeizo wel 17'' nemen. Dat is het mooiste.

maandag 17 maart 2003 @ 18:17:24 #121
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9185541
quote:
Op zondag 16 maart 2003 02:53 schreef Honda_LegalR het volgende:
Hey jacco weer een street legal honda member hier, ik ook, die erebuni set die je laat zien is volgens mij een xenon kit hoor, die heeft Xenon_civiccoupe op zijn honda, en een 1.6 esi vtec heeft potentie genoeg maar dat wist je denk ik al. Greetz Tom aka CRX_legalR op slh
Ach ja overal bekend he. En die van die Xenon klopt wel. Maar op die Erebuni site is een namaak Dus die van Xenon is de originele.

Grtz

donderdag 20 maart 2003 @ 21:46:40 #122
50685 Honda_LegalR
pi_9269913
Hey Jacco ,wat las ik net ,plannen voor een carbo interrieur? carbonhood ook een id?
B16A1
pi_9269937
Carbonhood is erug duur, maar wel heel erg mooi. jammer genoeg is er geen voor mijn charade
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:47:57 #124
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9269948
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:46 schreef Honda_LegalR het volgende:
Hey Jacco ,wat las ik net ,plannen voor een carbo interrieur? carbonhood ook een id?
Yep moet ff overleggen Met Dj Rolo. En dan wie weet. En die Motorkap komt er zowiezo.

grtz

donderdag 20 maart 2003 @ 22:49:59 #125
50685 Honda_LegalR
pi_9271986
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:47 schreef GenesiZ het volgende:
Carbonhood is erug duur, maar wel heel erg mooi. jammer genoeg is er geen voor mijn charade
Niet voor een charade? check deze link effe ,ik dacht em daar gezien te hebben. http://www.asylumms.com ,good luck

Ben erg nieuwschierig naar je interrieur als het klaar is ,maar ik zie en spreek je wel op de komende meeting als je ook gaat.

B16A1
pi_9273986
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:49 schreef Honda_LegalR het volgende:

[..]

Niet voor een charade? check deze link effe ,ik dacht em daar gezien te hebben. http://www.asylumms.com ,good luck

Ben erg nieuwschierig naar je interrieur als het klaar is ,maar ik zie en spreek je wel op de komende meeting als je ook gaat.

Nee daar staat ie niet. Zou je kunnen kijken waar hij te krijgen is want dat is iets wat ik zekers wel zou willen hebben. ook al kost het veel geld. Alvast bedankt.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:34:52 #127
50685 Honda_LegalR
pi_9276544
Ik zal eens even voor je opzoek gaan vanavond, ze zijn er zowiezo.
B16A1
  zondag 23 maart 2003 @ 22:30:06 #128
33595 Sinner_CRX
carpe noctem
pi_9327131
quote:
Op zondag 19 januari 2003 21:16 schreef jacco het volgende:btw ik werk in Apeldoorn Noord.

grtz

Eej, da's toeval. Ik werk daar ook
[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
pi_9328563
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:34 schreef Honda_LegalR het volgende:
Ik zal eens even voor je opzoek gaan vanavond, ze zijn er zowiezo.
Thanx
  maandag 24 maart 2003 @ 18:34:43 #130
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9344201
quote:
Op zondag 23 maart 2003 22:30 schreef Sinner_CRX het volgende:

[..]

Eej, da's toeval. Ik werk daar ook

Zit jij ook op het SLH forum met dezelfde naam?
  woensdag 26 maart 2003 @ 18:16:13 #131
33595 Sinner_CRX
carpe noctem
pi_9392848
quote:
Op maandag 24 maart 2003 18:34 schreef jacco het volgende:

[..]

Zit jij ook op het SLH forum met dezelfde naam?

yeppers

Dit antwoord plaats ik nu voor de 3e keer.
Waarom wordt het telkens verwijderd???

[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
  woensdag 26 maart 2003 @ 18:37:05 #132
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9393293
Heb vandaag ff wat niewe foto's van de auto gemaakt met een veel groter resolutie. Dus veel scherper. Dus binnekort post ik die ff hier.

grtz

woensdag 26 maart 2003 @ 18:59:49 #133
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_9393869
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:37 schreef jacco het volgende:
Heb vandaag ff wat niewe foto's van de auto gemaakt met een veel groter resolutie. Dus veel scherper. Dus binnekort post ik die ff hier.

grtz

Kewl... Kan niet w8en
Zie mijn icoon ^^
  woensdag 2 april 2003 @ 21:41:06 #134
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_9545549
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:59 schreef _Sisoft_ het volgende:

[..]

Kewl... Kan niet w8en

Ik wil niet vervelend zijn.... maare, heb je al pics?
Zie mijn icoon ^^
  woensdag 2 april 2003 @ 21:50:05 #135
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9545809
ff geduld nog.....................
pi_9545961
Ziet er wel strak uit allemaal!!
pi_9648075
quote:
Op woensdag 2 april 2003 21:50 schreef jacco het volgende:
ff geduld nog.....................
Schiet op man. We willen wat zien.

* GenesiZ is erg benieuwd

dinsdag 8 april 2003 @ 08:50:40 #138
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_9650480
Jacco wat is het probleem?
het duurt al ff weet je? Als je tijdelijk picts gehost moet hebben zeg je het maar.
  dinsdag 8 april 2003 @ 18:37:33 #139
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9662108
Hier 2 fot's ik had er 1 van de achterkant maar die is helaas mislukt om 1 of andere reden. Als het binnenkort mooier weer word. En er meer dingen vernaderd zijn. Dan worden er meer foto's gemaakt.

Thanx for the patiënce

grtz

donderdag 10 april 2003 @ 11:23:26 #140
19529 Fendy
True Spirit
pi_9694196
Leuk topic dit, ik volg het al een tijdje..

Ik vraag me af Jacco, in je openingspost geef je aan dat je grootse plannen hebt, maar volgens mij heb je tot nu toe alleen altezza's geplaatst...klopt dat of zijn de 2 bovenstaande foto's niet zo heel recent...tijdgebrek enzo, of wil het gewoon inet vlotten....
Ben heel benieuwd hoe het met die Veilside staat nu...

Ik heb trouwens een auto in bijna dezelfde kleur als die van jou...(en ja...daar gaat nog het een en ander mee gebeuren dus....)

Keep us informed dude!

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 10 april 2003 @ 12:12:55 #141
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_9695427
hmmm ja hij ziet er nog steeds standaard uit..... ben ook wel benieuwd hoe hij wordt. Ga je trouwens wel die driespaaks vervangen??? Ik hou er persoonlijk niet zo van. (beetje teveel jaren 90 look )

[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 10-04-2003 12:19]

donderdag 10 april 2003 @ 18:51:26 #142
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9703966
Het tunen van een auto gaat echt niet zo snel als jullie denken. En alles is nu in voorbereiding. Ik werk gewoon 5 dagen in de week. En helaas heb ik daarnaast geen sponsors die mij in mijn hobby kunnen steunen. Heb wel veel aan de vereniging SLH waar ik veel info van kan krijgen en aanbiedingen.

Maar het daadwerkelijk ombouwen van een auto duurt echt wel iets langer. Dus dit jaar is de auto zowiezo nog niet klaar. Ik wil hem volgend jaar voor de zomer klaar hebben. Zodat ik alle evenmenten langskan met SLH.

Maar ook dit is een schatting. Ik heb vrienden die auto al een jaar stil hebben staan. Omdat ze grootse plannen hebben. Maar dit niet zo snel voor elkaar krijgen. En daarbij heb ik mijn auto dagelijks nodig. Dus al het werk wat eraan gedaan word is weekend's of s'avonds werk.

grtz

pi_9972027
Vordert het al?
  donderdag 24 april 2003 @ 17:40:28 #144
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_9987879
quote:
Op woensdag 23 april 2003 22:36 schreef FluxC5 het volgende:
Vordert het al?
De Cold air intake en heldere knipperlichten zijn afgelopen dinsdag door de douane gekomen. Maar nu moeten ze nog mijn kant opkomen
  dinsdag 29 april 2003 @ 20:42:30 #145
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10100833

Vandaag deze Twin Pipe Cold Air Intake gemonteerd. Moest wel de gehele voorbumper verwijderd worden. Maar dat mocht de pret niet drukken. En het geluid al helemaal niet

Heb ook de oranje zijknippers met heldere omgeruild. En daarbij ook de knipperlichten naast de koplampen verwisseld voor heldere.

Foto's volgen snel...............

grtz

pi_10101005
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_10101342
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 20:42 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]

Vandaag deze Twin Pipe Cold Air Intake gemonteerd. Moest wel de gehele voorbumper verwijderd worden. Maar dat mocht de pret niet drukken. En het geluid al helemaal niet

Heb ook de oranje zijknippers met heldere omgeruild. En daarbij ook de knipperlichten naast de koplampen verwisseld voor heldere.

Foto's volgen snel...............

grtz

en het zal je ook wel een paar pktjes meer opleveren....
maar het geluid vooral zal idd veeel beter zijn.
pi_10101715
Dat is een luchtfilter voor beter lucht toch? waar dienen die pijpen dan voor?
Ik ben een noob met auto's maar tunen is En door stomme vragen te stellen leer je alleen maar
pi_10108987
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dat is een luchtfilter voor beter lucht toch? waar dienen die pijpen dan voor?
Ik ben een noob met auto's maar tunen is En door stomme vragen te stellen leer je alleen maar
Die pijpen zorgen ervoor dat je lucht kan aanzuigen die koeler is dan wat zich onder de motorkap bevind.
Omdat de lucht koeler is zal deze per cubike cm meer zuurstof bevatten dan wanneer de lucht warm is.
Daardoor komt er meer zuurstof in de verbrandingskamer terecht en zal het mengsel beter ontbranden.

Dit resulteerd in een soeperler lopende motor, betere responce op het gaspadaal en een beetje meer vermogen en koppel.
Vooral kleinere motoren hebben hier baat bij IMO.
Toen ik dit in mijn Scirocco GTX 16v inbouwde merkte ik duidelijk dat het (nog) soepeler liep, dat de motor directer op mijn gas pedaal reageerde en ik merkte wat meer trekkracht bij lage toeren.
Voor de rest voegt het toe aan het geluid van de motor/uitlaat.

Wil je het helemaal goed doen dan gooi je meteen een compleet nieuwe sportuitlaat onder.
Dan kan de motor goed in- en uitademen, dit zorgt voor duidelijk wat meer PK's.
Zo heeft Hartmann voor mijn scirocco een uitlaat gebouwd waarmee het vermogen van 139 PK naar maar lieft 160 PK gaat.
Niet dat deze er bij mij onder zit... is nogal prijzig

We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  woensdag 30 april 2003 @ 12:29:35 #150
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_10109876
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:57 schreef jacco het volgende:

[..]

En iets verder:
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:41 schreef jacco het volgende:
Je gelooft het niet maar ik heb deze voorbumper van veilside gekocht

[afbeelding]

Via iemand van SLH. Die hem maandag (03-03) in belgië heeft opgehaald. Het is dus een amerikaanse spoiler. En naar het schijnt zijn de amerikaans civic's breder. Maar hij is al helemaal aangepast door die belg. Maar verkocht hem dus omdat hij te druk was.

Hoef nu alleen maar af te werken. en te spuiten en kan dan gemonteerd worden.

En ben nu erg BLIJ. En kan niet wachten totdat hij erop zit

Koop jij wel vaker dingen die je niet mooi vindt?
Verder wel een vet project, alleen de kleur valt me wat tegen. Succes ermee
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 30 april 2003 @ 12:33:43 #151
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10109930
quote:
Op woensdag 30 april 2003 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

En iets verder:
[..]

Koop jij wel vaker dingen die je niet mooi vindt?
Verder wel een vet project, alleen de kleur valt me wat tegen. Succes ermee

Haha. Dat klopt ja, maar vond hem op de foto er inderdaad ver uit steken. Maar nu ik hem in Real life gezien heb valt dat wel mee.

grtz

pi_10116092
He Jacco, weet je al welke kleur dat ie wordt? En wat voor achterspoiler je haalt?
Volgens mij wordt jouw car het wachten meer dan waard!

Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 30 april 2003 @ 23:51:24 #153
50685 Honda_LegalR
pi_10121807
[Die pijpen zorgen ervoor dat je lucht kan aanzuigen die koeler is dan wat zich onder de motorkap bevind.
Omdat de lucht koeler is zal deze per cubike cm meer zuurstof bevatten dan wanneer de lucht warm is.
Daardoor komt er meer zuurstof in de verbrandingskamer terecht en zal het mengsel beter ontbranden.

Dit resulteerd in een soeperler lopende motor, betere responce op het gaspadaal en een beetje meer vermogen en koppel.
Vooral kleinere motoren hebben hier baat bij IMO.
Toen ik dit in mijn Scirocco GTX 16v inbouwde merkte ik duidelijk dat het (nog) soepeler liep, dat de motor directer op mijn gas pedaal reageerde en ik merkte wat meer trekkracht bij lage toeren.
Voor de rest voegt het toe aan het geluid van de motor/uitlaat.

Wil je het helemaal goed doen dan gooi je meteen een compleet nieuwe sportuitlaat onder.
Dan kan de motor goed in- en uitademen, dit zorgt voor duidelijk wat meer PK's.
Zo heeft Hartmann voor mijn scirocco een uitlaat gebouwd waarmee het vermogen van 139 PK naar maar lieft 160 PK gaat.
Niet dat deze er bij mij onder zit... is nogal prijzig

21pk winst, netjes alleen technisch niet mogelijk met alleen een uitlaat en/ of inlaat aanpassing.
[/quote]

B16A1
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:18:11 #154
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10128502
quote:
Op woensdag 30 april 2003 18:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
He Jacco, weet je al welke kleur dat ie wordt? En wat voor achterspoiler je haalt?
Volgens mij wordt jouw car het wachten meer dan waard!

Waarom probeer je trouwens niet ergens een 1.6 Vti blok uit te halen en dat erin te gooien, of is dat niet te doen (past niet, te duur, illegaal of gewoon geen zin in)?

Omdat ik op dit moment het motorisch vermogen nog voldoende vind. En ik eerst met het uiterlijk van de auto bezig ben. Ik heb nu eerst 17 inch velgen besteld dus die komen er eerst op en dan een verlaging.

En voor die achterspoiler ben ik op zoek naar een Carbon vleugel. maar dat word nog ff wachten. eerst de bumpers rondom de auto.

grtz

donderdag 1 mei 2003 @ 20:21:42 #155
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10140707
Dit zijn de velgen die ik besteld heb. in 17 inch

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 01-05-2003 20:38]

pi_10141051
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb.

[afbeelding]

Wel geinig, maar niks speciaals eigenlijk. (vind ik )
pi_10145363
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:21 schreef jacco het volgende:
Dit zijn de velgen die ik besteld heb. in 17 inch

[afbeelding]

NICE!!
  zondag 4 mei 2003 @ 21:04:34 #158
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10202844
Zo heer wat foto's van de CAI ombouw.............

maandag 5 mei 2003 @ 13:52:43 #159
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_10218684
Zozo, ziet er goed uit Maar merk je het nu ook kwa vermogen? Enne heb je je velgjes al binnen?
Zie mijn icoon ^^
  maandag 5 mei 2003 @ 14:36:46 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10220386
nu zal ik wel dom zijn.

Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms

maandag 5 mei 2003 @ 14:41:52 #161
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_10220580
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.

Maar word dat niet heel erg vies als het regent? Oke er zit een vilter op. Maar die zal snel vol zitten denk ik. Of zeg ik nu iets heel erg doms

Het blijft niet zoo .... d'r komt nog een bumper tegen
This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  maandag 5 mei 2003 @ 14:46:31 #162
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10220742
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:36 schreef ook_gek het volgende:
nu zal ik wel dom zijn.

gewoon het koplampsproeiertje erop richten
  maandag 5 mei 2003 @ 14:47:43 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10220788
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

Pssst achter en onder de bumper komt ook nog vuil.
En water komt echt ovenral
  maandag 5 mei 2003 @ 14:48:29 #164
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10220821
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:41 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

Ooh maar dan kan je er niet meer mee offroad in de blubber?
'99 MB E320 CDI T-model
  maandag 5 mei 2003 @ 14:49:54 #165
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10220853
trouwens jacco, die driespaaks, ga je die verkopen ofzo? die dingen zijn toch niet meer aan de straatstenen te slijten??

niet lullig bedoeld, vroeg t me af....

maandag 5 mei 2003 @ 17:53:33 #166
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10226086
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:49 schreef jwstoop het volgende:
trouwens jacco, die driespaaks, ga je die verkopen ofzo? die dingen zijn toch niet meer aan de straatstenen te slijten??

niet lullig bedoeld, vroeg t me af....

Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.

grtz

maandag 5 mei 2003 @ 18:00:43 #167
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10226254
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:53 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee die ruil ik gewoon in, waar ik de nieuwe velgen heb gekocht. Maar die zijn helaas nog niet binnen.

grtz

Leuke velgen Jacco, maar inderdaad niet zo heeeel bijzonder imho.
Had je niet liever spaakvelgen gehad? 17" 7-spaaks is zooo cool.

maar over smaak valt niet te twisten en zo krijg je wel je eigen auto naar eigen smaak en inzicht. gewoon doen wat je zelf wilt.

offtopic: [PTA MEET] Meldt u aan!

maandag 5 mei 2003 @ 18:03:03 #168
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_10226302
hey jacco, komt al vaart in
hou je wel rekeningmet koude start probleempjes met die intake .
Renovateur d'Automobiles
  maandag 5 mei 2003 @ 18:08:08 #169
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10226393
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.
  maandag 5 mei 2003 @ 18:08:46 #170
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10226404
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:03 schreef neonfreak het volgende:
alleen als t echt koud is buiten moet je m eraf halen, anders is t niet zon probleem hoor, een vriend van me heeft ook een 57i kitje....
  maandag 5 mei 2003 @ 18:11:12 #171
36458 neonfreak
I Keed I keed
pi_10226449
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:08 schreef jacco het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ik vol in de toeren weg trek als de motor nog koud is. Dan wees gerust want dat doe ik nooit.

nee je mist nu je voorverwarming vanaf je uitlaatspruitstuk zag ik, ik heb zelf die laten zitten na at problemen te hebben gezien bij megane coupe's als dat weggesloopt werd, heb je btw msn, misschien wel handig/grappig aangezien ik precies de zelfde auto aan het vernaggelen/ombouwen ben
Renovateur d'Automobiles
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:35:37 #172
44056 _Sisoft_
Mag ik? JA!
pi_10861947
Ej, Zijn er al vorderingen? Heb je je bestelde velgen al?
Zie mijn icoon ^^
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:40:58 #173
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_10862108
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Jah idd waar blijven de foto's van je nieuwe velgen onder je auto. Je kon ze al ophalen zei je...
Signature:
Max. 4 regels
  dinsdag 3 juni 2003 @ 20:41:36 #174
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10862128
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 20:35 schreef _Sisoft_ het volgende:
Haha das toevallig heb idd de velgen het zijn alleen andere geworden (er klopte iets niet met de ET waarde) Heb ze vorige week vrijdag erop gezet. Maak morgen foto's. en dan zet ik ze online.

En dit is echt een wereld van verschil. En het klopt wel degelijk dat de velgen de auto maken.

grtz

woensdag 4 juni 2003 @ 08:26:22 #175
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10871490
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 08:26 schreef Tjabbo het volgende:
Foto's

woensdag 4 juni 2003 @ 17:37:16 #177
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10884134
Hier zijn ze dan. Maak binnekort meer foto's had vandaag niet zoveel tijd. Maar het zijn dus BSA velgen in 17 inch met Toyo proxes banden met breedtemaat 205. Vind ze echt super staan.

[Dit bericht is gewijzigd door jacco op 04-06-2003 17:43]

woensdag 4 juni 2003 @ 17:40:17 #178
30056 Eric82
Big whoop
pi_10884198
die nieuwe velgen zijn idd stukken beter dan die drie spaaks, je gaat em toch nog wel een ander kleurtje geven hoop ik?
Next time there won't be a next time.
pi_10884238
staat heel mooi bij de Civic! lijkt door de rechte spaken ook mooi groot. (zal wel 17" zijn?) nu nog verlagen, je kan dr bijna onderdoorlopen
  woensdag 4 juni 2003 @ 18:25:33 #180
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10885276
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 17:41 schreef Ultimora het volgende:
staat heel mooi bij de Civic! lijkt door de rechte spaken ook mooi groot. (zal wel 17" zijn?) nu nog verlagen, je kan dr bijna onderdoorlopen
Alles op zijn tijd
pi_10893181
Ziet er goed uit Jacco, die nieuwe velgen. .

Die mede-landers op de eerste foto staan duidelijk naar de verkeerde wagen te kijken

woensdag 4 juni 2003 @ 23:39:31 #182
30266 22Jarige
Here comes the pain!
pi_10894643
Nice, wel verlagen uiteraard Heb je ook al andere uitlaat inmiddels ? kost wel een boel allemaal maar das het eerste wat ik zou doen, maar ieder zijn volgorde
  donderdag 5 juni 2003 @ 08:44:40 #183
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10897577
Erg netjes Jacco!

Wat is het volgende dat staat te gebeuren?
Een stukje bodykit, of verlagen? en dat verlagen, doe je dat met de standaardvering, of komen er iets van Koni's onder?

donderdag 5 juni 2003 @ 08:46:28 #184
19529 Fendy
True Spirit
pi_10897589
Erg fraai inderdaad Jacco!

Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...

[edit] picje toegevoegd [/edit]
Inmiddels zit er al een achterspoiler op...binnenkort dus flink verlagen...

[Dit bericht is gewijzigd door Fendy op 05-06-2003 11:20]

Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 5 juni 2003 @ 08:51:26 #185
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_10897626
Stukken mooier als je vorige velgen En gelukkig heb je er niet zo'n overdreven 275 banden maar gewoon netjes 205... well done!
'99 MB E320 CDI T-model
  donderdag 5 juni 2003 @ 09:22:24 #186
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10898007
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:46 schreef Fendy het volgende:

Wat is de volledige maat van je banden? Verlagen zou inderdaad wel mooier zijn, maar is m.i. nog niet noodzakelijk...
Ik heb zelf een 323F (ook met 17") en dat lijkt wel een 4x4 nu, die gaat binnenkort dus wel omlaag...

Als je het leuk vindt kan ik wel een picje posten hoor...

Zoals bekend, PTA'ers picts.... dus maak foto's, maak topic en post foto's
  donderdag 5 juni 2003 @ 10:35:53 #187
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_10899302
de car begint eg vet te worden!
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:19:21 #188
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_10901648
Mooie velgen Jacco!!! Gelukkig ben je dan van die lelijke driespaaksvelgen af! Die vind ik dus echt Wie die uitgevonden heeft mogen ze aan de hoogste boom ophangen... (maar da's mijn mening...)
Zelf heb ik heel beschaafde 5 spaaks lichtmetalen velgen onder m'n auto liggen.
Don't let my username fool you...
pi_10901964
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:00:26 #190
19529 Fendy
True Spirit
pi_10902559
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Ben ik nou de enige die het geen gezicht vindt dat er van die kleine remmetjes achter zulke grote open velgen zitten
Nieuwe (grotere) remmen
Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Ik denk wèl dat je een comleet ander remsysteem kan kopen en (laten) monteren...

Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...

Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?

Je hebt gelijk Fen.
pi_10902914
www.atectuning.nl
EBC Grooved disks... in de 200 euro.
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:14:24 #192
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10902951
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:33 schreef Threepio het volgende:
Nieuwe (grotere) remmen
Dit is een 1000 stappen auto. Dus die remmen komen echt nog wel aan de beurd. Maar even 4 nieuwe rem systemen en 4 nieuwe velgen tegelijk te kopen is net even te veel geld. Denk je niet?
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:29:59 #193
19529 Fendy
True Spirit
pi_10903446
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC maakt ook de blue-, green-, yellow en redstuff remblokken, maar de maat van die remschijven wijkt dan niet af van de originele maat. Je krijgt alleen veel betere remmen, maar optisch verandert er weinig...en daar ging het om volgens mij...
Je hebt gelijk Fen.
pi_10909870
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:00 schreef Fendy het volgende:

[..]

Nee...dat ben je niet, maar volgens mij is het niet zomaar een kwestie van nieuwe (grote) schijven kopen en erop knallen...
Ik denk wèl dat je een comleet ander remsysteem kan kopen en (laten) monteren...

Om je een idee te geven kost een setje Brembo Gran Turismo voor een Honda Civic Coupé (328x28 2-piece drilled or slotted) $ 2395.-
Bron: www.brembo.com
Mocht ik het mis hebben...dan hoor ik het natuurlijk graag...

Ennehh...Threepio..wat voor remmen en velgen heb jij precies?

Ik heb shimano V-Brakes en aluminium 26" velgen .
Ik weet ook wel dat een nieuw remsysteem duur is, maar ik zou dan niet voor zulke grote (open) velgen gaan iig, maar voor meer verhullende.

De velgen op zich vind ik best mooi, maar dan moeten ze ook met dikke remmen gevuld zijn

donderdag 5 juni 2003 @ 17:28:04 #195
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10909938
Thanx voor de reacties.

En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.

Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.

Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat

pi_10909965
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:28 schreef jacco het volgende:
Thanx voor de reacties.

En zoals Ook_Gek zei. Ik ben een normale arbeider. En word niet gesponsord (nog niet) dus moet alles uit eigen zak betalen. En aangezien dit nogal een dure hobby is. Gaat dus niet alles in 1 keer.

Want natuurlijk word hij nog verlaagd. En krijg een nieuw remsysteem en en en ............................. ga zo maar door.

Dus gewoon blijven kijken in dit topic en je zult zien dat aan de eind van de rit. Hier een hele nette en mooie Coupe staat

Ok dan
  donderdag 5 juni 2003 @ 17:37:40 #197
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10910102
quote:

[afbeelding]

zo dus

donderdag 5 juni 2003 @ 17:40:11 #198
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10910144
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:37 schreef jwstoop het volgende:

[..]

zo dus

[afbeelding]

donderdag 5 juni 2003 @ 17:53:46 #199
46960 StefanP
polemicist
pi_10910369
Oeh mooie velgen man!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 5 juni 2003 @ 17:58:02 #200
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10910446
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:53 schreef StefanP het volgende:
Oeh mooie velgen man!
Thanx
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:24:51 #201
19529 Fendy
True Spirit
pi_10910997
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:37 schreef jwstoop het volgende:

[..]

zo dus

[afbeelding]

Inderdaad...da's echt heel mooi...netjes gedaan ook

Als ik nu naar de originele foto kijk lijkt ie haast wel verhoogd

Je hebt gelijk Fen.
pi_10911899
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:13 schreef t0n het volgende:
www.atectuning.nl
EBC == bras... een vriend van me heeft zowel de blokken als de schijven gehad en het was allebei niks. Na een tijdje erg veel scheurtjes in de schijven. De blokken faden snel en stoffen enorm.

Schijven kan ik even geen goed advies voor geven, maar als je betere blokken wil moet je eens kijken naar Mintex M1144 of Ferodo DS2000.

donderdag 5 juni 2003 @ 21:56:37 #203
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10915745
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.

Maar dit is nog heel ver weg. Eerst andere dingen die ik belangrijk vind.

donderdag 5 juni 2003 @ 22:13:04 #204
50685 Honda_LegalR
pi_10916198
Ik heb ferodo ds2500 ,ben er uitermate tevreden mee. Keep up the good work jacco, zie je wel weer bij sixflags ofzo.
B16A1
  donderdag 5 juni 2003 @ 22:26:43 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10916572
wat gaat de volgende stap worden? Daar ben ik wel benieuwd naar
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:08:34 #206
19529 Fendy
True Spirit
pi_10917903
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:
Het worden deze Hi-spec remschijven. Deze worden in Engeland veel gebruitk voor de getunede skylines daar.

<pic>

Dat is niet alleen erg mooi, maar ziet er ook erg racey uit...bruut dus!

Heb effe op hun site gekeken...natuurlijk weer niet leverbaar voor Mazda's...
BTW...kostda?

Je hebt gelijk Fen.
pi_10918854
Mooie velgen Jacco, die staan er goed onder. Wanneer komt die voorbumper erop (die had je toch al of niet?) Of moet die nog een keertje gespoten worden als de auto een ander kleurtje krijgt?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:09:43 #208
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_10919655
zoo ook maar even snel ge-fotowinkeld voor jacco zelf

vrijdag 6 juni 2003 @ 00:26:59 #209
30266 22Jarige
Here comes the pain!
pi_10919976
quote:

http://home.hccnet.nl/h.driesten/Edje-5-small.JPG

LOL zo hoog zie je ze niet vaak

ps nice work jwstoop

vrijdag 6 juni 2003 @ 01:42:46 #210
19529 Fendy
True Spirit
pi_10921114
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:26 schreef 22Jarige het volgende:

[..]

LOL zo hoog zie je ze niet vaak

ps nice work jwstoop

zoals ik al zei...net een 4x4
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:25:19 #211
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10937084
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:09 schreef jwstoop het volgende:
zoo ook maar even snel ge-fotowinkeld voor jacco zelf

[afbeelding]
[afbeelding]

Haha Thanx

Maar dit ziet er idd erg gaaf uit zo

zaterdag 7 juni 2003 @ 13:37:34 #212
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10947672
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 22:26 schreef ook_gek het volgende:
wat gaat de volgende stap worden? Daar ben ik wel benieuwd naar
Dat zal het uitlaat systeem worden.
pi_10947789
DC van het spruitstuk naar de uitlaat is VET (t kost ook wel wat trouwens.. maar dan heb je ook wat )

zaterdag 7 juni 2003 @ 13:50:50 #214
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10947878
Ben nu aan het kijken voor eentje van 5zigen of een Tenzo-R.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:55:15 #215
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10954956
Het word deze uitlaat. Met silencer. Waarmee je dus als je in de bebouwde kom rijd het geluid zachter kan zetten. En op de snelweg lekker voluit

dinsdag 10 juni 2003 @ 14:55:50 #216
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11007870
Ik krijg (nou ja krijg) deze Volledige Carbon Wing. Volgende week ophalen

dinsdag 10 juni 2003 @ 15:27:28 #217
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11008682
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 14:55 schreef jacco het volgende:

[afbeelding]

Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.
Signature:
Max. 4 regels
pi_11008780
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:56 schreef jacco het volgende:

[afbeelding]

Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?
There is no other!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 15:38:15 #219
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_11008995
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Ik vind m mooi, maar ik denk dat je nu een aantal reacties gaat krijgen als: taartschep, landingsbaan, handvat winkelwagen... enz. enz. Tenminste dat ben ik een beetje gewend hier op fok!
Maar dat neemt niet weg dat ik m niet mooi vind, gaat wel lekker staan op die Civic. Wanneer komt die bumper erop? Daar wacht ik op.

ik zal het beschaafd houden
Nee, ik vind zo'n vleugel absoluut niet mooi. De velgen enzo wel, dat blijft stijlvol, maar maakt wel duidelijk dat er eea aan gedaan is. Subtiele bodykits (zie topic over 300zx) ook, maar zo'n vleugel.. sorry, niet mijn smaak...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_11010187
quote:

[afbeelding]

Opzich vind ik dit wel een mooie, maar ga je nog iets aan je auto doen dan? Dat die spoiler er zeg maar bij past zoals bij de auto op het plaatje? Met stickers ofzo iets want de gewone kleur houden dan blijft het beetje standaard vind ik dan. bijv: Reed laatst voor me school een bmw 318 ofzo met een veel te grote spoiler en grotere uitlaat maar verder nix bijzonders eraan, staat nogal... je begrijpt me wel denk
Verder goed bezig jacco! ik wacht met smart op het eindresultaat
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_11010222
quote:

[afbeelding]

net als Streetracer zegt. DOEN we hebben allemaal ff moeten wachten, maar volgens mij begint er nu lekker vaart in te komen! ik vind het cool!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:02:47 #222
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_11013274
jacco, heb je nog highres pics? kan ik nl ff wat photoshoppen zoja mail maar naar jwstoop(at)yahoo(punt)com
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:22:46 #223
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11013602
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:02 schreef jwstoop het volgende:
jacco, heb je nog highres pics? kan ik nl ff wat photoshoppen zoja mail maar naar jwstoop(at)yahoo(punt)com
Ben erg druk met andere dingen tussendoor. Maar maak binnekort mooie en goede foto's. Dan komen er wel een paar jouw kant op
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:23:53 #224
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11013627
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:27 schreef Streetracer het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik hem mooi vind. En over smaak valt niet te twisten. Je moet strax ook alles in het geheel zien.
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:24:20 #225
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_11013635
k dan! zal ik ff wat leuks (proberen te) fixen
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:24:55 #226
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11013643
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:30 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Is dat nou nodig, die vette remschijven op een civic?

Is niet nodig, maar is wel mooi
pi_11013877
Zo je bent lekker bezig, ga ja hem later ook over laten spuiten in een andere kleur? lexus lichten?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:16:45 #228
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11014847
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:35 schreef StephanL het volgende:
Zo je bent lekker bezig, ga ja hem later ook over laten spuiten in een andere kleur? lexus lichten?
Lexus lichten zitten er al in, en de kleur komt pas in een heel veel later stadium
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:28:51 #229
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_11015152
welk bouwjaar is tie eigenlijk?
Iemand Fien soms gezien?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:35:12 #230
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11015311
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:28 schreef mhr-zip het volgende:
welk bouwjaar is tie eigenlijk?
1994
  dinsdag 10 juni 2003 @ 19:49:56 #231
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_11015682
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:35 schreef jacco het volgende:

[..]

1994

lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
kan je beter UPC aandelen kopen.
Iemand Fien soms gezien?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:00:42 #232
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11015963
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 19:49 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

lol, zoveel geld stoppen in een 9 jaar oude auto.
kan je beter UPC aandelen kopen.

bla bla zeg dan nix
  dinsdag 10 juni 2003 @ 20:03:09 #233
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_11016034
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef jacco het volgende:

[..]

bla bla zeg dan nix

maar, je hebt er wel meer lol van, dat moet ik toegeven
Iemand Fien soms gezien?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 16:57:02 #234
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11250525
Ikke wil meer foto's zien.
Bumper er al op?
Signature:
Max. 4 regels
pi_11251330
Daar gaat het bij tunen ook om. Om een "oude" wagen er sportiever en mooier te maken voor het oog, sommige vinden het niks, sommige doen het graag. Ik ben er ook helemaal leip van helaas moet ik alleen nog effe wachten tot ik geld heb
  vrijdag 20 juni 2003 @ 21:31:50 #236
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11255915
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:57 schreef Streetracer het volgende:
Ikke wil meer foto's zien.
Bumper er al op?
Foto, komen ECHT.

Heb nu een carbon spoiler. nog niet gemonteerd. Heb net de woofer met versterker aangesloten.

De bumper komt er pas op als alles compleet is.

vrijdag 20 juni 2003 @ 23:15:42 #237
19529 Fendy
True Spirit
pi_11258805
Dude...wel eens op onderstaande site gekeken?
http://jeroentje.nl/pages/auto_view.php?auto_id=217

Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....

Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic

Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:18:35 #238
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11265738
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:15 schreef Fendy het volgende:
Dude...wel eens op onderstaande site gekeken?
http://jeroentje.nl/pages/auto_view.php?auto_id=217

Misschien staat daar nog wel iets voor je bij...
Iig gaat mijn auto over twee weken 4 cm omlaag met een EIbach Pro-Kit.
Ik wilde wel meer, maar de combi van dempers en veren was er weer niet voor mijna auto....

Als Jacco geen bezwaar heeft zal ik hier voor en na foto's posten...
't is tenslotte zijn topic

Post maar, begin binnekort toch aan een nieuwe topic.

En de site is leuk, maar ik heb al andere adressen.

grtz

woensdag 25 juni 2003 @ 20:50:10 #239
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11376370
Heb net bevestiging gehad. Dat deze achterbumper naar Nederland komt voor mijn Coupe

Het is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.

grtz

pi_11376425
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:50 schreef jacco het volgende:
Heb net bevestiging gehad. Dat deze achterbumper naar Nederland komt voor mijn Coupe

[afbeelding] [afbeelding]

Het is er 1 van Buddyclub. met een diffuser. Hij vervangt dus de complete achterbumper. En gaat iets speciaals mee gebeuren met carbon. Maar dat laat ik even voor me.

grtz

niks ervan.....niet voor je houden....
tell us tell us

Ps wel een mooie bumper hoor!

woensdag 25 juni 2003 @ 20:54:20 #241
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11376485
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:52 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

niks ervan.....niet voor je houden....
tell us tell us

Ps wel een mooie bumper hoor!

Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe
pi_11376550
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:54 schreef jacco het volgende:

[..]

Haha nee vertel ik echt nog niet. Maar word daarmee wel de enige. net zoals de carbon spoiler. daar is nog niemand mee gezien op een civic coupe

ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:00:16 #243
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11376634
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:56 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik heb zo het gevoel dat het een echt pronkstukje gaat worden....

Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.

Maar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.

ik heb btw de meeste views van PTA

pi_11376646
hmm lelijke achterbumper sorry... die rechte stukken vertikaal erop enzo nah das maar niks
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:02:10 #245
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11376680
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef Thermo het volgende:
hmm lelijke achterbumper sorry... die rechte stukken vertikaal erop enzo nah das maar niks
Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen
pi_11376781
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:00 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik begin er ook steeds meer in te geloven. In het begin heb je altijd zoiets van. Damn wat duurt het lang en wat moet ik nu weer om apart te blijven.
tja alles tegelijk kan vaak ook niet.....kost allemaal flink wat geld.....maar zo is het eind resultaat ook mooier...je hebt meer tijd om na te denken over wat je wil ipv impulsief kopen

Maar krijg veel positieve reacties en aanbiedingen. Volgend waarschijnlijk 2 grote sponsoren. Als mijn auto zover is. en dan kan het feest pas goed beginnen.
hmm.....dan moeten hun natuurlijk niet de dienst uit gaan maken wat er met de auto gaat gebeurensoms is dat een nadeel van een sponsor

ik heb btw de meeste views van PTA
10963 damn das best wel veel

[Dit bericht is gewijzigd door ThaFreak op 25-06-2003 21:06]

pi_11376798
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:02 schreef jacco het volgende:

[..]

Dat noemen ze nu een diffuser om een betere airflow onder de auto te krijgen

Mjah en dat vind ik dus weer dobbelsteenachtig onder een civicje standaard etc

Maargoed ik ben ook niet zo'n civic fan , totaal niet
( en onder een supra vind ik het ook niet mooi terwijl het een geweldige bak is, zolang je niet kan sturen moet je niet zeuren dat een diffuser je harder door de bochten gaat laten gaan )

pi_11376899
tip, dump gelijk die lexus lichten, en ga voor t type lampen wat daar op die foto's staat, di zijn zoveel mooier/origineler (hoeft natuurlijk niet meteen, maar die lexuslampen beginnen me de neus uit te komen)

voor de rest, ik vind het een zeer mooie achterbumper!

Things to do: (die nog niet in deze draad beschreven staan)
Verlagen
Skirts
andere motorkap, of iets van motorkap spoiler a la Wings West
Stoelen en interieur
ramen in wazige kleur tinten
sponsors en decals er op
onder de motor kap met de dremel tot in de stille uren polijsten.
en Jacco is de man!

begint echt cool te worden!

pi_11376934
die angel eyes zijn wel bruut
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:17:45 #250
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11377132
@thafreak

De sponsoring gaat strax op zo'n manier werken. Als in Amerika. Zij sponseren jouw auto. Dat je bv. 10 x per jaar op een grote show moet staat met folders en uiteraard bestickering op de auto van de producent.

In ruil daarvoor "krijg" jij als eerste de nieuwste snufjes en gadgets. om toch maar weer nieuw voor de dag te komen op de vele meetings. Voor de grotere veranderingen aan de auto worden ook afsparaken gemaakt.

De auto is en blijft van mij en bepaal ook zelf welke richting hij opgaat. Zoals kleur en bodykits. Natuurlijk bepaalt de sponsor welke dingen hij schenkt.

Ik zal een voorbeeld geven van iemand die ik ken. Hij word door Clarion gesponsord. En kreeg een nieuwe radio. Dit was dus niet de nieuwste. En hij ging daar niet mee akoord. zoals hij zei "wil best jullie spul hebben maar wil dan wel het beste van het beste anders heeft het geen zin" en zo gebeurde het. Nu heeft hij een radio van clarion van wel 3700 euro.

Maar hij heeft zijn sporen dan ook wel verdiend in de "tuning wereld"

woensdag 25 juni 2003 @ 21:20:48 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11377229
Komen er ook lampen onder je auto te hangen? Of vraag ik nu iets fouts
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:23:35 #252
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11377302
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:10 schreef Ultimora het volgende:
tip, dump gelijk die lexus lichten, en ga voor t type lampen wat daar op die foto's staat, di zijn zoveel mooier/origineler (hoeft natuurlijk niet meteen, maar die lexuslampen beginnen me de neus uit te komen)

Bij de blauwe zitten ook lexus lichten in alleen zij die van TYC en dat zijn de allernieuwste modellen

voor de rest, ik vind het een zeer mooie achterbumper!

Things to do: (die nog niet in deze draad beschreven staan)
Verlagen is het eerstvolgende
Skirts komt van vis racing
andere motorkap carbonnnen begin volgend jaar
Stoelen en interieur sparco's worden uitgezocht
ramen in wazige kleur tinten worden geblindeerd
sponsors en decals er op als de auto volledig klaar is
onder de motor kap met de dremel tot in de stille uren polijsten. komt een Tenzo-R cilinderkop op
en Jacco is de man! Dat was ik al

begint echt cool te worden! Thanx

pi_11377341
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:17 schreef jacco het volgende:
@thafreak

De sponsoring gaat strax op zo'n manier werken. Als in Amerika. Zij sponseren jouw auto. Dat je bv. 10 x per jaar op een grote show moet staat met folders en uiteraard bestickering op de auto van de producent.

In ruil daarvoor "krijg" jij als eerste de nieuwste snufjes en gadgets. om toch maar weer nieuw voor de dag te komen op de vele meetings. Voor de grotere veranderingen aan de auto worden ook afsparaken gemaakt.

De auto is en blijft van mij en bepaal ook zelf welke richting hij opgaat. Zoals kleur en bodykits. Natuurlijk bepaalt de sponsor welke dingen hij schenkt.

Ik zal een voorbeeld geven van iemand die ik ken. Hij word door Clarion gesponsord. En kreeg een nieuwe radio. Dit was dus niet de nieuwste. En hij ging daar niet mee akoord. zoals hij zei "wil best jullie spul hebben maar wil dan wel het beste van het beste anders heeft het geen zin" en zo gebeurde het. Nu heeft hij een radio van clarion van wel 3700 euro.

Maar hij heeft zijn sporen dan ook wel verdiend in de "tuning wereld"

Heb wel eens verhalen gehoord van mensen die daarbij een contract ondertekenen zonder goed lezen. En zo de auto kwa tuning letterlijk aan hun sponsor kwijt raken.
Maar zo te lezen is dit allemaal wel goed geregeld....

clarion=groene Del Sol?
wel mooi als je zo je spul kunt bepalen

woensdag 25 juni 2003 @ 21:25:29 #254
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11377344
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Komen er ook lampen onder je auto te hangen? Of vraag ik nu iets fouts
Nee hoor, dit komt eronder:

Geheel nieuw in de (tuning-)wereld zijn LED undercar kits van het merk Plasmaglow. Deze kits zijn de absolute nieuwe trend, welke de standaard neon kits ver achter zich laat.

Nu reeds de eerste reactie's / tests uit de USA, klik hier.

Product:
De Plasmaglow LED kits bestaand uit 4 buizen om onder je auto te plaatsen. 2 buizen van 127 centimeter, en 2 buizen van 96 centimeter, samen met een digitale controller, transformatorbox (hoofdunit) en installatiemateriaal.

Blauw, Rood, Groen, Paars, Aqua, Geel en Wit
.: Al deze kleuren in 1 neonset, uniek :.

Voordelen t.o.v. neon:
:: COLORCHANGEABLE, dus de kleur is in te stellen via controller, maar liefst 7 kleuren mogelijk! zie kleuren hierboven
:: 500 LEDS zorgen voor absoluut de MEESTE felle undercar kit die er bestaat.
:: Sterker dan neonbuizen, leds zijn een veel betrouwbaardere en sterkere lichtbron dan neonbuizen.
:: STROBE effect te geven aan undercar kit, d.m.v. controller
:: SOUND effect te geven aan undercar kit, dus licht op de muziek!
:: FADING van kleuren, dus vloeiend overlopend van kleuren.
:: SCAN van kleuren, dus automatisch in te stellen dat kleur wisselt.
:: NORMAAL dus 1 kleur vast te zetten zonder poespas.
:: GARANTIE op hele set.
:: INSTALLATIE zeer simpel. Geen moeilijke draden aan elkaar maken zoals bij neon, maar elke buis gewoon met stekker inprikken in hoofdunit (trafobox).

De bewijzen:
Het enige echte forum op internet waar men neon en aanverwante zaken beoordeelt is het STREETGLOW forum. De mensen hier zijn zeer enthousiast over het nieuwe Plasmaglow en verkiezen dit massaal boven de bestaande neonsets.
Daarnaast staat in de januari uitgave van het vakblad Elektro Data, uitgegeven door www.engineersonline.nl, een objectief artikel waarin LED's zeer positief beoordeeld worden, als zijnde de lichtbron van de toekomst.

Waarom:
Zoals velen weten en ook op deze website te zien is heeft Showoff Imports een tijdlang neon van het merk Streetglow verkocht. Streetglow is bezig hun producten onder een andere naam in europa brengen (OPTX). Maar helaas is hierbij hun beste product, de GOLD SERIES neonkit verdwenen. Daar wij zelf niet overtuigd zijn van de kwaliteit van hun 'tweede' product, is er gezocht naar iets nieuws. Niet alleen wij maar vele andere dealers over de wereld. Plasmaglow bied de absolute uitkomst! Veelzijdiger product, betere kwaliteit, betere service.

woensdag 25 juni 2003 @ 21:26:18 #255
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_11377363
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:25 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Heb wel eens verhalen gehoord van mensen die daarbij een contract ondertekenen zonder goed lezen. En zo de auto kwa tuning letterlijk aan hun sponsor kwijt raken.
Maar zo te lezen is dit allemaal wel goed geregeld....

clarion=groene Del Sol?
wel mooi als je zo je spul kunt bepalen

Klopt van eus
pi_11377380
bijna deel twee alweer zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')