Lexie is een oninteressant stuk nixnut.. weggooi materiaal.. dat is de enige reden..quote:Op maandag 25 november 2019 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is ook geen doen daar volgens mij, om uren te gaan wachten, om een hand te geven. Als het mooi weer is, is het leuk.
Ze heeft misschien wel Gerrit wakker geschud over het stemmen. Hoe Jessie en merel oer de rest vooral Gerrit praat.quote:Op maandag 25 november 2019 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexie is een oninteressant stuk nixnut.. weggooi materiaal.. dat is de enige reden..
Dat is niet fair. Ze heeft tenminste nog wat gevoel in haar donder.quote:Op maandag 25 november 2019 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexie is een oninteressant stuk nixnut.. weggooi materiaal.. dat is de enige reden..
en heel hard roepen, dan lijkt het ook of ze heel wat doetquote:Op maandag 25 november 2019 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Carrot staat weer met dr handen in de zij
veel kijken
veel puffen
weinig doen
mooi dom dat ze dat nog gaan doen.quote:Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Mariska is wel een bikkel wat dit betreft, ze gaat wel door. Je ziet dat ze kapot is, maar ze gaat door.
Welnee, ze wilde ook scoren, alles gratis en geregeld door Talpa TV, zwaar mislukt , ze jankte niet voor niets de sterren van de Hemel.. en wát ze aangeboden kreeg, die PT-cursus verknalde ze met vlag en wimpel..quote:Op maandag 25 november 2019 15:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is niet fair. Ze heeft tenminste nog wat gevoel in haar donder.
Nou dat zou een wonder zijnhij trekt haar onder de dekens. Zij mag snorkelen 2 minuten. Hij ligt als een dood vogeltje .quote:Op maandag 25 november 2019 15:33 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie; Voor jou zou ik graag werken Merel, in bed.
Ja en zei toen Frann niet met een boekje erbij?quote:Op maandag 25 november 2019 15:33 schreef BloesBloes het volgende:
Gare vent is het compleet idioot is hij.quote:Op maandag 25 november 2019 15:35 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie; we moeten wel gewoon door? door naar wat dan gek???
dat zal ook de eerste keer zijn... werken is geen 2 minuten Jessie en volgens mij doet Merel al het werkquote:Op maandag 25 november 2019 15:33 schreef BloesBloes het volgende:
Als je dat zenuwachtige stijve glibber tong trekje van die knul ziet dan weet je al hoe armoedig die jongen in bed moet zijnquote:Op maandag 25 november 2019 15:33 schreef BloesBloes het volgende:
Ja die is mij te happy met te veel praatjes, hopelijk gaat dat snel de kop ingedrukt wordenquote:Op maandag 25 november 2019 15:35 schreef Lelie68 het volgende:
Jessie is weer helemaal in zijn sas... denkt dat ie veilig is nu dat Lex weg is...
quote:Op maandag 25 november 2019 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Er schoot ineens iets in Jessies nek
Jammer dat het geen stuk hout was
6? Dat is niet echt gezond.quote:Op maandag 25 november 2019 15:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit?
ceash??
Mariska verteld te vergaan van de pain
ze heeft 6 Ibufen in dr mik
Carrot ; oh echt
tis ook niet niks he
Ik zou het ook niet allemaal zo automatisch doen. Liet die twee knoerthard werken.quote:Op maandag 25 november 2019 15:34 schreef goldback het volgende:
[..]
mooi dom dat ze dat nog gaan doen.
en een leven met een volle Merelquote:Op maandag 25 november 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Een leven vol trauma's
Het is hem gegund
Hij IS een traumaquote:Op maandag 25 november 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Een leven vol trauma's
Het is hem gegund
Ik kríjg van hem een trauma.quote:
Heeft ie al, overal in mislukt.quote:Op maandag 25 november 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Een leven vol trauma's
Het is hem gegund
vraagt maris net aan hiske is ger naar de dokter, his nee denk dat hij ehhhquote:
Niet te geloven.quote:Op maandag 25 november 2019 15:42 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie loopt met Frann steeds zo'n grondplaat naar dat wagentje te brengen en op de achtergrond zie je Brandon in zijn uppie met die platen sjouwen meteen helemaal naar de auto met aanhanger
Ondertussen piept Jessie dat hij zere handen krijgt![]()
Hij heeft sowieso een zeer traumatisch effect op anderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |