SPOILER: De schematische verdeling van de wedstrijden over speeldagen (LET OP +1 UUR)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.
Zitten er uberhaupt leuke namen tussen?quote:Op maandag 25 november 2019 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had hoop dat er nog een leuke naam doorheen kwam maar dit is echt pure aids
Brooks heeft nog soort van potentie, maar de rest is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zitten er uberhaupt leuke namen tussen?
Dat komt omdat Dolan al door was.quote:Op maandag 25 november 2019 15:28 schreef spleeh het volgende:
Het zijn ook niet de typische glibbernamen die je zou verwachten dat maakt het nog erger
Benito heeft toch ook potentie? Heeft het zelfs al eens laten zien.quote:Op maandag 25 november 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Brooks heeft nog soort van potentie, maar de rest is echt verschrikkelijk.
Waar moet ik staan in de oorlog; Owen of Van de Pas? Dit is echt een breinbreker.quote:Op maandag 25 november 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Benito wint, en gaat straks geslacht worden door Owen.
Kijk even op de Twitter van Yannick.quote:Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar moet ik staan in de oorlog; Owen of Van de Pas? Dit is echt een breinbreker.
Owen. Ivm de toekomst.quote:Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar moet ik staan in de oorlog; Owen of Van de Pas? Dit is echt een breinbreker.
Juichen voor Benito natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wow, deze overtuiging shockeert mequote:
quote:Op maandag 25 november 2019 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wow, deze overtuiging shockeert me.
Ik ga toch voor Owen.
quote:Op maandag 25 november 2019 08:02 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een treurig persoon ben jij.
We gaan voor de loting met z'n allen nog even genieten van de qualifier voor de dames.quote:Op maandag 25 november 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk al uit naar loting vanavond
Vaart de renaissancevloot nog?quote:Op maandag 25 november 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
Vrienden daar ben ik weer
Ik was even afwezig, want ik heb een land te redden @:Zipportal @:Wereldgozer
Met volle vaart ouwe reus.quote:Op maandag 25 november 2019 15:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vaart de renaissancevloot nog?
Even niet zo ordinair Wilfjedquote:Op maandag 25 november 2019 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben blij dat je er weer bent. Tijd voor wat banale opmerkingen
Das de meevaller die we vandaag verdienen.quote:Op maandag 25 november 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
O'Brien doet niet mee bij de vrouwen, dat is een meevaller. Ik kan er blanco ingaan.
PoepGod.quote:Op maandag 25 november 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
Vrienden daar ben ik weer
Ik was even afwezig, want ik heb een land te redden @:Zipportal @:Wereldgozer
Even zoeken of we een passende vervangster voor haar hebben.quote:Op maandag 25 november 2019 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de meevaller die we vandaag verdienen.
Zal je zien dat Clayton en Wattimena afgrijselijk makkelijke lotingen krijgen vanavond.quote:Op maandag 25 november 2019 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das de meevaller die we vandaag verdienen.
Anca Zijlstra voor jequote:Op maandag 25 november 2019 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even zoeken of we een passende vervangster voor haar hebben.
Rachel Brooks.quote:Op maandag 25 november 2019 15:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even zoeken of we een passende vervangster voor haar hebben.
Tsjechje gezien gisteren? Prima speler he, pas 9 maanden darten koekoekquote:Op maandag 25 november 2019 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poepzor met zijn fascinatie voor C-darters
Sherrock mokerdun. TEAM ANOREXIAquote:Op maandag 25 november 2019 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor t plaatje is Fallon Sherrock natuurlijk het beste, voor de kwaliteit Lisa Ashton
Nu ga jij ons vertellen dat je hem 2 jaar geleden al ontdekt hebtquote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tsjechje gezien gisteren? Prima speler he, pas 9 maanden darten koekoek
Nee want dat kan niet. Had hem wel gezien bij zon toernooi tijdje terug, maar niemand die dit had verwacht denk ik. Tsjechie heeft overigens nog 2 prima jeugdspelers, namen geen idee. Deden volgens mij ook mee met dat JDC WK.quote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ga jij ons vertellen dat je hem 2 jaar geleden al ontdekt hebt
Wat, hij heeft er vorig jaar een negendarter tegen gegooid.quote:Op maandag 25 november 2019 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ga jij ons vertellen dat je hem 2 jaar geleden al ontdekt hebt
ik vrees het ergste, Durrant won ook al precies een wedstrijdje te veel voor mijn ideale schema.quote:Op maandag 25 november 2019 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal je zien dat Clayton en Wattimena afgrijselijk makkelijke lotingen krijgen vanavond.
Het broekje is vol open voor Benito godquote:Op maandag 25 november 2019 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Adam Hunt haalde het vorig jaar toch ook via de quali’s? Afgrijselijk saai.
Toen werd hij wel geveegd door Humphries op het WK.quote:Op maandag 25 november 2019 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Adam Hunt haalde het vorig jaar toch ook via de quali’s? Afgrijselijk saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |