Nou ja dat eigenlijk jaquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben even voor de persoon die het voortouw neemt in de liquidatie van El commandante en/of zijn dikke puta
Dat was een prachtig momentquote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ..ik denk dat het applaus wat Lex gisteren kreeg voor haar stemmen op Jessie de situatie op scherp heeft gezet.
Ze dachten allemaal dat Jessie het lievelingetje was en ook dacht dat hij daardoor de macht had.
Mijn zin klopte nietquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]plus de discussies van zaterdagnacht, plus de opmerkingen over Jessie van het publiek.
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kom op nou hij doet zelf niet anders ook over Jessie. En tot nu toe is het in iedere RLS zo geweest dat er 2 personen tegenover elkaar komen te staan. Nu zijn dit Gerrit en Jessie die het beste weten hoe ze het moeten spelen in overleg met de Febo. Zo gaan er meer mensen op het einde stemmen op een van de twee. Dat is al vanaf BB1 zo gegaan.
quote:
randomquote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben even voor de persoon die het voortouw neemt in de liquidatie van El commandante en/of zijn dikke puta
Nee hoor, Gerrit praat lang niet zo smerig, inclusief zielige scheldwoorden over Jessie als andersom.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kom op nou hij doet zelf niet anders ook over Jessie. En tot nu toe is het in iedere RLS zo geweest dat er 2 personen tegenover elkaar komen te staan. Nu zijn dit Gerrit en Jessie die het beste weten hoe ze het moeten spelen in overleg met de Febo. Zo gaan er meer mensen op het einde stemmen op een van de twee. Dat is al vanaf BB1 zo gegaan.
Precies het is als in 1 met de tweelingquote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.
Merel heeft ook een bijrol. Al denk ik wel dat er dit jaar een vrouw gaat winnen. Na al die mannen elke keer. Maar wie maakt me geen ene moer uit. Niemand daar verdiend het in mijn ogen.quote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je doet nu echt Merel te kort......dat is dus twee tegen één.
quote:Op maandag 25 november 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zin klopte nietGelukkig snapte je wel wat ik bedoelde
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.quote:Op maandag 25 november 2019 14:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, Gerrit praat lang niet zo smerig, inclusief zielige scheldwoorden over Jessie als andersom.
Dat vraag ik niet.quote:Op maandag 25 november 2019 14:27 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En Jessie niet en nog veel meer utopianen?
Ger is niet minder erg dan Jessie in dit geval.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.
ik vind het niet te vergelijken!quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook heel veel dingen geroepen in die tent. Net zo goed als Jessie heeft gedaan.
het is toch volkomen normaal dat er nu meer mensen aan het werk moeten die de afgelopen tijd niet veel hebben gedaanquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
Mooi nu een envelop in de bus stemmen zonder overleg wie er praat gelijk kist pakken.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Jessie is vreselijk geirriteerd, maar niet op Franny zegt it
In gezelschap van Merel.....en nogmaals: niet zo smerig en vaak als Jessie.quote:Op maandag 25 november 2019 14:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |