nou ik denk dat haar kut net zo droog is als haar tandenquote:Op maandag 25 november 2019 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen Bonfire hinniken
Ik heb gezien hoeveel mensen Ger over Jessie hebben aangesproken . Bij Jessie heb ik het amper gezien.quote:
dan kijk je niet goedquote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Gerrit zo fake de laatste week.
Huisdieren gaan op hun baasje lijken hè...quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Er hingen heel veel mensen om Ger heen bij de markt voor fotos en handtekeningen, Jessie ging uit pure ellende maar merchandise verkopenquote:
Ja, de eerste keer niet dus want Jens moest eruit. De laatste keer had hij gezegd ik geef jou stemmen omdat ik dit keer niet zelf op de bank wil komen en je weet maar nooit. had dus niet tijdens de tweede ronde gehoeven.quote:
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsaversquote:
ik niet, en heb altijd wel een soort van integerheid in hem gezien, hoe lui hij ook is, ik wissel, laat hem UHVJ worden, ipv die dooie moraalridderquote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Die ploft straks nog uit elkaar.quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat gedoe met Ger....Merel kan er niet meer tegen
ja ok. laat maarquote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik heb Gerrit 16 maanden niets zien uitvoeren, en nu ineens wel. En dan beweer jij dat ik niet goed kijk. Haha een tip. Specsavers
quote:Op maandag 25 november 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoeveel mensen Ger over Jessie hebben aangesproken . Bij Jessie heb ik het amper gezien.
Jessie is een typische opportunist ...
normaal bestaanquote:Op maandag 25 november 2019 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Gelul hiske, ze had het weer uitgegeven aan botox en een of andere chirurgische ingreep. Als lex wil kan ze gewoon werken en heeft ze ook een normaal bestaan. Ze mankeert niets en heeft 2 handen dus geld kan ze altijd zelf gaan verdienen.
Wat hier vanmorgen al getypt werd denk dat ze eindelijk op die 2 mogen stemmen de lieverdjes van de FEBO.quote:Op maandag 25 november 2019 14:19 schreef mcspicy het volgende:
Ze hebben ineens Merel en Jessie door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |