als dat zo was.........................quote:Op maandag 25 november 2019 14:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We gaan scriptschrijver worden voor Talpa![]()
quote:Op maandag 25 november 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vlug doorlopen viel op en had ook zo mijn gedachtes erover.......
Dat lijkt ondertussen wel een borderliner geworden. Jantje lacht jantje huilt. Shelly onderuit halen van de week en nu weer zo kletsen. Dom mokkeltjequote:Op maandag 25 november 2019 14:14 schreef Flow3r het volgende:
Mylene gaat misschien het spelletje terug spelen wat Jessie bij haar heeft gedaan
"Je zet me fokking 5 keer op de bank....
ze heeft het pad geplaveid, voor dit soort wanpraktijken, zelfs voordat Jessie er al was, ik zou haar nooit als UVHJ kunnen zienquote:
Met haar eigen goedkeuring.quote:Op maandag 25 november 2019 14:14 schreef Flow3r het volgende:
Mylene gaat misschien het spelletje terug spelen wat Jessie bij haar heeft gedaan
Lex moet nog heel veel leren, zegt het meest huichelachtige mens daar.quote:Op maandag 25 november 2019 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Moet je Hiske horen... de oude wijze vrouw.
Gerrit zegt precies hetzelfde .quote:Op maandag 25 november 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Jessie nu weer slecht praten over Ger , dat er minstens 50 mensen naar hem toe zijn gestapt over hoe vals Ger is![]()
![]()
Wat een kneus
En intussen graaft Mylene een kuil voor hem.quote:Op maandag 25 november 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Jessie nu weer slecht praten over Ger , dat er minstens 50 mensen naar hem toe zijn gestapt over hoe vals Ger is![]()
![]()
Wat een kneus
Precies.quote:Op maandag 25 november 2019 14:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lex moet nog heel veel leren, zegt het meest huichelachtige mens daar.![]()
Je hebt best kans dat als ze weet dat een groot gedeelte mee wil met haar dan gaat ze vol op Jessie.quote:Op maandag 25 november 2019 14:14 schreef Flow3r het volgende:
Ja die is ook al weken in die tent bezig geweest over Jessie. Dit hoort er bij. Bas/Ivan verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |