quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zal wel nog veel meer "aanbiedingen" krijgen van geile jochies die gratis makkelijk neuken willen..
Kan ook daar staat ze wel voor open😀quote:Op maandag 25 november 2019 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zal wel nog veel meer "aanbiedingen" krijgen van geile jochies die gratis makkelijk neuken willen..
Zo raar is dat niet toch? Misschien is ze wel gezellig een paar dagen met haar moeder de hort opquote:Op maandag 25 november 2019 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Shelley is er niet, haar grote vriendin....![]()
quote:Op maandag 25 november 2019 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet toch? Misschien is ze wel gezellig een paar dagen met haar moeder de hort op
Kan Franny mooi haar toekomstige therapieën van betalenquote:Op maandag 25 november 2019 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frustie laten winnen heb ik vrede mee, ze heeft de meeste kijkcijfers bijelkaar geneukt.. buiten had ze het dubbele kunnen verdienen in die tijd
Ik ook hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
das Sjeliie , maar aan de andere kant begrijp het wel
teveel concurrentie ben ik bangquote:Op maandag 25 november 2019 15:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Kan Franny mooi haar toekomstige therapieën van betalen
quote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Lex buiten de poort tegen Djordy en Jordie over haar ex Gert-jan , die schijnt weer single te zijn
je moet ook maar wel kunnen natuurlijk... ze kunnen moeilijk bij iedereen aan de poort staanquote:Op maandag 25 november 2019 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Die "Bloedmooie Zoon" hang tegen de auto.. veel te druk met z'n mobiel
Witte ZoeLoe klaagt wel dat er geen Oud Utopianen zijn..
Zielig
[ afbeelding ]
Vermoeiend om naar te kijken.quote:Op maandag 25 november 2019 15:24 schreef Flow3r het volgende:
allemaal onthoofde mensen op die stream met lex
Was het maar alleen het taalgebruik. De felheid en nijd die erbij kwam maakt het af. Brrrr...quote:Op maandag 25 november 2019 14:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan iets mooi verpakken maar hetzelfde bedoelen. Ik hou ook niet van het taalgebruik van Jessie maar in feite zeggen ze het allebei over elkaar maar de een verpakt het netter dan de ander.
Gem. een jaar in die teringzooi gezeten hebben, en dan nu geen tijd hebben.. Me Reet…quote:Op maandag 25 november 2019 15:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
je moet ook maar wel kunnen natuurlijk... ze kunnen moeilijk bij iedereen aan de poort staan
Het is ook geen doen daar volgens mij, om uren te gaan wachten, om een hand te geven. Als het mooi weer is, is het leuk. Oja, en ook misschien ver rijden.quote:Op maandag 25 november 2019 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Die "Bloedmooie Zoon" hang tegen de auto.. veel te druk met z'n mobiel
Witte ZoeLoe klaagt wel dat er geen Oud Utopianen zijn..
Zielig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |