vraag
wat staat wel en wat staat niet, zowel bij mannen als vrouwen.
bv, wenkbrauw piercing bij mannen kan goed staan, maar kan ook heel erg nichterig overkomen.
(laat dan buiten beschouwing dat je er wel een bepaald hoofd voor moet hebben om het goed te laten staan)
enne, navel en tongpiercings kennen we allemaal, die staan bijna altijd goed. gaat dus om de wat meer niet alledaagse piercings.
quote:lijkt me niet staan
Op zondag 12 januari 2003 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat mij nou altijd opvalt, en dat valt ook onder deze noemer: Waarom zijn er nooit mannen met navelpiercings ?
of vind jij van wel?
quote:Er is ook nog een tussenvorm, de buik die niet het een en niet het ander is. Volgens mij zou het best mooi kunnen staan bij een man. Zou het alleen wel eens willen zien op een foto ofzo, ik ga eens even googlen.
Op zondag 12 januari 2003 16:18 schreef Cat-Active het volgende:[..]
lijkt me niet staan
zowel niet bij een bierbuik als bij een sixpackof vind jij van wel?
quote:Ik ken er wel eentje! op vakantie liep zo'n gast van rond de 20 daarmee rond, zag er niet uit
Op zondag 12 januari 2003 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat mij nou altijd opvalt, en dat valt ook onder deze noemer: Waarom zijn er nooit mannen met navelpiercings ?
Altijd mooi (met natuurlijk wel wat uitzonderingen, maar niet veel) vind ik oorbellen, en tepelpiercings (bij zowel mannen als vrouwen).
Een navelpiercing is tegenwoordig al gauw ordinair, sletterig of wat dan ook, en een piercing in wenkbrauw of tong vind ik nou eenmaal niet zo mooi.
Een neuspiercing vind ik meestal ook wel mooi bij een vrouw, maar bij een man
quote:en maakt het dan nog uit of die links of rechts zit?
Op zondag 12 januari 2003 16:34 schreef lovegrrl het volgende:
wenkbrauwpiercing bij de meeste mannenwow
![]()
navelpiercing bij man
vooral lip piercings en alle varianten dr op (madonna etc.) vin ik maar nix. wenkbrauw piercings bij mannen vin ik maar aggressief staan en bij vrouwen niet mooi.
owja .. zelf heb ik 2 gaten van een cm in mn oor een tong piercing een helix piercing en een tepel piercing en binnenkort in mn nek (dus ik heb nix tegen piercings)
quote:Foto ?
Op zondag 12 januari 2003 22:08 schreef aergrimm het volgende:
owja .. zelf heb ik 2 gaten van een cm in mn oor een tong piercing een helix piercing en een tepel piercing en binnenkort in mn nek (dus ik heb nix tegen piercings)
Ik heb een neusringetje btw. Hoe non-ruig.
quote:haha
Op maandag 13 januari 2003 14:07 schreef ramsesii het volgende:
Only Pirates and Gays wear earings, and pirate's are extinct
ho,
piercings zijn alleen voor stoere mensen
piercings zijn niet voor mietjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |