quote:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ik ga je ongezouten mening in de Cos wel missen
Ik ga die opmerkingen van Fritsie missen. Ik zie vaak aan de tekst al dat t van hem is, hoef ik t plaatje niet te zienquote:Op zondag 24 november 2019 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou ik ga je ongezouten mening in de Cos wel missen
[..]quote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef dakpanlos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 november 2019 21:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
ja dacht ik ook netquote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhh Franny moet nog even gebrainwashed worden.
[..]quote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef dakpanlos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 november 2019 21:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Fritsie is een toppertje...quote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga die opmerkingen van Fritsie missen. Ik zie vaak aan de tekst al dat t van hem is, hoef ik t plaatsje niet te zien
Lig altijd in n deuk
Het is nooit een dame geweest....quote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben even "dame-af"![]()
K*TWIJF
[ afbeelding ]
Kutwijf is nog nooit 'n dame geweestquote:Op zondag 24 november 2019 21:23 schreef Aggie46 het volgende:
Ik ben even "dame-af"![]()
K*TWIJF
[ afbeelding ]
Je houd het nog netjesquote:Op zondag 24 november 2019 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is nooit een dame geweest....
He hallooooooo.... IK ben even etc. en dan een scheldwoordquote:Op zondag 24 november 2019 21:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is nooit een dame geweest....
quote:
Het is gewoon een vreselijke kutquote:Op zondag 24 november 2019 21:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
He hallooooooo.... IK ben even etc. en dan een scheldwoord
Schelden is een gebrek aan woorden, maar bij dat mens...pffffff
quote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw… Die Witte Zoeloe gaat de groep bijelkaar bellen
Dat ze weg wil morgen.. en dat dat ook daadwerkelijk gebeuren gaat, dat iedereen op Miloontje moet..
Zo die je een Petertje
Ik zie Mariska liever helemaal niet.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef zodeju het volgende:
Zie Mariska eigenlijk liever zo dan een beledigde mariska.
das ook weer waar.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Mariska liever helemaal niet.
ditquote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hou aub Alexandra nog ff 'n weekje, stuur morgen Mylene lekker naar Jens
Daar hoop ik ook nog op, maar denk dat dat niet zal gebeuren...quote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
vind ik ook, is eigenlijk wel leukerquote:Op zondag 24 november 2019 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie is gek op verrassingen, dat zie je maar aan vandaag onverwachts stemmen tijdensquote:Op zondag 24 november 2019 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog op, maar denk dat dat niet zal gebeuren...
Ik durf niet meer met jou te wedden,quote:Op zondag 24 november 2019 21:33 schreef Flow3r het volgende:
Als jullie echt van me houden,laat me dan naar huis gaan, aldus Lex.
Ik wed met FF om 2 centen dat ze haar zin krijgt, in tegenstelling tot Mylene
Dat ze het mooi vonden dat Lex eerlijk was in haar mening....Iets in die wijze....quote:Op zondag 24 november 2019 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
hoe mensen reageerden op jou jessie
en wat zei jes? zender leeg
Hij weet overal een punt aan te lullenquote:Op zondag 24 november 2019 21:35 schreef zodeju het volgende:
Whaa, volgens Jessie was die reactie van publiek dat ze haar mening is zei niet om hem uit te jouwen.......![]()
![]()
Denkt terug aan de nominaties, toen Alex aan het woord was, en veel bijval van het publiek kreeg.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze het mooi vonden dat Lex eerlijk was in haar mening....Iets in die wijze....
Schijtebalquote:Op zondag 24 november 2019 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer met jou te wedden,
jaja maak er maar weer n draai aan. Had helemaal niks met hem te maken....quote:Op zondag 24 november 2019 21:35 schreef Appeltje het volgende:
Jessie tegen Lexy 'ik denk ook dat de mensen blij waren dat je gewoon je mening gaf'
ijdele hoop Fritsie......quote:Op zondag 24 november 2019 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Regie is gek op verrassingen, dat zie je maar aan vandaag onverwachts stemmen tijdens
de markt. Wie weet komt er morgen wel 'n zwarte envelop tijdens het stemmen.
En daar heeft hij 8 uur over moeten nadenkenquote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij weet overal een punt aan te lullen
En heel bijdehand zegt Lex, laten we daar maar ff op houden.......quote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hij weet overal een punt aan te lullen
Was dezelfde kop idd, nog iets verbaasder zelfs....Geen houding weten te geven zeg maar....quote:Op zondag 24 november 2019 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denkt terug aan de nominaties, toen Alex aan het woord was, en veel bijval van het publiek kreeg.
Als die vogel eenmaal buiten is, gaat ze nog zeggen dat ze in Uto haar poetsvrouw hadquote:Op zondag 24 november 2019 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
ugh dat gelul
merel:wie moet dan opruimen ?
lex ruim je nog even op voordat je gah
fran: gaat
en wie moet dan t koffieapp. schoon maken
ik hou me in
Ik bel ze even....Trouwens succes morgenquote:Op zondag 24 november 2019 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat ze wachten met stemmen tot 3 uur, moet morgen eerst naar de chirurg..... [ afbeelding ]
Ach lekker blijven posten....Laat die pleuriswijfenquote:Op zondag 24 november 2019 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
myl weer drank gehad zeker
ratel blij hihihi hahaha
ok doei klaar mee
Is er nog ergens bekend gemaakt wat ze in de brief van Jens had staan?quote:Op zondag 24 november 2019 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
myl weer drank gehad zeker
ratel blij hihihi hahaha
ok doei klaar mee
En myl wilde ook zo graag en die mag niet gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 21:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
Alexandra: Ik kan het wel een week weer verlengen, maar ik wil naar mijn kind toe, ik hoorde "Utopia stopt" dus ik kon mij niet meer concentreren op mijn studie, maar ik vraag jullie lieve mensen, laat me naar huis gaan, ik ga naar huis met een gelukkige smile, ook al kan ik mama niet meenemen naar Amerika, maar bedankt voor de mooie tijd, het gaat me wel aan mijn hart, we gaan nou lekker wijnen, ook al heb ik geen muziek.
Ze geeft veel te veel tegenstrijdige signalen afquote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En myl wilde ook zo graag en die mag niet gaan.
Mylene stroomt heel geraffineerd naar de topquote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. maar ben bang dat ze net zoals Romy en Beau wel iets in haar schoot geworpen krijgtquote:Op zondag 24 november 2019 21:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop die plofkop(Merel) nooit weer te zien op tv.....
vast info gehad via die brief van Jensquote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Mylene vals over jessie en merel
schiet mij maar lek![]()
wat een wijf
Ze ramt 3 stemmen op Lex om Jessie van de bank te houden en nu is ze totaal anti Jessie en Merelquote:Op zondag 24 november 2019 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
vast info gehad via die brief van Jens
Dat denk ik dus ook..quote:Op zondag 24 november 2019 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
vast info gehad via die brief van Jens
Daaraan merk je dat ze een spelletje speelt!quote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Mylene vals over jessie en merel
schiet mij maar lek![]()
wat een wijf
Niet te volgen dat mens.quote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze ramt 3 stemmen op Lex om Jessie van de bank te houden en nu is ze totaal anti Jessie en Merel
Maar ondertussen heeft ze ervoor gezorgd dat er veel naar huis zijn gegaan, ze heeft vanavond nog Jessie geholpen om Lex naar huis te krijgenquote:
En hij blijft erbij dat hij niet op Jessie en Merel gaat stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:47 schreef IkFok het volgende:
gerrit meer dan 25 keer gewaarschuwd dat hij zich niet onder moet laten sneeuwen door jessie en merel ook door de vrijwillegers is het gezegd meld gerrit tegen mylene
Terwijl ze het haar van te voren nog gevraagd hebben en dan zeggen ja het is oké zeggen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze ramt 3 stemmen op Lex om Jessie van de bank te houden en nu is ze totaal anti Jessie en Merel
Merel de dame van de Retirade in het Talpa pandquote:Op zondag 24 november 2019 21:45 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. maar ben bang dat ze net zoals Romy en Beau wel iets in haar schoot geworpen krijgt
Wel met het kroontje op haar hoofd, hequote:Op zondag 24 november 2019 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel de dame van de Retirade in het Talpa pand [ afbeelding ]
Denk je echt dat het uitmaakt en als ze had gezegd ik wil het niet hebben dat je op mij stemt.....of geef al je stemmen aan mij......quote:Op zondag 24 november 2019 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar ondertussen heeft ze ervoor gezorgd dat er veel naar huis zijn gegaan, ze heeft vanavond nog Jessie geholpen om Lex naar huis te krijgen
Misselijk wijf bah bah
zei ze dat ??quote:Op zondag 24 november 2019 21:51 schreef Flow3r het volgende:
Wat een raar wijf die Mylene, ik hoop dat Jessie wint![]()
KAPOT MOT ZE
Ze heeft naast vele anderen gestaan die naar huis zijn gestuurd naast haar, ze wou zogenaamd nooit blijven maar heeft nooit haar 24 uur aangevraagd, dan kan je namelijk wel weg met je borg.quote:Op zondag 24 november 2019 21:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je echt dat het uitmaakt en als ze had gezegd ik wil het niet hebben dat je om mij stemt.....of geef al je stemmen aan mij......
wat is er 5 dec behalve danquote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene wil 5 december thuis zijn.
Dan ben ik benieuwd of dat lukt, want volgende week is Mariska aan de beurt.
dat magquote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze motten allemaal kapot, maar ben afgestapt van mariska naar Mylene
Had ze allang kunnen doen, enig idee waarom madam dat niet doet ?quote:Op zondag 24 november 2019 21:55 schreef IkFok het volgende:
als mylene slim is zegt ze gewoon dat ze er de volgende keer 3 op jessie of merel zet dan krijgt ze de volle laag en zit volgende week zeker op de bank
Dat had ze 3 weken geleden al kunnen doen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:55 schreef IkFok het volgende:
als mylene slim is zegt ze gewoon dat ze er de volgende keer 3 op jessie of merel zet dan krijgt ze de volle laag en zit volgende week zeker op de bank
Gofferquote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waar zijn de "Toffe klojo"S' met hun nieuwe hit?
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen, als ik die klojo’s daar zie staan! Wat kan zo’n vrouw met hun beginnen?? Ik zou ze voor hun hersens slaan, ik krijg een heel apart gevoel van binnen, een nummer één hit komt eraan!, want ja met Corry moet dat lukken, daar kan geen rapper tegenaan!!!!!!
Moeten ze die niet even zingen voor Lexi dan schiet de stemming er spontaan weer in want het is maar een dooie boel daar.
En weer durven ze niet Mariska alleen op de bank te zetten, want wie weet geeft Mariska Jessie wel drie of Merel en misschien gaat Mylene wel mee.....of Brandon ze schijten in hun broek.quote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waar zijn de "Toffe klojo"S' met hun nieuwe hit?
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen, als ik die klojo’s daar zie staan! Wat kan zo’n vrouw met hun beginnen?? Ik zou ze voor hun hersens slaan, ik krijg een heel apart gevoel van binnen, een nummer één hit komt eraan!, want ja met Corry moet dat lukken, daar kan geen rapper tegenaan!!!!!!
Moeten ze die niet even zingen voor Lexi dan schiet de stemming er spontaan weer in want het is maar een dooie boel daar.
quote:Op zondag 24 november 2019 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En weer durven ze niet Mariska alleen op de bank te zetten, want wie weet geeft Mariska Jessie wel drie of Merel en misschien gaat Mylene wel mee.....of Brandon ze schijten in hun broek.
Kloptquote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef lorrie03 het volgende:
v
[..]
erjaardag van haar moeder geloof ik
Alsof ze daarvoor naar huis gaat, is allemaal gelul, ze kan ook later een kadootje voor haar moeder kopen, jens was ook niet belangrijk genoeg om weg te willen, dus wat is nu een verjaardagquote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef lorrie03 het volgende:
v
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 21:58 schreef lorrie03 het volgende:
v
[..]
Volgens mij niet hoor, 24uur van te voren moet altijd en heeft niks met borg te maken maar met e.v. nieuwe bewoner zoeken en zgn tijd om je nog te bedenken.....Borg krijg je terug bij 15maanden verblijfquote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft naast vele anderen gestaan die naar huis zijn gestuurd naast haar, ze wou zogenaamd nooit blijven maar heeft nooit haar 24 uur aangevraagd, dan kan je namelijk wel weg met je borg.
3 vette stemmen op Shelly terwijl het haar niks uit maakte wie er op de bank kwam, nu weer 3 op Lex, ze veegt ze éen voor éen uit, eén keer op Jessie , Merel en Gerrit gestemd onder het mom, 'ik wil niemand naar huis hebben en ik wil zelf niet winnen, maar ondertussen
ew
quote:Op zondag 24 november 2019 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, 24uur van te voren moet altijd en heeft niks met borg te maken maar met e.v. nieuwe bewoner zoeken en zgn tijd om je nog te bedenken.....Borg krijg je terug bij 15maanden verblijf
Oh nou ja, als ze echt weg wil komt ze daar ook wel overheen, genoeg geld verdient met niks doen al die maandenquote:Op zondag 24 november 2019 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, 24uur van te voren moet altijd en heeft niks met borg te maken maar met e.v. nieuwe bewoner zoeken en zgn tijd om je nog te bedenken.....Borg krijg je terug bij 15maanden verblijf
Daar kunnen wij niet over oordelen of ze geld genoeg verdient.quote:Op zondag 24 november 2019 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh nou ja, als ze echt weg wil komt ze daar ook wel overheen, genoeg geld verdient met niks doen al die maanden
quote:
Ik gun het Mylène wel dat er voor 5 december geen stemmingen zijnquote:Op zondag 24 november 2019 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Wie en welke 2?quote:Op zondag 24 november 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
merel tegen Franny, hoorde ik nu dat Hiske en Gerrit de hele nacht hebben gepraat van Mariska.....
Franny nou dan weet ik wel waar over......
Ze blijft die twee vertrouwen die dombo.
Ja Jessie en Merel hebben samen 6 stemmen maar Gerrit en Franny ook. Die twee huichelaars zijn bezig Franny los te peuteren van Gerrit zodat Gerrit niet gaat winnen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:09 schreef shiitake het volgende:
Merel even lekker stoken over Gerrit en Mylene tegen Franny.
precies dat vieze mensenquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Jessie en Merel hebben samen 6 stemmen maar Gerrit en Franny ook. Die twee huichelaars zijn bezig Franny los te peuteren van Gerrit zodat Gerrit niet gaat winnen.
Ja, vooral als Mylene een bakkie op heeft trekt ze teveel naar Gerrit toe die moeders niet te vertrouwen vindt met haar.quote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef Shambles het volgende:
Begrijp ik nu dat Franny haar ouders hebben laten weten dat ze Gerrit afkeuren?
Dan zit je in de verkeerde kroeg Paco.quote:Op zondag 24 november 2019 22:09 schreef Paco55 het volgende:
Je zal toch in de kroeg zitten en die twee vervelias, Maris en Lexy, komen binnen. Dan is toch je avond compleet vergald.
Nee joh ...Tranny kan dit weer mooi gebruiken tegen anderenquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny blijft Merel en Jessie vertrouwen terwijl ze genoeg heeft gehoord op de markt.
Dat kan ook nog.quote:Op zondag 24 november 2019 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het Mylène wel dat er voor 5 december geen stemmingen zijn
quote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef lorrie03 het volgende:
zal mylene gerrit die brief al hebben laten lezen waar ze het over had? iemand enig idee wat er in die brief stond?
Welke brief?quote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef lorrie03 het volgende:
zal mylene gerrit die brief al hebben laten lezen waar ze het over had? iemand enig idee wat er in die brief stond?
quote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Jessie en Merel hebben samen 6 stemmen maar Gerrit en Franny ook. Die twee huichelaars zijn bezig Franny los te peuteren van Gerrit zodat Gerrit niet gaat winnen.
Nou ben ik strikt een thuisdrinker dus het zal me niet gebeuren. Eigenlijk kom ik nooit in de kroeg.quote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je in de verkeerde kroeg Paco.
De leugenaar.....of hij is er van overtuigd dat Merel en Franny hem er niet uit willen hebben.....quote:Op zondag 24 november 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]zeker weten. En Jessie zei gisteren recht in zijn gezicht dat hij niet op hem zou stemmen, maar met Merel besprak hij dat ze met zn 3'en over moesten blijven: Merel, Franny en hij.
Ah zal wel weer bullshit in hebben gestaan , net als in die vorige briefquote:
Wat een matennaaiers.quote:Op zondag 24 november 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]zeker weten. En Jessie zei gisteren recht in zijn gezicht dat hij niet op hem zou stemmen, maar met Merel besprak hij dat ze met zn 3'en over moesten blijven: Merel, Franny en hij.
Hij liegt sowieso dat hij barst.quote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
De leugenaar.....of hij is er van overtuigd dat Merel en Franny hem er niet uit willen hebben.....
Dat heeft ze volgens mij niet gezegd.....ook niet dat het een brief was. Alleen ik kan je wat laten lezen.....quote:
Gerrit is precies hetzelfde... is zijn "maat"ook volledig zwart aan het maken bij wie het maar horen wil. Dus beide matennaaiers... met zulke vrienden heb je geen vijand meer nodig.quote:
Dank je wel voor je antwoord in het vorige topic. Dat Jessie eerst andere er uit wil stemmen die gekke dingen doen. Hij wil Lex dus weg omdat op hem stemt en bang is dat hij daardoor op de bank komt.quote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij niet gezegd.....ook niet dat het een brief was. Alleen ik kan je wat laten lezen.....
Hier bedoelde die mee overblijven in de zin het stemmen. Dat ze met zijn 3-en sterk staan om 1 iemand op de bank te zetten. Niet om over te blijven in de finalequote:Op zondag 24 november 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Wow zei die dat?quote:Op zondag 24 november 2019 22:00 schreef PsychPablo het volgende:
Gerrit weet het publiek goed te bespelenHij geeft nu toe Franny te gebruiken ...Lieve Gerritje ….Goeie maat heb je echt nodig in je omgeving
Dat is ook weer waar. Het is van hetzelfde slag volk. Ik hoop dat Brandon gaat winnen en ze alle drie gaan huilen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:17 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Gerrit is precies hetzelfde... is zijn "maat"ook volledig zwart aan het maken bij wie het maar horen wil. Dus beide matennaaiers... met zulke vrienden heb je geen vijand meer nodig.
Dat zwart maken doen ze allebei. Hoewel ik het Jessie vaker, meer en valser vindt doen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:17 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Gerrit is precies hetzelfde... is zijn "maat"ook volledig zwart aan het maken bij wie het maar horen wil. Dus beide matennaaiers... met zulke vrienden heb je geen vijand meer nodig.
Is al vanmiddag benoemd door haarzelf, dat ze een brief van Jens had gekregenquote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij niet gezegd.....ook niet dat het een brief was. Alleen ik kan je wat laten lezen.....
Nee hoor, het ging om de finale.quote:Op zondag 24 november 2019 22:18 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hier bedoelde die mee overblijven in de zin het stemmen. Dat ze met zijn 3-en sterk staan om 1 iemand op de bank te zetten. Niet om over te blijven in de finale
poepvlekquote:Op zondag 24 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zwart maken doen ze allebei. Hoewel ik het Jessie vaker, meer en valser vindt doen.
Maar Gerrit zegt steeds niet op Jessie te gaan stemmen, Jessie ook, maar zodra Gerrit uit beeld is, praat hij anders.
Ik vind het wel grappig om te lezen wat voor een onzin en niet bestaande dingen mensen hier wel niet verzinnenquote:
Ze vertelde vannacht volgens mij aan Jessie dat ze weer een brief heeft ontvangen van Jens. Vlak nadat ze zo boos was op Merel.quote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
sukkel
kneus
met je grote bek
slappe
etcetc
Ach, sommigen willen eens per maand even een zegje doen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te lezen wat voor een onzin en niet bestaande dingen mensen hier wel niet verzinnen
quote:Op zondag 24 november 2019 22:21 schreef Inca het volgende:
[..]maar wel samen een rapnummer opnemen
ja ik zei ook dat ze het beide doen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zwart maken doen ze allebei. Hoewel ik het Jessie vaker, meer en valser vindt doen.
Maar Gerrit zegt steeds niet op Jessie te gaan stemmen, Jessie ook, maar zodra Gerrit uit beeld is, praat hij anders.
Uiteindelijk een goede samenvatting van het concept Utopia. Saai en nietszeggend.quote:Op zondag 24 november 2019 22:24 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ja ik zei ook dat ze het beide doen.Ik zie juist dat Ger een flinke inhaalslag aan het maken is qua valsheid en hoeveelheid. Ze zijn beide wel zo triest dat ze het haast zelfs aan elk grassprietje kwijt willen. Ach we zullen zien, denk dat er nog een flinke naaistreek van 1 van de heren komt... en wie weet softie Brandon er met de pot vandoor gaat, of Hiske... beide zo nietszeggend.
Doe dan Brandon maar. De club van 7 heeft elkaar uitgemoord en Brandon gaat er met de prijs vandoor.quote:Op zondag 24 november 2019 22:24 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ja ik zei ook dat ze het beide doen.Ik zie juist dat Ger een flinke inhaalslag aan het maken is qua valsheid en hoeveelheid. Ze zijn beide wel zo triest dat ze het haast zelfs aan elk grassprietje kwijt willen. Ach we zullen zien, denk dat er nog een flinke naaistreek van 1 van de heren komt... en wie weet softie Brandon er met de pot vandoor gaat, of Hiske... beide zo nietszeggend.
Maar weet je wat het is...quote:Op zondag 24 november 2019 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
sukkel
kneus
met je grote bek
slappe
etcetc
quote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]maar steeds proberen om eigen zin door te drammen en het aandeel van Gerrit kleiner te maken.
Stel je Jessie eens voor, terwijl hij alleen op het podium staat, aan zijn kleren te trekken.
Ik vind het frappant hoe die brieven binnen komen, ja via de markt en evenementen, maar... nou misschien snap ik het niet waarom andere familieleden dit niet doen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:29 schreef Mjelleke het volgende:
Zou Jens op zijn vinger getikt (kunnen) worden door zijn brieven ?
kan ook er is iig iemand jarig die haar dierbaar isquote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef Poesjuh het volgende:
Ik dacht dat 5 dec mylene haar zusje jarig was en die 18 of 21 of zo wordt...
Volgens mij heeft hij dat zelf als eerste geopperd.quote:Op zondag 24 november 2019 22:32 schreef Annelies1980 het volgende:
Gerrit heeft het nu over Mylene die zich een pion voelt, maar Mylene zei toch dat ze dit was van jessie, merel EN Gerrit? En nu doet Gerrit of hij hier helemaal niet aan deelgenomen heeft.
Dat heeft hij ook niet. Hij heeft niet op Mylene negatief gestemd en later ook niet positief.quote:Op zondag 24 november 2019 22:32 schreef Annelies1980 het volgende:
Gerrit heeft het nu over Mylene die zich een pion voelt, maar Mylene zei toch dat ze dit was van jessie, merel EN Gerrit? En nu doet Gerrit of hij hier helemaal niet aan deelgenomen heeft.
Ja was ook mijn gedachte alleen weet ik het niet meer heel zeker.quote:Op zondag 24 november 2019 22:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat zelf als eerste geopperd.
Nou Gerrit heeft er gretig gebruik van gemaakt hoor, tijdens zijn tactiek besprekingen. En of hij dan wel of niet op haar stemt, tactiek kwam ook vaak van hem om dit zo te doen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook niet. Hij heeft niet op Mylene negatief gestemd en later ook niet positief.
ook dat, als het moet kappen van His, (punt pasta), had ze zelf niet op haar moeten stemmen, was ze ook niet op de bank gekomen. Wel makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij die 2 schietschijven te leggen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef Bella35j het volgende:
Walgelijke Gerrit weer samen met Hiske aan het liegen.
Jessie en Merel hebben niet eerder in de finale op Mylene gestemd dat was Hiske
Want dat wil hij niet??? Met zijn drieeën overblijven?? En wie moeten ze er nog uitstemmen met zijn drieeën dan om over te blijven??quote:Op zondag 24 november 2019 22:18 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hier bedoelde die mee overblijven in de zin het stemmen. Dat ze met zijn 3-en sterk staan om 1 iemand op de bank te zetten. Niet om over te blijven in de finale
Geen idee, zou wel kunnen maar aan de andere kant krijgt Merel ook info van haar moederquote:Op zondag 24 november 2019 22:29 schreef Mjelleke het volgende:
Zou Jens op zijn vinger getikt (kunnen) worden door zijn brieven ?
quote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef Bella35j het volgende:
quote:
Ja, maar die hebben nog enige normen en waarde waar ze niet gauw vanaf zullen stappen.....quote:Op zondag 24 november 2019 22:24 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Nee die hebben nooit een negatieve stem aan haar gegeven. Enkel positievequote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef Bella35j het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 22:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nee die hebben nooit een negatieve stem aan haar gegeven. Enkel positieve
quote:
Er wordt op alle manieren contact gezocht.....Merel wist te vertellen dat haar moeder niet wil dat ze haar haat zo moet uiten op de bewoners.quote:Op zondag 24 november 2019 22:31 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ik vind het frappant hoe die brieven binnen komen, ja via de markt en evenementen, maar... nou misschien snap ik het niet waarom andere familieleden dit niet doen.
quote:Op zondag 24 november 2019 22:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook niet. Hij heeft niet op Mylene negatief gestemd en later ook niet positief.
Ik denk dat hij zichzelf weinig kans geeft. Hij heeft het over Hiske en Brandon.quote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef Flow3r het volgende:
Ger waant zich al winnaar![]()
Keep dreaming, Mylene gaat hem voorbij
Nee hoor , Ger waant zich een winnaar na vandaag .quote:Op zondag 24 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf weinig kans geeft. Hij heeft het over Hiske en Brandon.
Ik hoor hem net andere dingen zeggen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:47 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Nee hoor , Ger waant zich een winnaar na vandaag .
of zich juist heeft vergist daarin, zichzelf geen kans gegeven, zich laten overbluffen, dat Jessie en Merel onaantastbaar waren daarin, en zich nu pas achter zn oren krabt, ik hoor hier meer spijt dan ontroeringquote:Op zondag 24 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf weinig kans geeft. Hij heeft het over Hiske en Brandon.
Oke jouw waarheid telt dan , ongeacht zijn reacties en houdingquote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hoor hem net andere dingen zeggen.![]()
Maar goed, het is de avond van de onwaarheden, blijkbaar.
Die is nog even verbaast dat het publiek reageerde bij de stemming......kan me er wel wat bij voorstellen.....iedereen binnen was overtuigd dat het publiek voor het duo zouden gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 22:47 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of zich juist heeft vergist daarin, zichzelf geen kans gegeven, zich laten overbluffen, dat Jessie en Merel onaantastbaar waren daarin, en zich nu pas achter zn oren krabt, ik hoor hier meer spijt dan ontroering
Gewoon luisteren naar wat er gezegd wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 22:50 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Oke jouw waarheid telt dan , ongeacht zijn reacties en houding
dat is hij ook, een potentiele winnaar, allemaal in principe, ze hebben zich allemaal teveel in de luren laten leggenquote:Op zondag 24 november 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij heeft de laatste 2 dagen vaak gehoord dat hij een mogelijke winnaar kan zijn.
En dat Merel en Jessie niet (meer) populair zijn.
quote:Op zondag 24 november 2019 22:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is hij ook, een potentiele winnaar, allemaal in principe, ze hebben zich allemaal teveel in de luren laten leggen
Natuurlijk, Gerrit die er bij de musketiers al aan gaf te willen winnen , over lijken te kunnen gaan is nu oprecht en verbaasd . Ik geloof je .quote:Op zondag 24 november 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gewoon luisteren naar wat er gezegd wordt.
ach, beetje kwajongensgesnoefquote:Op zondag 24 november 2019 22:54 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Natuurlijk, Gerrit die er bij de musketiers al aan gaf te willen winnen , over lijken te kunnen gaan is nu oprecht en verbaasd . Ik geloof je .
Ditquote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hoor hem net andere dingenn zegge.![]()
Maar goed, het is de avond van de onwaarheden, blijkbaar.
Brandonquote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Bella35j het volgende:
Wie zou utopia moeten winnen volgens jullie en dan hoop ik toch echt dat het geen Brandon is.
Krijg je als je niet mee lult met de restquote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DitWat een onzin wordt er weer gepost hier
Wie zou utopia moeten winnen volgens jullie en dan hoop ik toch echt dat het geen Brandon is.
Of als je gewoon niet goed kijkt en hier een beetje dom van je af zit te neuzelen met je onzinquote:Op zondag 24 november 2019 22:57 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Krijg je als je niet mee lult met de rest
Nee, kan ik begrijpen maar met deze groep die er nu over is, is het heel aannemelijk......eentje die je haast nooit hoort konkelen, die zijn eigen weg gaat stabiel is en zich niet gek laat maken.quote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Bella35j het volgende:
Jessie.quote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Bella35j het volgende:
Dat zegt Maris altijd na 2 flessen wijn 🍷quote:Op zondag 24 november 2019 22:58 schreef Flow3r het volgende:
Als Mariska weet dat het buiten niet goed gaat met bepaalde mensen dan zegt ze zo doei, dat weet je
Dat dus. Bij gebrek aan zwaartekracht boven komen drijven.quote:Op zondag 24 november 2019 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik walg echt van die gozer![]()
![]()
maar ik weet ook niet meer wie anders
Happie de oliebollenbakkerquote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Bella35j het volgende:
Met drank op is het de bedoeling dat je vergeet.....juist die dronken mensen die depri worden zoals Lex in begin is een verschrikking.quote:Op zondag 24 november 2019 22:59 schreef PsychPablo het volgende:
Cees en haar vriendin zijn nu niet belangrijk ?Hoe snel kan het gaan ...
hiske geen optiequote:Op zondag 24 november 2019 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik walg echt van die gozer![]()
![]()
maar ik weet ook niet meer wie anders
AlsMarisnu begint met strompelen, is ze rond 6 december in Haarlem.quote:Op zondag 24 november 2019 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Mylene wil 5 december thuis zijn, Mariska is het van levensbelang dat ze 7 december thuis is....Toch 10 december de stekker eruit...
Maar toen vond ik het nog wel leuk, Happie en Paul, ouwe pikkenpijpertsquote:Op zondag 24 november 2019 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kom es even terug naar het heden jij. [ afbeelding ]
Ja, daar misschien, werd altijd eerder gevierd vanwege de opnames.quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon: "Kerst is toch de 20e?"
Mee eens, was een hele andere sfeer. Het zijn nu een stel verwende kleuters.quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maar toen vond ik het nog wel leuk, Happie en Paul, ouwe pikkenpijperts
zegt die eens een keer wat klopt er weer niks vanquote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
His:' De vraag is of ze niet op Jessie durven te stemmen of niet op hem willen stemmenquote:Op zondag 24 november 2019 23:10 schreef Poesjuh het volgende:
Gerrit: Lex is de enige die op jessie durft te stemmen![]()
Ja in Utopia, toch?quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weet waar de uitgang is, ruim op tijd voor 7 december thuis.
His lult altijd om alles heen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His:' De vraag is of ze niet op Jessie durven te stemmen of niet op hem willen stemmen
Dat zegt Hiske dan weer goed..quote:Op zondag 24 november 2019 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His:' De vraag is of ze niet op Jessie durven te stemmen of niet op hem willen stemmen
Dat hoopte hij, als ik het goed gehoord heb.quote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Brandon had het er over of ze voor de kerst thuis zouden zijn...
Ze had het ook over zichzelf en zei dat ze Jessie niet weg wil stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wat dit betreft wel een punt
Wat sneu, nou hopelijk kan Mylene het nog een week volhouden.quote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat Jessie een bullebak is en ze instinctief een beetje bang zijn, de laffe herders.quote:
Die wil natuurlijk ook niet dat Gerrit de overhand krijgt. Zij wil ook winnen. Ik weet alleen haar strategie nog niet.quote:Op zondag 24 november 2019 23:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze had het ook over zichtzelf en zei dat ze Jessie niet weg wil stemmen.
velen zouden van dat dictators koppel af willen..quote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wat dit betreft wel een punt
Oh, de camera SBS had het over nog 17 dagen, dus dat zou zijn dinsdag 10 december? Merel dacht nog 23 dagen........quote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Brandon had het er over of ze voor de kerst thuis zouden zijn...
Dat heb ik His niet horen zeggenquote:Op zondag 24 november 2019 23:15 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze had het ook over zichtzelf en zei dat ze Jessie niet weg wil stemmen.
Dat zei ze welquote:Op zondag 24 november 2019 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik His niet horen zeggen
Daarom houdt hij de vinger aan de pols, zoals daarnet met Mariska.quote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef shiitake het volgende:
Jessie: er zijn best wel veel mensen tegenwoordig die rare dingen doen.
Hij bedoelt: er zijn best wel veel mensen die niet naar mij luisteren wanneer ik ze zeg wat ze moeten doen en op wie ze moeten stemmen. Wat vervelend dat ze niet allemaal marionetten zijn.
Lamquote:Op zondag 24 november 2019 23:20 schreef shiitake het volgende:
Lex: morgen naar huis, olé olé olé, fock you all.
Vandaag was hij dat ook.quote:Op zondag 24 november 2019 22:47 schreef PsychPablo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |