quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
Noquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel Jumbo’s stoppen met TGTG. Hier in de binnenstad staat er al niet meer bij. De andere 2 nog wel.
Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsenquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:27 schreef drakin het volgende:
Makro wil ik nog ooit eens een pakket van, maar die lukt maar niet.
Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar vind allebei de Makro’s te ver fietsen
Ik woon precies tussen die van Delft en Wateringen in.
De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Die hier vlakbij is een franchise, daarom die kortingsstickers denk ik.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De niet-franchisers gaan dus sowieso over op het nieuwe systeem.
Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat toch vorige week 2 keer gedaan. Maar niet voor een pakket, maar voor een aanbieding die alleen die dag geldig was.
Makro is 5 of 6 kilometer, wel een lekker stukje wandelen, maar heb alleen vaak tijdgebrek daarvoorquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien van de zomer ofzo. Ik doe het meeste lopend eigenlijk. Geen fiets-fan en gedoe met de hont enzo. Eer dat ik alles klaar voor vertrek heb had ik al in de binnenstad of het andere winkelcentrum lopend kunnen zijn
Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.quote:
Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Morgen pakketten ophalen bij Jumbo en bakker Bart. Hopelijk annuleert die laatste deze keer niet.
Dat wel weer, geen taart ben ik wel blij mee. al 3 weken dagelijks hard sporten werkt niet met feestdagen, tgtg taartjes en oliebollen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voordelen... kun je zelf bepalen wat je haalt.
[..]
Hier annuleert BB 9 van de 10 keer op vrijdag en zaterdag.
Donderdagavond (want koopavond) is er altijd veel over.
Hier ook een pakket van de Hema met oliebol en appelbeignet. Brr.quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:21 schreef Helsinki het volgende:
Bij de HEMA geweest voor een box.
[ afbeelding ]
Alleen niet zo weg van de oliebollen, maar de rest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagje TGTG vandaag (spoiler ivm grote plaatjes)Wow! zeker die van Bakker BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Het is wel echt heel veel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bart is een beetje belachelijk... ik heb nu ruim 20 harde broodjes![]()
Daarom haal ik er zelden, ik ken de hoeveelheden. Normaal zit er wel meer gewoon brood bij maar één brood is voor mij ook prima. Vrouwtje voor me was stomverbaasd: ‘ is dit allemaal voor mij?‘
Maar even gevraagd of het haar eerste keer was:. Tja, toen stond ik daar ook zo.
Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze gaan hun eigen verspillingsmethode invoeren met oa een koeling met afprijsproducten las ik op de fb-groep.
Franchisers mogen zelf bepalen geloof ik of ze blijven meedoen of niet.
Deze even van de facebookgroep gepikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Marcs & Spencers had dat ook bij hun foodmarkets: een koeling bij de kassa met erg sterk afgeprijsde producten tegen of op de houdbaarheidsdatum.
De Jumbo bij mij in de buurt heeft dat denk ik al. Was een hele koeling vol artikelen met 50 cent er op. Heb een ijstaart meegenomen die volgens de website 7 euro was. Voor 50 cent.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
Geen slecht alternatief. Ik vraag me wel af of de producten dan 66% afgeprijsd worden. Ik gok zomaar van niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze even van de facebookgroep gepikt.
https://imgur.com/a/AzcdpOA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |