Voor nu staat het op 1361 eutjes en 33 tot 39 uur onderweg. Ex gooit zijn vakantiegeld en decembergeld erin. Dat is heel lief (ik zou eigenlijk deze december al gaan maar door zijn geintje is dat niet door gegaan).quote:Op maandag 25 november 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice. Hoe lang ga je?
Heb je daar nog familie die je kent?
en wat kost zo'n geintje ongeveer?
overtrokken, veertien moet mogen.quote:
1361 is alleen de vlucht?quote:Op maandag 25 november 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor nu staat het op 1361 eutjes en 33 tot 39 uur onderweg. Ex gooit zijn vakantiegeld en decembergeld erin. Dat is heel lief (ik zou eigenlijk deze december al gaan maar door zijn geintje is dat niet door gegaan).
Heb daar gigantisch veel familie waarvan ik een deel ook wel spreek. Ik wil denk ik 3 weken gaan, en dan hopelijk van daaruit naar Ambon want kindje gaat als het lukt met zijn vader daarheen.
Netjes van je exquote:Op maandag 25 november 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor nu staat het op 1361 eutjes en 33 tot 39 uur onderweg. Ex gooit zijn vakantiegeld en decembergeld erin. Dat is heel lief (ik zou eigenlijk deze december al gaan maar door zijn geintje is dat niet door gegaan).
Heb daar gigantisch veel familie waarvan ik een deel ook wel spreek. Ik wil denk ik 3 weken gaan, en dan hopelijk van daaruit naar Ambon want kindje gaat als het lukt met zijn vader daarheen.
Beetje langharig tuig neuken zeker?quote:Op maandag 25 november 2019 12:06 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ik wil wel in hostels slapen, is gezelliger. Eigen plan trekken en beetje met verschillende mensen mee. Merkte dat als je bij fam ofzo bent dat je een beetje geleefd wordt vaak, dat wil ik niet. Lekker mijn eigen plan trekken.
waarom wordt kortharig en kaal tuig weer gediscrimineerd?quote:
toch niet met joa?quote:Op maandag 25 november 2019 12:06 schreef 00wildchild het volgende:
Maar ik wil wel in hostels slapen, is gezelliger. Eigen plan trekken en beetje met verschillende mensen mee. Merkte dat als je bij fam ofzo bent dat je een beetje geleefd wordt vaak, dat wil ik niet. Lekker mijn eigen plan trekken.
hippie? linqs?quote:Op maandag 25 november 2019 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben wel langharig maar geen tuig
langharig verzorgd kan toch?quote:Op maandag 25 november 2019 12:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk niet. Al helemaal niet langharig. Verzorgde look is key.
33 uur inclusief overstap etcetera?quote:Op maandag 25 november 2019 12:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee die gaat niet mee. Al zou ik het willen, zijn ticket kost ook gewoon 1300+
Deze fan van haute horlogerie en vervuilende auto’s is zeker geen hippie maatquote:
Jawel, maar ik vind een net kapsel aantrekkelijk. Thor bijvoorbeeld. Wel leuk met lang haar maar met kort echt 100000x lekkerder.quote:Op maandag 25 november 2019 12:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
langharig verzorgd kan toch?
Centrum-linqs?quote:Op maandag 25 november 2019 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze fan van haute horlogerie en vervuilende auto’s is zeker geen hippie maat
Ja. Dat is de kortste optie. Er is er ook een waarbij ik in Auckland 18 uur moet wachten. Misschien neem ik die als daar iets te doen is voor me.quote:Op maandag 25 november 2019 12:48 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
33 uur inclusief overstap etcetera?
Centrum-reqts meer.quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 12:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind een net kapsel aantrekkelijk. Thor bijvoorbeeld. Wel leuk met lang haar maar met kort echt 100000x lekkerder.
Dat is trouwens mijn uitzonderings witman. Samen met z’n broer. Hnngz
zou zoiets louter doen als kim kardashian daar voor me ligt.quote:Op maandag 25 november 2019 12:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Dat is de kortste optie. Er is er ook een waarbij ik in Auckland 18 uur moet wachten. Misschien neem ik die als daar iets te doen is voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |