zet een bril opquote:Op maandag 25 november 2019 10:21 schreef 00wildchild het volgende:
Yay straks naar m’n date heb een beginnende mega puist tussen mijn ogen![]()
Moeten jullie niet werken ofzoquote:Op maandag 25 november 2019 10:21 schreef 00wildchild het volgende:
In geval van echte liefde hoef je je daarom geen zorgen te maken hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 10:21 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft twee dagen vrij, ik skip morgen school. Heb wat ik die dag moest doen al gedaan. 💁🏻♀quote:
Doe ik ook niet, maar vind het stom.quote:Op maandag 25 november 2019 10:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In geval van echte liefde hoef je je daarom geen zorgen te maken hoor.
Moet zeggen dat beide ouders vroeger knap waren.quote:Op maandag 25 november 2019 10:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
heb je je lekkerheid van de maori-kant of nl?
doe ze uit en zet een bril opquote:Op maandag 25 november 2019 10:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee m’n lenzen zitten er al in.
Voel je je echt maori of gewoon niet-nl?quote:Op maandag 25 november 2019 10:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet zeggen dat beide ouders vroeger knap waren.
Ik heb geen identiteitscrisis oid. Ik voel me gewoon *voornaam*.quote:Op maandag 25 november 2019 10:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Voel je je echt maori of gewoon niet-nl?
ik wil alleen helpen. bril staat je goed.quote:Op maandag 25 november 2019 10:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee wil geen bril op. Die puist boeit hem toch niet.
ik heb me echt nog nooit *voornaam* gevoeld, ik wilde vroeger ook een andere voornaamquote:Op maandag 25 november 2019 10:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb geen identiteitscrisis oid. Ik voel me gewoon *voornaam*.
Nee.quote:Op maandag 25 november 2019 10:52 schreef Solotovski het volgende:
KLB / KLB verkiezingen stemtopic
Gaan we ook even stemmen, stumpies
Ik wacht nog even zodat ik op mezelf kan stemmen voor beste mod.quote:Op maandag 25 november 2019 10:52 schreef Solotovski het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 25 november 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil alleen helpen. bril staat je goed.
[..]
ik heb me echt nog nooit *voornaam* gevoeld, ik wilde vroeger ook een andere voornaam
wrm zoveel?quote:Op maandag 25 november 2019 10:52 schreef Solotovski het volgende:
Dank je 😊quote:Op maandag 25 november 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil alleen helpen. bril staat je goed.
[..]
ik heb me echt nog nooit *voornaam* gevoeld, ik wilde vroeger ook een andere voornaam
je gaat naar nieuw zeeland?quote:Op maandag 25 november 2019 10:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dank je 😊
Nederlands voelt het zeker niet al ben ik heel blij hier te wonen, Maori ook niet zozeer behalve mijn uiterlijk (want ik kan me aan niemand meten), en meer smaken zijn er niet dus dan maar gewoon *voornaam*.
Het zal wel een vreemde gewaarwording zijn om straks voor het eerst tussen ‘mijn mensen’ te lopen en niet meer de vreemde eend in de bijt te zijn al gaat het juist wel zo voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |