Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemdquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
wtf moeten we anders doen hierquote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemd
Geldt voor alle vrouwen vriendquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
Er zijn uitzonderingen.quote:
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.quote:
Jij bent zo helder he, het is ongelooflijkquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.
Echt hequote:
Welke status?quote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
De status van Prof is in een vrije val. Steeds meer scheurtjes in het masker.
Is andersom ook zo helaasquote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Even peilen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is je kleurtje er al bijna door? Kan de boel hier eindelijk opgeveegd worden.
Als zelfs tjacka mod kan wordenquote:Op zondag 24 november 2019 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Even peilen.
@:GGGM
Oh die bestaat niet meer, laat maar dan!
Ik zie een patroon.. Als ik seks moet hebben met cachet om mod te mogen worden laat dan maar zitten hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |