Ahw Jimmy je bent het echtquote:
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor wazige en slechte kaats, je bent echt afgezwakt, er is niks meer over van die sprankelende crono
Marg barquote:Op zondag 24 november 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Hey chloro, ik blijk voor 67% Iraans bloed in mij te dragen. How about that.
Het is je gegundquote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.
Amen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Dat de periode waarin je alleen maar buiten bent maar heel snel mag aanbreken, en nooit meer stopt.
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag belevenquote:
Hey, een van m'n favo fokkersquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag beleven
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!quote:
Ik val op donkere mannen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?quote:Op zondag 24 november 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Thank you baby
Nog geneukt via tinder?
Zijn ziel is donker.quote:
Kut ckquote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Jezus niet meer nee, wat een goorheid daar zegquote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Dank jequote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Ik val op lichtquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer hardcore luisteren #2white4u
Ben je wel weer single?quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee isquote:
ik kan dit beamen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |