Ahw Jimmy je bent het echtquote:
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor wazige en slechte kaats, je bent echt afgezwakt, er is niks meer over van die sprankelende crono
Marg barquote:Op zondag 24 november 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Hey chloro, ik blijk voor 67% Iraans bloed in mij te dragen. How about that.
Het is je gegundquote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sorry baby, sinds ik geen achterlijke relatie meer heb gaat het goed met mij.
Amen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Dat de periode waarin je alleen maar buiten bent maar heel snel mag aanbreken, en nooit meer stopt.
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag belevenquote:
Hey, een van m'n favo fokkersquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je maar vele hete nachten met Jimmy mag beleven
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!quote:
Ik val op donkere mannen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?quote:Op zondag 24 november 2019 21:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Thank you baby
Nog geneukt via tinder?
Zijn ziel is donker.quote:
Kut ckquote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Jezus niet meer nee, wat een goorheid daar zegquote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Dank jequote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jimmy? Van mij ook, wat een toeval meid!!
Ik val op lichtquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer hardcore luisteren #2white4u
Ben je wel weer single?quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tinder, jij wel?
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee isquote:
ik kan dit beamen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.quote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijdje vriend, op mijn leeftijd zijn er alleen nog maar vreemde single mannen waar sowieso iets mis mee is
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemdquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
wtf moeten we anders doen hierquote:Op zondag 24 november 2019 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom houd jij je bezig met single vrouwen van mijn leeftijd? Beetje vreemd
Geldt voor alle vrouwen vriendquote:Op zondag 24 november 2019 21:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geldt evenzeer voor single vrouwen op jouw leeftijd, zo niet meer.
Er zijn uitzonderingen.quote:
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.quote:
Jij bent zo helder he, het is ongelooflijkquote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Toch wel, dat jij die nooit hebt kunnen krijgen kan ik ook niet helpen.
Echt hequote:
Welke status?quote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
De status van Prof is in een vrije val. Steeds meer scheurtjes in het masker.
Is andersom ook zo helaasquote:Op zondag 24 november 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even peilen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is je kleurtje er al bijna door? Kan de boel hier eindelijk opgeveegd worden.
Als zelfs tjacka mod kan wordenquote:Op zondag 24 november 2019 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Even peilen.
@:GGGM
Oh die bestaat niet meer, laat maar dan!
Ik zie een patroon.. Als ik seks moet hebben met cachet om mod te mogen worden laat dan maar zitten hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |