Wow deze man draagt zijn harnasquote:Op zondag 24 november 2019 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Ga onzeker doen omdat er lucht uit je dikke cellulitisreet ontsnapt als je je druk maakt in de sportschool anders.
Nou, ook leuk om jou te zien maat.quote:Op zondag 24 november 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent als de lucht die een ander achterlaat na het schijten, die blijft ook altijd zo irritant hangen
Pauperquote:Op zondag 24 november 2019 19:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben ikea shit aan het kijken, moet toch iets.
[..]
quote:Beetje rare zin, vooral omdat je zelf een dikkerdje neukt.
Heb zelfs mijn hardloopsloffen aan voor maximale tractie en comfort.quote:Op zondag 24 november 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow deze man draagt zijn harnas
Hou op, dit past niet bij je.quote:Op zondag 24 november 2019 19:30 schreef TTSS het volgende:
Fatties neuken is niks mis mee op zich. Moet wel uitkijken dat anderen er niet achter komen want dat is slecht voor de reputatie.
Voel me vereerd, werken ze ook goed op de pedalen wanneer je je virtuele vracht door Europa loodst?quote:Op zondag 24 november 2019 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn hardloopsloffen aan voor maximale tractie en comfort.
Haha dit zeg je ook maar omdat crono er isquote:Op zondag 24 november 2019 19:30 schreef TTSS het volgende:
Fatties neuken is niks mis mee op zich. Moet wel uitkijken dat anderen er niet achter komen want dat is slecht voor de reputatie.
Hebben we hier een fan van BBW gespot?quote:Op zondag 24 november 2019 19:30 schreef TTSS het volgende:
Ik weet dat mannen er vrij stoer over doen, maar ik weet dat mannen wel houden van ass, tieten en wat vet.quote:Op zondag 24 november 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dit zeg je ook maar omdat crono er is
Ja maar niet als alles zeg maar doorlooptquote:Op zondag 24 november 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen er vrij stoer over doen, maar ik weet dat mannen wel houden van ass, tieten en wat vet.
Wat is doorlopen?quote:Op zondag 24 november 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar niet als alles zeg maar doorloopt
Doe niet of je mij kent bbquote:
Een vormloze vleeshompquote:
Ik ken jou. Ik ken jouw innerlijk, ik ken je van top tot teen. Elk deeltje ken ik, volledig bemind en alles.quote:
Nee heb geen rommel nodig om me beter voor te doenquote:Op zondag 24 november 2019 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi voor hem, zulke personen ben je liever kwijt dan rijk.
[..]
Doe eens even rustig en kalm. Die man is ook maar een mens met vrouw en kinderen.
Yukquote:Op zondag 24 november 2019 19:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ken jou. Ik ken jouw innerlijk, ik ken je van top tot teen. Elk deeltje ken ik, volledig bemind en alles.
Jij hebt de definitie van rommel niet helemaal begrepenquote:Op zondag 24 november 2019 19:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee heb geen rommel nodig om me beter voor te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |