Maandagquote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Sigaartje het volgende:
Zo het weekend zit er weer zo'n beetje op. Langzaam afzakken op de werkweek van morgen. Dat ging snel dat weekend.
quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat iemand hem heeft unmatcht omdat hij over cheapass rolexen begon
=Dquote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mooi voor hem, zulke personen ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe eens even rustig en kalm. Die man is ook maar een mens met vrouw en kinderen.quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was het maar een verlies, Emery moet eruit!!
Hoi profquote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er toevallig ook nog leuke users aanwezig of is dit het
Een wat?quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ook wel typisch dat je het steeds over cheapass rolexen hebt. Draagt zelf zeker een Michael Kors.
Yep, het was weer erg leuk dit weekend. Nu tas aan het pakken en de agenda doornemen. Negen uur alweer de eerste afspraak en weer drie reisdagen deze weekquote:
Als we maar niet onderaan eindigenquote:Op zondag 24 november 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo jij begint ook wel gelijk bovenaan haha
Krijg jij veel matches?quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zie jou dus dat lijkt me nietquote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Zijn er toevallig ook nog leuke users aanwezig of is dit het
Een "mode"merk.quote:
Oh.quote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie jou dus dat lijkt me niet
[..]
Een "mode"merk.
Vind "wijf" een beetje een denigrerende term.quote:Op zondag 24 november 2019 19:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Elke wijf krijgt dat, zelfs zij.
Dat ze dat bij jou in de familie zijn, in Aber haar familie zijn het dames.quote:Op zondag 24 november 2019 19:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Elke wijf krijgt dat, zelfs zij.
Waarom zo onaardig doe ik toch ook niet tegen jouquote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie jou dus dat lijkt me niet
[..]
Een "mode"merk.
Niet voor haar.quote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vind "wijf" een beetje een denigrerende term.
Oke man.quote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze dat bij jou in de familie zijn, in Aber haar familie zijn het dames.
Ik snap dat ik je kwets met mijn mening. Ik zal er voortaan op lettenquote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zo onaardig doe ik toch ook niet tegen jou
Ben ikea shit aan het kijken, moet toch iets.quote:Op zondag 24 november 2019 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel goed crono dat je het vuurtje wil opstoken
Beetje rare zin, vooral omdat je zelf een dikkerdje neukt.quote:Op zondag 24 november 2019 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Ga onzeker doen omdat er lucht uit je dikke cellulitisreet ontsnapt als je je druk maakt in de sportschool anders.
Jij bent als de lucht die een ander achterlaat na het schijten, die blijft ook altijd zo irritant hangenquote:Op zondag 24 november 2019 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap dat ik je kwets met mijn mening. Ik zal er voortaan op letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |