Ha die vriendquote:
Ik doe nuttige dingen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waar is iedereen?
@:TTSS @:Cronometer @:00wildchild @:Solotovski @:Amarantha @:FernandoMartinez
Nog steeds? want ik heb mijn nuttige werkzaamheden van vandaag alweer achter mij liggenquote:
Goedemorgen halloquote:
speel je f1quote:Op maandag 25 november 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha die vriend
Komt je exemplaar van F1 er al aan?
nog geen haar veranderdquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Natuurlijk is een sauna naakt. Er zijn bij een aantal alleen van die badkleding dagen maar daar ga ik niet naar toe. In een sauna hoor je nu eenmaal naakt te gaan en ja, soms krijg ik ook een stijve. Ik ga dan meestal snel in het koude dompelbad of in het bubbelbad zodat ze het niet zien. Ik merk soms wel dat meiden een stijve vaak juist heel mooi vinden, dus dan blijf ik gewoon zitten en wacht op reacties.
neequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ey ouwe Turk. Ben je al getrouwd met het treinmeisje?
Ik hoop het broerquote:Op maandag 25 november 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha die vriend
Komt je exemplaar van F1 er al aan?
Jazeker. Meerdere malen per weekquote:
Lekker man. Ga je met een wieltje spelen?quote:
Boh geil ditquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Natuurlijk is een sauna naakt. Er zijn bij een aantal alleen van die badkleding dagen maar daar ga ik niet naar toe. In een sauna hoor je nu eenmaal naakt te gaan en ja, soms krijg ik ook een stijve. Ik ga dan meestal snel in het koude dompelbad of in het bubbelbad zodat ze het niet zien. Ik merk soms wel dat meiden een stijve vaak juist heel mooi vinden, dus dan blijf ik gewoon zitten en wacht op reacties.
Nee gewoon op exhibitionisme in het algemeen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fapje gezet op Dima zijn piem?
op welk platform speel jequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Meerdere malen per weekecht een heerlijk spel ondanks dat het niet echt een simulator is. 't Is makkelijk om veel racejes achter elkaar te spelen.
[..]
Lekker man. Ga je met een wieltje spelen?
Dat is wel mijn ambitiequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Meerdere malen per weekecht een heerlijk spel ondanks dat het niet echt een simulator is. 't Is makkelijk om veel racejes achter elkaar te spelen.
[..]
Lekker man. Ga je met een wieltje spelen?
PCquote:
Beter maat. Ik heb wel geracet met controllers maar dan is onergonomisch met mijn speelstijlquote:
Rolex gekocht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef TTSS het volgende:
Zo, ik heb een beetje te veel geld uitgegeven de laatste tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |