Omdat ie wit is?quote:Op maandag 25 november 2019 14:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee en hij is vast heel rijk.
Oh had je het niet over mijn politieke visie?quote:Op maandag 25 november 2019 13:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vanwaar die q? en wat voor qapsel? weet niet echt wat ik me voor moet stellen bij een lang rechts qapsel.
Ook jij moet stemmen voor de KLB verkiezingenquote:Op maandag 25 november 2019 15:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zit echt niets aantrekkelijks op hem, ook getint zou ik hem niet hoeven.
Voor jezelf persoonlijk of algemeen? Overweeg een make over en net kapsel heeft ie wel dus dacht?quote:Op maandag 25 november 2019 15:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zit echt niets aantrekkelijks op hem, ook getint zou ik hem niet hoeven.
jawel. Lang haar is veelal voorbehouden aan leftists.quote:Op maandag 25 november 2019 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh had je het niet over mijn politieke visie?
Als ik een richting zou moeten kiezen was het centrum rechts.quote:Op maandag 25 november 2019 15:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
jawel. Lang haar is veelal voorbehouden aan leftists.
Ja I know maar wat voor qapsel heb je? Want kan me geen voorstelling maken bij die combi.quote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik een richting zou moeten kiezen was het centrum rechts.
Ik sta in de jumbo vriendquote:Op maandag 25 november 2019 16:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waar is iedereen?
@:TTSS @:Cronometer @:00wildchild @:Solotovski @:Amarantha @:FernandoMartinez
Beetje Johnny deppquote:Op maandag 25 november 2019 16:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja I know maar wat voor qapsel heb je? Want kan me geen voorstelling maken bij die combi.
Aan het werk natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2019 16:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waar is iedereen?
Wat voor werq?quote:Op maandag 25 november 2019 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje Johnny depp
[..]
Aan het werk natuurlijk
Iets met pallets.quote:
Kweenie de keuze is reuzequote:
Het is maandagquote:Op maandag 25 november 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon lijntje naar binnen sniffen, eten is voor losers.
quote:Op maandag 25 november 2019 16:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waar is iedereen?
Sorry ik moet precies niksquote:Op maandag 25 november 2019 15:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ook jij moet stemmen voor de KLB verkiezingen
Hier ook aan het werkenquote:Op maandag 25 november 2019 16:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Waar is iedereen?
In de pauze wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |