quote:Op maandag 25 november 2019 12:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
zou zoiets louter doen als kim kardashian daar voor me ligt.
Is dit een serieuze vraag of weet je echt niet wie dat isquote:
huh wut wrm moet er zuurstof tussen zitte?quote:Op maandag 25 november 2019 12:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Wil je dood ofzo? Daar zit helemaal geen zuurstof tussen. Die moet dr kont uit elkaar trekken voor ze gaat zitten anders schijt ze heel dr reet onder.
Geen wonder dat je nu aids hebt HAHAHAHAquote:Op maandag 25 november 2019 13:25 schreef Rozevla het volgende:
Jezus hier keek ik vroeger naar!!!!!
Wat een aids!!!!
vanwaar die q? en wat voor qapsel? weet niet echt wat ik me voor moet stellen bij een lang rechts qapsel.quote:
HALLO IK BEN KLOONTJE!!!!!quote:Op maandag 25 november 2019 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Altijd al een hekel gehad aan dat tyfus kloontje.
Oh lol. Heeft wel iets weg van bekende kop, of niet, maar nee ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 25 november 2019 13:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag of weet je echt niet wie dat is?
Huh wut, wat bedoel je met bekende kop?quote:Op maandag 25 november 2019 13:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh lol. Heeft wel een iets bekende kop maar nee ik heb echt geen idee.
Gingen wij het niet over de meet hebben Ashquote:Op maandag 25 november 2019 13:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh Wut, wat bedoel je met bekende kop?
Dit is die gast die ze 'the dutch dan bilzerian' noemen.
dan bilzerian ken je wel toch?
Ja die ken ik wel.quote:Op maandag 25 november 2019 13:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut, wat bedoel je met bekende kop?
Dit is die gast die ze 'the dutch dan bilzerian' noemen.
dan bilzerian ken je wel toch?
wow 1.74, had geen idee, zou je niet zeggen.quote:Op maandag 25 november 2019 13:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gingen wij het niet over de meet hebben Ash
Oh en dan bilzerian fucking manlet
Niks. Jij zou het doenquote:Op maandag 25 november 2019 13:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
wow 1.74, had geen idee, zou je niet zeggen.
ja ben vrij en grieperig vandaag maar het is wat rustig in de sc vandaar dat ash er nog niet over begonnen was. wat stel je voor?
Zou je 'm doen en/of kun je zien waarom vrouwen 'm zo aantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 25 november 2019 13:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel.
Maar deze dude niet nee. Nu je het vertelt verbaast dat me ook niet. Ben oud hè dit soort dingen boeien me echt niet. Maar ik heb hem wel eens voorbij zien komen ergens, vandaar bekende kop.
Stem ff op je favo boy met de verkiezingen vriendquote:
op jou dus of?quote:Op maandag 25 november 2019 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stem ff op je favo boy met de verkiezingen vriend
Dat lijkt me wel ja gvdquote:
De keuze is aan jouquote:Op maandag 25 november 2019 14:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
categorie 2,6,7,20 etcetera?
Nee en hij is vast heel rijk.quote:Op maandag 25 november 2019 13:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou je 'm doen en/of kun je zien waarom vrouwen 'm zo aantrekkelijk vinden?
Niet janken, stemmen.quote:Op maandag 25 november 2019 14:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
maar wrm zoveel categorieen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |