quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
hè hè hè. dan stem ik op jou Mylène, want dan kom ik niet op de bank en ik garandeer je dat jij er niet uitgaat morgen. "Uhh, Ja hoor almachtige Abdul, als jij me in mijn reet wil neuken mag dat als je er maar wat liefs bij zegt." Ja, natuurlijk geen probleem!, ik zeg wel dat ik je tactisch pak, hè hè hè!
Het probleem is dat ze dat ook zijn......quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ugh, die Tosti en en oranje botoxhoofd wanen zich onschendbaar.
echt he, debiel volk!quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze laten zich allemaal gewoon naar de slachtbank leiden. Te bang om op Merel of Jessie te stemmen.
Denk dat ze ook lekker naar huis wilquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef Poesjuh het volgende:
Franny op lex. Lex zou haar dat vannacht gevraagd hebben...
gerrit,franny,mariska en hiske zouden zo een nieuw groepje kunnen vormen, maar dat mag niet of zoquote:Op zondag 24 november 2019 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dat ook zijn......
Jessie en Merel blijven het er langst in, samen met die andere rooie(Hiske) en Brandon....quote:Op zondag 24 november 2019 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
gerrit,franny,mariska en hiske zouden zo een nieuw groepje kunnen vormen, maar dat mag niet of zo
Klopt....quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
ho stop..
ze gaan nu stemmen tijdens de markt ???
Thanks👍quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Rond kwart over drie is de verwachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |