abonnement Unibet Coolblue
pi_201049919
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:48 schreef Marsenal het volgende:
Ik speel straks ook alleen maar diablo samen met mensen waarvan ik het adres ken en ik ze thuis op kan zoeken om de banden lek te steken, zo'n hekel aan scammers :@
Hahaha klinkt wel een beetje als de enige manier om van scammers af te komen. Je kunt ze ook Swatten toch? Of hoe heet dat? Zorgen dat er een SWAT team bij ze binnen valt :P Ging volgens mij toen een keertje goed mis, met een dode als gevolg.

Maar een clan opbouwen met mensen die te vertrouwen zijn, is wel een fijn idee ja.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201049934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Misschien dat @:Ferdii het een en ander kan bevestigen. Want zo vaak speel ik geen PK :P
klopt, in de normale games ben je enkel wat geld kwijt + je oor dropt op de grond, (soort van collectors item :P )

Op hardcore blijft dood = dood van toepassing. hier is door PK's dus wel degelijk veel te verliezen. In normale games zie je dan ook bijna nooit mensen die in vanuit het niets hostilen. Op hardcore gebeurd dit regelmatig. Public games zijn daar ook geen verstandige keuze :P Ik speelde op hardcore ook enkel games met bekende of joinde zelf public games om mensen te vermoorden :P

toendertijd waren er wel veel trukjes die je kon gebruiken, een mod "chicken" bv, die leave automatisch de game als je onder de 20% hp kwam :') Gebruikt bij zeer vele spelers op hardcore, hoewel wat mijbetreft de fun van hardcore hierdoor verdween
hardcoholic
pi_201049962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:38 schreef Ferdii het volgende:

[..]
klopt, in de normale games ben je enkel wat geld kwijt + je oor dropt op de grond, (soort van collectors item :P )

Op hardcore blijft dood = dood van toepassing. hier is door PK's dus wel degelijk veel te verliezen. In normale games zie je dan ook bijna nooit mensen die in vanuit het niets hostilen. Op hardcore gebeurd dit regelmatig. Public games zijn daar ook geen verstandige keuze :P
Kijk...dat klinkt al beter. HC ga ik wellicht 1 of 2 keer spelen als uitdaging. Vermaak me liever op normal mode waar het niet uit maakt als ik even niet op let of niet met volle 100% aandacht aan het spelen ben

Dat laatste van je aangepaste bericht klinkt een beetje als ik wil wel op HC spelen, maar ben niet goed genoeg....dus ga ik maar valsspelen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_201049975
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je dood gaat en vertrekt, een nieuwe game joint dan ligt je spullen daar.

Wel met voorwaarde dat je ondertussen niet andere spullen gaat dragen waardoor je wellicht geen ruimte meer hebt in inventory of elders dan kan het gebeuren dat losse items op grond komen wat anderen kunnen pakken.

Men draagt dus doorgaans gewoon hun beste items voor hun level. Er zijn tal van guides (https://forums.d2jsp.org/topic.php?t=6077896&f=143)
grappig dat D2jsp nog steeds bestaat, die hadden echt 1 van de betere bot addons :P Moest je wel 20 euro oid voor betalen, wat in het pre Ideal tijdperk en als 14 jarig jochie zonder credit card best lastig te regelen was :D
hardcoholic
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:09:07 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201051067
HC plus online is wel recept voor een frustrerende lag-dood.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201051354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef Perrin het volgende:
HC plus online is wel recept voor een frustrerende lag-dood.
vroegah viel dat erg mee, enkel bij je eigen connectie drops. Echter in de open beta gigantisch veel rubber banding, crashes en andere vormen van lag. Hopelijk wordt dit nog wel gefixed, anders wordt het erg frusterend ja :P
hardcoholic
pi_201051442
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:39 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Yup, als je "p" drukt krijg je het party scherm, hier kan je naast ieders naam op de hostile knop drukken.

Het grappige is dat je dit alleen kunt doen als je in town staat. In town kun je elkaar niet killen. Als je buiten town loopt en je wordt gehostiled kun je dus snel een town portal openen om proberen te ontsnappen, voordat die persoon je vind en afmaakt. Normaal prima te doen, behalve als je vanuit town bv net A2 Sewers inloopt en diegene bij de ingang hostile drukt en meteen achter je aanduikt :D
Bij diablo 1 kon het gewoon anytime aan of uitzetten. Was altijd spannend om een game te joinen die stellen dat ze pve diablo wilden killen en ze dan te ontmoeten in de dungeons :P
Conscience do cost.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:51:45 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201051682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]
vroegah viel dat erg mee, enkel bij je eigen connectie drops. Echter in de open beta gigantisch veel rubber banding, crashes en andere vormen van lag. Hopelijk wordt dit nog wel gefixed, anders wordt het erg frusterend ja :P
Waarschijnlijk hebben ze voor open beta flink getest hoeveel capaciteit nodig is en waar ze servers moeten hosten voor acceptabele latency enzo.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:53:24 #259
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201051708
Eerste dag had ik wel wat lag, daarna al wat minder. Alleen chat valt steeds uit - bijzonder fenomeen. Viel me overigens tegen hoeveel open games er waren. Geen idee hoe ze dat eigenlijk weergeven.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:30:01 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201052248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste dag had ik wel wat lag, daarna al wat minder. Alleen chat valt steeds uit - bijzonder fenomeen. Viel me overigens tegen hoeveel open games er waren. Geen idee hoe ze dat eigenlijk weergeven.
Zal vast niet cross-serverregio zijn.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201238574
Ben echt aan het twijfelen of ik Diablo 2 voor mijn laptop moet halen of Switch (zodra het spel uit is). Mijn laptop is nu 7 jaar oud en ik heb geen idee of het spel daarop zal draaien en hoe het dan zal draaien. Bij de Switch is dat probleem er niet, echter speelt het altijd lastiger dan op de laptop.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201238687
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben echt aan het twijfelen of ik Diablo 2 voor mijn laptop moet halen of Switch (zodra het spel uit is). Mijn laptop is nu 7 jaar oud en ik heb geen idee of het spel daarop zal draaien en hoe het dan zal draaien. Bij de Switch is dat probleem er niet, echter speelt het altijd lastiger dan op de laptop.
Je kunt het sowieso voor PC halen. Kun je de komende 20 jaar spelen :)
pi_201239011
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:13 schreef babylon het volgende:

[..]
Je kunt het sowieso voor PC halen. Kun je de komende 20 jaar spelen :)
Hoe bedoel je? Als het spel niet draait op de PC/Laptop die ik heb, kan ik het niet spelen?
Aanschaffen van een nieuwe laptop/pc voor 1 spel gaat echt niet gebeuren.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201239126
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Als het spel niet draait op de PC/Laptop die ik heb, kan ik het niet spelen?
Aanschaffen van een nieuwe laptop/pc voor 1 spel gaat echt niet gebeuren.
Ik bedoel meer dat je er nog heel lang mee doet, dus kan geen kwaad om hem nu *ook* voor PC te halen :)
pi_201239894
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:44 schreef babylon het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat je er nog heel lang mee doet, dus kan geen kwaad om hem nu *ook* voor PC te halen :)
Nu ook voor de PC halen, om vervolgens niet zeker te weten of ik m ooit op een PC ga spelen, omdat ik niet weet of ik ooit nog een nieuwe PC ga aanschaffen?
Dit is overigens niet aanvallend bedoeld he (kan wellicht zo over komen omdat het tekst is). Ik snap alleen niet goed wat je bedoeld.

Zijn de eisen aan de PC versie zwaar?
Vici, Vidi, Veni!
pi_201239926
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Nu ook voor de PC halen, om vervolgens niet zeker te weten of ik m ooit op een PC ga spelen, omdat ik niet weet of ik ooit nog een nieuwe PC ga aanschaffen?
Dit is overigens niet aanvallend bedoeld he (kan wellicht zo over komen omdat het tekst is). Ik snap alleen niet goed wat je bedoeld.

Zijn de eisen aan de PC versie zwaar?
Nee je hebt wel een punt. Ik zit vanuit mijzelf te redeneren dat ik de komende 20 jaar ws. nog wel blijf spelen :P
  maandag 6 september 2021 @ 13:57:41 #267
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201239956
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Nu ook voor de PC halen, om vervolgens niet zeker te weten of ik m ooit op een PC ga spelen, omdat ik niet weet of ik ooit nog een nieuwe PC ga aanschaffen?
Dit is overigens niet aanvallend bedoeld he (kan wellicht zo over komen omdat het tekst is). Ik snap alleen niet goed wat je bedoeld.

Zijn de eisen aan de PC versie zwaar?
Minimum Requirements
Operating System
Windows® 10

Processor
Intel® Core i3-3250/AMD FX-4350

Video
Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850

Memory
8 GB RAM

Storage
30 GB

Internet
Broadband Internet connection

Resolution
1280 x 720

SPOILER: RECOMMENDED
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201239960
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:53 schreef babylon het volgende:

[..]
Nee je hebt wel een punt. Ik zit vanuit mijzelf te redeneren dat ik de komende 20 jaar ws. nog wel blijf spelen :P
Oooh dat geloof ik ook wel. In Diablo 3 zit bij mij 1200 uur. Dus ik verwacht wel dat ik het heel veel zal spelen (als het mij net zo bevalt). Alleen merk ik dat ik nog heel weinig mijn laptop aan heb staan. Dus zonde om een er 1 aan te schaffen om maar Diablo 2 te kunnen spelen. Aan de andere kant komt Diablo 4 ook nog wel een keer uit, dus dan zou ik die ook op de laptop kunnen spelen....

Keuzes Keuzes...

Denk dat de Switch gewoon stukje lastiger speelt
Vici, Vidi, Veni!
pi_201239970
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Minimum Requirements
Operating System
Windows® 10

Processor
Intel® Core i3-3250/AMD FX-4350

Video
Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850

Memory
8 GB RAM

Storage
30 GB

Internet
Broadband Internet connection

Resolution
1280 x 720

SPOILER: RECOMMENDED
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THanks...ik zal eens kijken wat mijn laptop en PC hebben. Ben er niet zo'n ster in om dat uit te vinden of te weten. Maar ben bang dat ze het beide niet redden, aangezien ze beide 7+ jaar zijn
Vici, Vidi, Veni!
  Eindredactie Games maandag 6 september 2021 @ 13:59:56 #270
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201239982
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Oooh dat geloof ik ook wel. In Diablo 3 zit bij mij 1200 uur. Dus ik verwacht wel dat ik het heel veel zal spelen (als het mij net zo bevalt). Alleen merk ik dat ik nog heel weinig mijn laptop aan heb staan. Dus zonde om een er 1 aan te schaffen om maar Diablo 2:R te kunnen spelen. Aan de andere kant komt Diablo 4 ook nog wel een keer uit, dus dan zou ik die ook op de laptop kunnen spelen....

Keuzes Keuzes...

Denk dat de Switch gewoon stukje lastiger speelt
Ik betwijfel of Diablo 2:R (laat staan 4) lekker draait op een 7-jaar oude laptop. Mijn relatief oude GTX 1070 moest af en toe ook al ff zweten. De Switch-versie draait waarschijnlijk wel soepel maar daar zullen behoorlijke concessies gedaan zijn in (grafische) kwaliteit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 september 2021 @ 14:00:35 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201239993
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 13:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
THanks...ik zal eens kijken wat mijn laptop en PC hebben. Ben er niet zo'n ster in om dat uit te vinden of te weten. Maar ben bang dat ze het beide niet redden, aangezien ze beide 7+ jaar zijn
https://www.systemrequirementslab.com/cyri
pi_201240019
quote:
2s.gif Op maandag 6 september 2021 13:59 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik betwijfel of Diablo 2:R (laat staan 4) lekker draait op een 7-jaar oude laptop. Mijn relatief oude GTX 1070 moest af en toe ook al ff zweten. De Switch-versie draait waarschijnlijk wel soepel maar daar zullen behoorlijke concessies gedaan zijn in (grafische) kwaliteit.
Even opgezocht....hij is 'maar' 5 jaar oud hahaha

Ja daarom weet ik niet of ik Switch versie moet doen. Alhoewel ik best goed tegen kan als ie grafisch niet zo mooi is (anders had ik geen switch haha)

Ben ook bang dat de Switch versie lang niet zo'n grote playersbase heeft, waardoor het ook sneller uitgestorven raakt
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 6 september 2021 @ 14:04:40 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201240043
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Even opgezocht....hij is 'maar' 5 jaar oud hahaha

Ja daarom weet ik niet of ik Switch versie moet doen. Alhoewel ik best goed tegen kan als ie grafisch niet zo mooi is (anders had ik geen switch haha)

Ben ook bang dat de Switch versie lang niet zo'n grote playersbase heeft, waardoor het ook sneller uitgestorven raakt
Je kan dan je progress meenemen naar PC versie als je die later koopt.
pi_201240095
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je kan dan je progress meenemen naar PC versie als je die later koopt.
Dat is wel fijn. Alleen denk ik dan: koop dan gelijk de PC versie haha. Maar goed zoals je merkt ik vind het knap lastig.

Er is geen demo van denk ik? Dat ik gewoon kan testen doet ie het prima of niet.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201240099
quote:
Thuis maar even proberen met mijn laptop :) Thanks
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')