Ik heb een klein probleem : Ik wil samen met een maat van mij naar Griekenland deze zomer. Naar Chersonissos rond 20 Augustus voor een periode van 3 weken.
Mijn angst is dat ik daar aankom en dat er nog maar heel weinig mensen zijn. Toch een beetje jammer want ik kom toch ook wel voor de mensen ( partytime natuurlijk ).
De vakanties zullen grotendeels afgelopen zijn dus er zullen niet veel mensen van mijn leeftijd ( 24 ) meer zijn, vrees ik.
Weet iemand hoe het zit met de drukte rond die tijd op Kreta ? ( en weet iemand hoe het zit met de hoeveelheid buitenlanders van mijn leeftijd daar op dat moment ? )
-- gr S.L.Y --
in chersonissos loopt van alles rond, in malia grotendeels engelsen!!!!
het schijnt wel zo te zijn dat de mensen/personeel iets minder vriendelijk schijnt te worden aan het eind van de periode, omdat ze de toeristen-periode een beetje zat worden. maar naar hollandse maatstaven zal je je daar niet aan ergeren, ik vond ze nog heel vriendlijk!
veel plezier daar.
p.s. ben je van plan om toch nog iets cultureels te zien daar in de nabije buurten??? dan raad ik je aan om een tour te doen naar Spinalonga (lepra eiland) erg fascinerend en je gaat met een boot heen en weer. (errug leuk) en stopt nog in een baai waar je vanaf de boot een half uur mag zwemmen. die baai is zo helder dat je ongeveer tot 20 meter diep kan kijken (dacht ik)
reken er wel op dat je bijna een hele dag weg bent van 9 tot 6!!!
maar als je daar alleen komt om te stappen en daar niet zo van houd raad ik je niet aan om dit te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |