abonnement Unibet Coolblue
pi_190093460
Welkom in de SEX SC.

Waar we weer lekker verder keuvelen over de dagelijkse sleur.
SPOILER: Regels omtrent foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Game on!
  zondag 24 november 2019 @ 05:35:50 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190093497
Nou, de mensen staan duidelijk niet in de rij.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190093508
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 05:35 schreef Pumpalov het volgende:
Nou, de mensen staan duidelijk niet in de rij.
Het is hier gvd geen concentratiekamp
  zondag 24 november 2019 @ 06:03:07 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190093521
Sieg heil, pfannekuch
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190093527
Danke schon du herzlichen schlampe
  zondag 24 november 2019 @ 06:09:03 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190093531
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
Danke schon du herzlichen schlampe
Fröhliche Franz
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190093556
In leder
Zal ik je leren
Naar mij te kijken
De ander te verachten
pi_190093564
Wat een diepgang op de vroege morgen.
S. 2014
J. 2016
pi_190093588
Diepgang
Is dat wat je wil ervaren..
Dat de ander niet meer lacht
Zijn lust niet weet te bedaren
Je bij de handen pakt
En je niet meer laat verdwalen
pi_190093595
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 06:35 schreef scrupuleus het volgende:
Diepgang
Is dat wat je wil ervaren..
Dat de ander niet meer lacht
Zijn lust niet weet te bedaren
Je bij de handen pakt
En je niet meer laat verdwalen
O+ prachtig!

Morgen weer hoop ik :D
S. 2014
J. 2016
pi_190093599
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 06:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+ prachtig!

Morgen weer hoop ik :D
O+

geniet geniet geniet :)
pi_190093630
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 06:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

O+

geniet geniet geniet :)
Dat komt wel goed! ;) :D
S. 2014
J. 2016
pi_190101152
Ben al een stuk opgeschoten tov gisteravond. Het is waarschijnlijk een service die problemen veroorzaakt. Of een driver. Als ik namelijk in safe mode boot gaan shut down/restart namelijk wel gewoon snel.
pi_190110306
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:34 schreef TheGentleman het volgende:
Ben al een stuk opgeschoten tov gisteravond. Het is waarschijnlijk een service die problemen veroorzaakt. Of een driver. Als ik namelijk in safe mode boot gaan shut down/restart namelijk wel gewoon snel.
Dit soort issues zouden me trouwens echt helemaal gek maken. :'). En dan moet ik ze dus ook echt oplossen... Je weer zeker dat je niet nieuws hebt geïnstalleerd of zo? Toevallig nieuwe updates gehad?
pi_190110314
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 05:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Het is hier gvd geen concentratiekamp
Vanwaar deze aggressiviteit. :o. En deze titel, zo bam, uit het niets.
pi_190110606
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 00:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit soort issues zouden me trouwens echt helemaal gek maken. :'). En dan moet ik ze dus ook echt oplossen... Je weer zeker dat je niet nieuws hebt geïnstalleerd of zo? Toevallig nieuwe updates gehad?
Nee ik heb windows updates al tijden geblokkeerd omdat ik automatische updates verafschuw :P en dan heb ik een tooltje waarmee ik handmatig updates kan zoeken/verbergen/installeren. Want windows update bijv ook automatisch je nvidia drivers.. wat op een laptop precies niet de bedoeling is.

Ik ben sinds mn vorige post niet veel verder gekomen helaas.

Restart lijkt nu wel te werken? Maar shut down (meestal) nog niet. En soms wel maar dan duurt t echt 4 minuten.

Ik heb al vanalles uitgezet.. maar no dice.

Ik heb ook mn ssd getest.. lijkt in orde. Maargoed, als dat t probleem was, was t in safe mode ook een probleem. En safe mode werkt gewoon normaal. Dus er wordt iets geladen wat niet snel gesloten kan worden.. ik dacht service want ik zag 1x toen hij er 4 minuten over deed "stopping services" (ik heb verbose status messages aangezet). Dus hij had alles gedaan, toen stond er minuten lang alleen shutting down, en toen weer heel even stopping services, en toen ging hij uit.

Ik weet alleen vrij zeker dat het een windows service is die t probleem veroorzaakt, omdat ik al een keer heb geprobeerd alle non-windows services handmatig uit te zetten voor de shutdown - en dat hielp ook niet.

Ik ben net zo dus het is redelijk irritant.

Er is wel een work-around; hibernation aanzetten en dan fast startup enablen. Maargoed... Ik los t probleem liever gewoon echt op.
pi_190110615
Ik ben net zo bedoel ik mee van t niet los kunnen laten dus :P
pi_190111285
quote:
11s.gif Op maandag 25 november 2019 00:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vanwaar deze aggressiviteit. :o. En deze titel, zo bam, uit het niets.
Ik ben gewoon een onz/klb mannetje he :o

Gewoon een parodie op houd je bek en bef me.
Dit is wel de sex sc.
pi_190113313
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:48 schreef TheGentleman het volgende:
Ik ben net zo bedoel ik mee van t niet los kunnen laten dus :P
Jij bent grondig bezig met het nalopen van je issue.... :D. Had ik niet verwacht.


Lees overigens wel vaker een afkeer tegen updates, heb daar zelf gelukkig nooit last van gehad op een apparaat.

Eventueel gecheckt wat de auto-start applicaties zijn? HiJackThis (i.c.m. HiJackThis.de) is een van de tools die ik zelf zou gebruiken trouwens, misschien een idee voor jou.
pi_190113477
Maandag.... :O. :z.

|:).
pi_190114784
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 10:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent grondig bezig met het nalopen van je issue.... :D. Had ik niet verwacht.


Lees overigens wel vaker een afkeer tegen updates, heb daar zelf gelukkig nooit last van gehad op een apparaat.

Eventueel gecheckt wat de auto-start applicaties zijn? HiJackThis (i.c.m. HiJackThis.de) is een van de tools die ik zelf zou gebruiken trouwens, misschien een idee voor jou.
Verwachten mensen meestal niet, dus je bent niet de enige :P

Ik heb al meerdere tools gebruikt om naar startup items te kijken ja en ook meerdere virus/malware scans gedaan. Hijackthis nog niet wist eerlijk gezegd niet dat die nog (weer?) geupdate werd. Ben nu even wat hardware scans aan t doen, daarna ga ik ff kijken.

Maar als t met safe mode wel prima werkt zou t wss toch niks hardwarematigs zijn, lijkt me? Of misschien videokaart? Maar ik heb totaal geen problemen met videokaart verder. 0,0. Geen artifacts, geen niks niet.
pi_190117261
k relaxt, paypal claim afgewezen, omdat het zou gaan om kleding op maat.

ik heb nog geprobeerd uit te leggen nee, het is niet op maat gemaakt, ze hebben daar gewoon kant en klare truien liggen die ze vervolgens bedrukken. dus niet op maat gemaakt. maargoed, volgens hun is dat wel op maat gemaakt, dus ben ik niet beschermd.

Wat een grap. :{
pi_190128595
Wel op maat.
Maar niet op jouw maat.

;(
pi_190128596
Morge O+
pi_190128656
:W morning
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')