Bitterquote:Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer thuis
Heb een kippetje meegesmokkeld
Was nog best wat te doen. Dacht om 8 wel alle tafeltjes er uit gewerkt te hebben maar er kwam nog een 2e rondequote:
Lekker. Goed voor de omzet!quote:Op zondag 24 november 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was nog best wat te doen. Dacht om 8 wel alle tafeltjes er uit gewerkt te hebben maar er kwam nog een 2e ronde
Trek inquote:Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer thuis
Ja. Moet kunnenquote:Op zondag 24 november 2019 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat heb ik gemist!
Haagsie!![]()
Jij ook nog laat op?
De wie?quote:Op zondag 24 november 2019 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben Bald & Bankrupt aan het kijken op youtube
Oh. Nja Ik kijk nooit vlogsquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een Brit die vlogt over Rusland en India. Zijn filmpjes zijn zo tof!
G E N O Tquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is aan haar kippie begonnen zeker?
Ach, er is niks op tv en ik heb geen zin in Netflixquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh. Nja Ik kijk nooit vlogs
Tijd om te slapen?quote:Op zondag 24 november 2019 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, er is niks op tv en ik heb geen zin in Netflix
Nee niet werkenquote:Op zondag 24 november 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks. Uurtje of zo.
Ga je nog iets leuks doen morgen of werken?
Goed zo! Ik heb morgen een rondje familie. Eerst naar mijn oma, dan naar mijn vader en ‘s avonds naar het ziekenhuis.quote:
Pittig! Sterkte!quote:Op zondag 24 november 2019 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo! Ik heb morgen een rondje familie. Eerst naar mijn oma, dan naar mijn vader en ‘s avonds naar het ziekenhuis.
Ja. Opquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is aan haar kippie begonnen zeker?
quote:Op zondag 24 november 2019 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eens gedeeld met Haags en mij?
quote:Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer thuis
Nee sorry jongensquote:Op zondag 24 november 2019 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eens gedeeld met Haags en mij?
Ik kom je wel reddenquote:Op zondag 24 november 2019 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat hier de doodstraf op staat als ze er achter komen
Zou compleet schijt aan hebbenquote:Op zondag 24 november 2019 00:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat hier de doodstraf op staat als ze er achter komen
Nou ja hij is nu al op dus heb ik ookquote:Op zondag 24 november 2019 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou compleet schijt aan hebben
Ja !!!quote:Op zondag 24 november 2019 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij had ook wel een kippepootje gelust zeker?
Met botjes en al?quote:Op zondag 24 november 2019 00:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja hij is nu al op dus heb ik ook
quote:Op zondag 24 november 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een Surinaamse collega die kippebotjes uitzoog.
Met geluid en zo?quote:Op zondag 24 november 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een Surinaamse collega die kippebotjes uitzoog.
Gatverquote:Op zondag 24 november 2019 00:46 schreef bitterbal het volgende:
Mijn neefje eet dat kraakbeen ook op.
Nou dan kan je me echt wegdragen![]()
Ik lust ook nog wel watquote:Op zondag 24 november 2019 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de Dag des Heren. Hier is niks open
Over het tandenpoetsen erna ookquote:Op zondag 24 november 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan wel uren doen over een spare rib
Jezus wat KUTquote:Op zondag 24 november 2019 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is de Dag des Heren. Hier is niks open
quote:Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was een homofiele roep van een uil
quote:Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was een homofiele roep van een uil
Ja hier om de hoek nog snackbar open tot 0300 geloof ik,.quote:Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij en Haags kunnen vast nog ergens terecht in die wereldstad van jullie
Jaquote:Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij en Haags kunnen vast nog ergens terecht in die wereldstad van jullie
Lekker, patatje pinda-mayo graagquote:Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier om de hoek nog snackbar open tot 0300 geloof ik,.
Mja. Dat heeft wel z’n charme.quote:Op zondag 24 november 2019 00:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga dan ook gewoon in een stad wonen joh.
En het Haags kwartiertjequote:Op zondag 24 november 2019 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hebben het Vredes paleis. Internationale gerechtshof, europol., ga maar door.
Schilderswijk is ook leuk. Heb er even gewoond. Was echt leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 00:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond Den Haag wel echt een leuke stad. Behalve de Schilderswijk en mogelijke andere pauperbuurten die ik niet ken.
Ik ben wel eens in het Vredespaleis geweest vond er geen reet aan, ga nog liever naar de Brunssummerheide.quote:Op zondag 24 november 2019 00:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
we hebben het Vredes paleis. Internationale gerechtshof, europol., ga maar door.
Je noemt nu heel Den Haag in een notendopquote:Op zondag 24 november 2019 00:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Den Haag wel echt een leuke stad. Behalve de Schilderswijk en mogelijke andere pauperbuurten die ik niet ken.
quote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in het Vredespaleis geweest vond er geen reet aan, ga nog liever naar de Brunssummerheide.
Maar het staat wel in Den Haag.quote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in het Vredespaleis geweest vond er geen reet aan, ga nog liever naar de Brunssummerheide.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Binnenhof is tof. Het oudste parlementsgebouw ter wereld
Owquote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je noemt nu heel Den Haag in een notendop
Nee, verre van zelfs.quote:Op zondag 24 november 2019 00:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwJij woont toch niet in een pauperwijk?
Al die eikols op Fok! die mij niet mogen....quote:
Mja. Ik geloof niet dat ik me er thuis zou voelen.quote:Op zondag 24 november 2019 00:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Schilderswijk is ook leuk. Heb er even gewoond. Was echt leuk.
Rustig aan ouwequote:Op zondag 24 november 2019 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al die eikols op Fok! die mij niet mogen....![]()
![]()
Hey, Fok! joe
Waarom niet?quote:Op zondag 24 november 2019 00:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik geloof niet dat ik me er thuis zou voelen.
Valt wel mee toch ouwe brombeer?quote:Op zondag 24 november 2019 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al die eikols op Fok! die mij niet mogen....![]()
![]()
Hey, Fok! joe
Dikke luL drie bier!!!
Hey jijquote:Op zondag 24 november 2019 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ouwe brombeer?
Ik ook zo wel.quote:Op zondag 24 november 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
Beetje hoofdpijn, misschien toch maar slapelen.
quote:Op zondag 24 november 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is het hier tegenwoordig belachelijk druk trouwens.
Mooi zo, hier alles OK, Mo is happy.quote:Op zondag 24 november 2019 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor, als altijd prima, beetje moe nu, veel gedaan.
Misschien. Maar die extreme types die er wel rondlopen hoef ik niet zo nodig als buurman te hebbenquote:Op zondag 24 november 2019 00:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet?
Schilderswijk is over het algemeen niet zo extreem als het beeld wat geschetst wordt. Al heb ik wel wat rare dingen meegemaakt in het huis waar ik woonde
Houden zo, Mo!quote:Op zondag 24 november 2019 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi zo, hier alles OK, Mo is happy.![]()
Ja toen was ik er nietquote:Op zondag 24 november 2019 01:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn vlagen. Eerder vanavond kon je hier een kanon afschieten.
Bij mij werd in de keuken cocaïne gekookt?quote:Op zondag 24 november 2019 01:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien. Maar die extreme types die er wel rondlopen hoef ik niet zo nodig als buurman te hebben
Zou het?quote:Op zondag 24 november 2019 01:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu jij er weer bent stijgen de postaantallen vanzelf weer
Ik kan niet meer wedijveren, ben vleugellam gemaakt nu.quote:Op zondag 24 november 2019 01:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu jij er weer bent stijgen de postaantallen vanzelf weer
Klinkt gezelligquote:Op zondag 24 november 2019 01:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mij werd in de keuken cocaïne gekookt?We hebben een tijdje een illegale Russische jongen in huis gehad die later uit is gezet en iemand heeft vermoord
Was trouwens echt een super lieve jongen toen. Hij is nu dood. Weet niet waarom. Denk vermoord
Nog tijdje met een potentiële kalifaatganger samen gewoond.
List goes on.... Na 1.5 jaar ben ik gevlucht.
Iedereen. Niemand kan tegen Haags opquote:Op zondag 24 november 2019 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet meer wedijveren, ben vleugellam gemaakt nu.
Dat zijn keuzes die een mens zelf maakt geen meelij mee.quote:Op zondag 24 november 2019 01:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt gezelligBen wel blij voor je dat je niet meer met die kalifaatganger bent.
Ja huurde een kamer bij een vriend en die kalifaatganger was zijn broertje die er ook kwam wonen. Wat een idioot was dat. Zon achterlijke baard met jurk. Lelijke kutkop er op en dan klagen dat hij geen werk kon vindenquote:Op zondag 24 november 2019 01:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt gezelligBen wel blij voor je dat je niet meer met die kalifaatganger bent.
Is diskriminazi.quote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja huurde een kamer bij een vriend en die kalifaatganger was zijn broertje die er ook kwam wonen. Wat een idioot was dat. Zon achterlijke baard met jurk. Lelijke kutkop er op en dan klagen dat hij geen werk kon vinden
O, hij was niet je vriendje? Dat dacht ikquote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja huurde een kamer bij een vriend en die kalifaatganger was zijn broertje die er ook kwam wonen. Wat een idioot was dat. Zon achterlijke baard met jurk. Lelijke kutkop er op en dan klagen dat hij geen werk kon vinden
Ja vond die vast nog ook. Wij zeggen dat hij zich misschien wat anders moest presenteren maar dat zag hij niet zitten. Kwam ik mijn kamer uit en eerste wat ik zag was die kont in lucht omdat die weer aan het bidden wasquote:
Je bent ook gewoon een gewaardeerde userquote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nog ergens goed voor
Haha.quote:Op zondag 24 november 2019 01:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij was niet je vriendje? Dat dacht ik
Gek zegquote:Op zondag 24 november 2019 01:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij was niet je vriendje? Dat dacht ik
quote:Op zondag 24 november 2019 01:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een gewaardeerde user
Rare gasten joh, niet mee in zee gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 01:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond die vast nog ook. Wij zeggen dat hij zich misschien wat anders moest presenteren maar dat zag hij niet zitten. Kwam ik mijn kamer uit en eerste wat ik zag was die kont in lucht omdat die weer aan het bidden was
Deed ik ook nietquote:Op zondag 24 november 2019 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rare gasten joh, niet mee in zee gaan.
Bij mij juist andersom, als ik verdwijn.quote:Op zondag 24 november 2019 01:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel FOK! was gisteren aan het juichen toen je weer verscheen
Welnee man.quote:Op zondag 24 november 2019 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij juist andersom, als ik verdwijn.
Moet ik een dweiltje pakken?quote:Op zondag 24 november 2019 01:13 schreef bitterbal het volgende:
Een 23 jarige jongen uit Burkina Faso in first dates.
Was de maar 10 jaar ouder
Wat een mooie jongen. 23 pas. Damn.quote:Op zondag 24 november 2019 01:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een dweiltje pakken?
Dweiltje is niet genoeg. Ik regel wel een waterpomp.quote:Op zondag 24 november 2019 01:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een mooie jongen. 23 pas. Damn.
quote:Op zondag 24 november 2019 01:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dweiltje is niet genoeg. Ik regel wel een waterpomp.
ik ben er nogquote:Op zondag 24 november 2019 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik kom weer tijdens het grote vertrekken
Je lurkt gewoon tot het zover is he?quote:Op zondag 24 november 2019 01:18 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik kom weer tijdens het grote vertrekken
Beetje af en toe m'n reputatie waarmaken hequote:Op zondag 24 november 2019 01:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je lurkt gewoon tot het zover is he?
vierde je verjaardag vandaag pas?quote:Op zondag 24 november 2019 01:20 schreef Koen66 het volgende:
Mijn moeder is slapen, vrouwlief ook, visite dik uur al weg
quote:Op zondag 24 november 2019 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje af en toe m'n reputatie waarmaken he
Truste....quote:Op zondag 24 november 2019 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel goed!
Nu ga ik echt. Slaap lekker straks Koen en Mo!
20e jarig he door de week gaat visite niet echt werkenquote:Op zondag 24 november 2019 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
vierde je verjaardag vandaag pas?
dacht ik alquote:Op zondag 24 november 2019 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
20e jarig he door de week gaat visite niet echt werken
Truste kerelquote:Op zondag 24 november 2019 01:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel goed!
Nu ga ik echt. Slaap lekker straks Koen en Mo!
Ik heb geen idee, en boeit mij ook niet verder ik ben happy.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 24 november 2019 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en boeit mij ook niet verder ik ben happy.![]()
Halloquote:
Ja maar de Kuzu smiley maakt het weer wat minder rooskleurig.quote:Op zondag 24 november 2019 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moggel is toch juist positief.
Nee die kuzu smiley staat voor de intelligentie van iemand die moggel gebruiktquote:Op zondag 24 november 2019 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar de Kuzu smiley maakt het weer wat minder rooskleurig.
Ah dan interpreteer ik hem verkeerd.quote:Op zondag 24 november 2019 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die kuzu smiley staat voor de intelligentie van iemand die moggel gebruikt
Nu even niet vriend.quote:
Saai.quote:Op zondag 24 november 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik haat kerst en doe er helemaal niets aan, ik sla december over
nee man rustquote:
Mo is nooit gezellig dat weet je bestquote:Op zondag 24 november 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
December hoort juist gezellig te zijn.
Zal ik eens gezelligheid komen brengen?quote:Op zondag 24 november 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo is nooit gezellig dat weet je best
Heb amper geslapen ben niet echt meer heel helder....quote:Op zondag 24 november 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn grap komt niet zo goed over
Ga snel slapen danquote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb amper geslapen ben niet echt meer heel helder....
Prima, die was afgelopen zondag nog hier.quote:Op zondag 24 november 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhu. Hoest met baardaap?
Leuk johquote:Op zondag 24 november 2019 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet straks de kerstversiering ophangen op werk en daarna gezellig doen met de collega's.
Leuk, nu weer op tournee?quote:Op zondag 24 november 2019 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, die was afgelopen zondag nog hier.
Ik haat collega'squote:Op zondag 24 november 2019 09:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Leuk johbiertje, bitterballetjes erbij. Niets mis mee
Pas wel op dat ze je schoenen niet stelen
Yeps een mnd maar, november dusquote:Op zondag 24 november 2019 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, nu weer op tournee?
Hoezo mijn schoenen?quote:Op zondag 24 november 2019 09:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Leuk johbiertje, bitterballetjes erbij. Niets mis mee
Pas wel op dat ze je schoenen niet stelen
Maar hij is ook met een ander project bezig, alleen hij en zijn piano....quote:
Ah hij gaat solo?quote:Op zondag 24 november 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hij is ook met een ander project bezig, alleen hij en zijn piano....
Piano en minimal music en jazz is zijn ding, dat ie in een metalband gitaar speelt is puur toeval.quote:
Ja truequote:Op zondag 24 november 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Na jaren band en toeren..... dat breekt ooit een keer op....
Echte pianomanquote:Op zondag 24 november 2019 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Piano en minimal music en jazz is zijn ding, dat ie in een metalband gitaar speelt is puur toeval.
25 landen in Europa plus Japan en China.quote:
Ik doe het hem niet na.quote:Op zondag 24 november 2019 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
25 landen in Europa plus Japan en China.
Ik ook niet, dat reizen alleen al....quote:
Da's dan wel weer leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat reizen alleen al....
Treinen... nee, toerbus en vliegtuig.quote:
Leuk man!quote:Op zondag 24 november 2019 09:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Treinen... nee, toerbus en vliegtuig.
Vooral zeer vermoeiend......en hij heeft ook een leven met vriendin met wie hij samenwoont en deeltijd baan nog.quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 november 2019 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vooral zeer vermoeiend......en hij heeft ook een leven met vriendin met wie hij samenwoont en deeltijd baan nog.
Mja dat gebeurt daar wel vaker had ik begrepenquote:
Niet als je ze aan hebtquote:Op zondag 24 november 2019 09:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja dat gebeurt daar wel vaker had ik begrepen
Maar kom op, ben te oud om mij nog druk te maken en mezelf voorbij te rennen.quote:
Normaal gesproken is het dan wel veiligquote:
Jij blijft eeuwig jongquote:Op zondag 24 november 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar kom op, ben te oud om mij nog druk te maken en mezelf voorbij te rennen.
Ik doe alles rustig aan.
Geniet ervanquote:
Een van mijn favo bands, zag ze zo vaak live...quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn favo bands, zag ze zo vaak live...
Deze muziek ken je niet joh en is beter dan GE.quote:
Sowieso niet.quote:Op zondag 24 november 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze muziek ken je niet joh en is beter dan GE.
Rustig ouwequote:Op zondag 24 november 2019 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie is de grootste eikol? Dat is Mo!~
Ben altijd kwaad en boos ook.
Check de awards maar
vlikker godverdomme op met je idioterie manquote:
Je maakt je druk om niks Moquote:Op zondag 24 november 2019 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
vlikker godverdomme op met je idioterie man
Adem in adem uitquote:Op zondag 24 november 2019 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kom het me dan maar eens recht in mijn bek zeggen als je het lef hebt, niet jij Haags, ik ben kalm maar wel boos dus.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 november 2019 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft wel geslapen, ik niet.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft wel geslapen, ik niet.
Neheeequote:
Ontspoorde?quote:Op zondag 24 november 2019 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ga ik op als een trein man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |