Bitterquote:Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer thuis
Heb een kippetje meegesmokkeld
Was nog best wat te doen. Dacht om 8 wel alle tafeltjes er uit gewerkt te hebben maar er kwam nog een 2e rondequote:
Lekker. Goed voor de omzet!quote:Op zondag 24 november 2019 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was nog best wat te doen. Dacht om 8 wel alle tafeltjes er uit gewerkt te hebben maar er kwam nog een 2e ronde
Trek inquote:Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer thuis
Heb een kippetje meegesmokkeld
Ja. Moet kunnenquote:Op zondag 24 november 2019 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat heb ik gemist!
Haagsie!![]()
Jij ook nog laat op?
De wie?quote:Op zondag 24 november 2019 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! Ik ben Bald & Bankrupt aan het kijken op youtube
Oh. Nja Ik kijk nooit vlogsquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een Brit die vlogt over Rusland en India. Zijn filmpjes zijn zo tof!
G E N O Tquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is aan haar kippie begonnen zeker?
Ach, er is niks op tv en ik heb geen zin in Netflixquote:Op zondag 24 november 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh. Nja Ik kijk nooit vlogs
Tijd om te slapen?quote:Op zondag 24 november 2019 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, er is niks op tv en ik heb geen zin in Netflix
Nee niet werkenquote:Op zondag 24 november 2019 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks. Uurtje of zo.
Ga je nog iets leuks doen morgen of werken?
Goed zo! Ik heb morgen een rondje familie. Eerst naar mijn oma, dan naar mijn vader en ‘s avonds naar het ziekenhuis.quote:
Pittig! Sterkte!quote:Op zondag 24 november 2019 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo! Ik heb morgen een rondje familie. Eerst naar mijn oma, dan naar mijn vader en ‘s avonds naar het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |