Had gisteren Dokter Oetker pizza, was wel lekker.quote:
Hallontjesquote:
Bierflesjes in je anus inbrengen is inderdaad erg normaal.quote:
mafia?quote:Op zondag 24 november 2019 01:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Had gisteren Dokter Oetker pizza, was wel lekker.
Mijn favo Italiaan is uitgeschakeld vanwege een mafklapper die met explosieven rond stond te strooien
Als je buiten eet, is 't dan Americans of Italian?quote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Big American salami altijd genot man.
NWS / Ontploffing bij hotel Zaandijk: volgens politie doelgerichte actiequote:
Dan zit er weinig anders op dan Italiaans.quote:Op zondag 24 november 2019 01:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Als je buiten eet, is 't dan Americans of Italian?
Ja bedoelde met buiten niet letterlijk buiten maar eveneens bezorgen dus Domino's etcetera.quote:Op zondag 24 november 2019 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zit er weinig anders op dan Italiaans.
Wat bestel je wel?quote:Op zondag 24 november 2019 01:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik bestel zelden pizza, en als ik dat wel doe is het bij een italiaan ipv Domino's of NY Pizza.
De meeste pizza's die ik eet zijn de diepvriespizza's
Ik bestel bijzonder weinig, ik gebruik thuisbezorgd.nl mss maar 2x per jaar.quote:
Nog nooit opquote:Op zondag 24 november 2019 01:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik bestel bijzonder weinig, ik gebruik thuisbezorgd.nl mss maar 2x per jaar.
Ook de shoarmazaak om de hoek, kom ik ook niet zo vaak, 1x in de 3 weken .
Maar nu de wintermaanden voor de deur staan, maak en eet ik ook vaker stamppotten.
Wat vind jij van boerenkool en hutspot?
Ben geen vleeseter, vooral nu baffen niet meer op 't menu staat.quote:Op zondag 24 november 2019 01:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
Boerenkool met rookworst en uitgebakken spekjes, ik word daar zo euforisch van, zo lekker
Als die meet niet van de grond komt, dan kom je maar hier leren boerenkool eten, de worst en spekjes kan ik apart serveren. Hollandse kost wat vult en energie geeftquote:Op zondag 24 november 2019 01:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben geen vleeseter, vooral nu baffen niet meer op 't menu staat.
En als die meet er wel komtquote:Op zondag 24 november 2019 01:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als die meet niet van de grond komt, dan kom je maar hier leren boerenkool eten, de worst en spekjes kan ik apart serveren. Hollandse kost wat vult en energie geeft
Proberen waard zo te horen, ben sowieso anti-pretentieus en pro-comfort.quote:Op zondag 24 november 2019 01:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
Je kan de hele wereld rondreizen en alle exotische gerechten proeven, maar een bord vol boerenkool stamppot, dan weet je dat je thuis bent
Stamppotjes zijn vrij eenvoudig te bereiden en het is stevige kost om de winter door te komen, en je pakt je vitamientjes mee, het is nog gezond ookquote:Op zondag 24 november 2019 02:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Proberen waard zo te horen, ben sowieso anti-pretentieus en pro-comfort.
Bijlezen veereli trioquote:Op zondag 24 november 2019 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dima wat ben je allemaal aan het doen
Ik Kan niet zoeken op mobielquote:Op zondag 24 november 2019 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Wat kan ik dit vinden?
Al fucking lang niet gezien.quote:Op zondag 24 november 2019 06:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
MAHL ook op anoniem zie ik.
Zonde, was altijd wel hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |