Prima wel. Hopelijk met jou ook. Fijne verjaardag zoquote:
Eerst naar omaquote:Op zondag 24 november 2019 08:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Prima wel. Hopelijk met jou ook. Fijne verjaardag zo
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaanquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 08:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaan
Knuistje ook echtquote:Op zondag 24 november 2019 08:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaan
Hallo goede vriendquote:
Jazeker. De 18equote:Op zondag 24 november 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DvenGod! Kwam jij in december nou weer naar Nederland?
Godin!quote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef 00wildchild het volgende:
Goedemorgen deze veel te vroegen zondagmorgen.
Beetje eftelingen enzulksquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niceeeeeeeeeee. Dagje Madurodam natuurlijk.
wie houdt je tegen?quote:
ja, zonder auto wordt dat wat lastiger.quote:Op zondag 24 november 2019 09:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb geen auto. Dat is wel zo handig gezien het +- 52/55 minuten rijden is als alles mee zit.
Zeker waar. Snap niet dat daar inmiddels nog steeds geen spoorlijn is aangelegd.quote:Op zondag 24 november 2019 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zonder auto wordt dat wat lastiger.
Geen ruimte voor.quote:Op zondag 24 november 2019 09:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeker waar. Snap niet dat daar inmiddels nog steeds geen spoorlijn is aangelegd.
Ja eens. Misschien een metro?quote:Op zondag 24 november 2019 09:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is Den Bosch dat is wel een beetje triest hoor.
Er is een jaarlijkse meet en verschillende users carpoolen.quote:Op zondag 24 november 2019 09:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is Den Bosch dat is wel een beetje triest hoor.
Ik ga wel hoor (sws altijd keer in de zomer en keer in de winter en daartussen nog een keer)quote:Op zondag 24 november 2019 09:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Er is een jaarlijkse meet en verschillende users carpoolen.
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.quote:Op zondag 24 november 2019 09:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ga wel hoor (sws altijd keer in de zomer en keer in de winter en daartussen nog een keer)af en toe auto pakken van een ander maar als ik er zelf een zou hebben zou ik bijvoorbeeld nu gaan. Heel random. Kleed je snel aan Joa we gaan ergens naartoe.
quote:Op zondag 24 november 2019 09:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.
Ja gewoon warm aankleden. Hoi er ook totaal niet van maar de WinterEfte is echt fantastischquote:Op zondag 24 november 2019 09:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.
Frozen 2 al gezien?quote:Op zondag 24 november 2019 09:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja gewoon warm aankleden. Hoi er ook totaal niet van maar de WinterEfte is echt fantastischje bent de hele tijd bezig toch dus dan heb je dat niet zo door.
Iedereen is buitenlander whoopwhoop.quote:Op zondag 24 november 2019 09:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
? alle personen komen van oorsprong uit africa.
waarom blijven ze niet daar dan?quote:Op zondag 24 november 2019 09:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
? alle personen komen van oorsprong uit africa.
Het bljft bij 1?quote:Op zondag 24 november 2019 10:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb 1 niet eens gekeken. Heb eenzoontje
en wil nooit een dochter.
dat was de andere reactie die ik overwoog.quote:
Ik laat nooit bezorgen.quote:Op zondag 24 november 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja bedoelde met buiten niet letterlijk buiten maar eveneens bezorgen dus Domino's etcetera.
Ja, dat zie je toch? (lol) Jij?quote:Op zondag 24 november 2019 10:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hee maat, heb jij gestudeerd?
Wel een goeie vraag tho.quote:Op zondag 24 november 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was de andere reactie die ik overwoog.
Huh, waaraan zie je dat?quote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch? (lol) Jij?
quote:Op zondag 24 november 2019 10:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ben op jonge leeftijd vastgoed ingerold met geld dat ik als horecamanager verdiende. Vastgoed loopt prima maar ik merk steeds meer de gevolgen van ouder worden en vraag me af hoe lang ik horecawerk fysiek nog volhoud terwijl ik pas midden twintig ben. Anderzijds kamp ik met melancholie en neerslachtigheid in de winter en vraag me af of deze combinatie niet tot gevolg heeft dat ik beter een aantal jaar alsnog kan studeren zodat ik m'n netwerk en kennis van vastgoed uitbreid waardoor je een vangnet hebt in plaats van nu de volgende stap te zetten in horeca door voor mezelf te beginnen. Dit betekent wel dat je op korte termijn behoorlijk moet inleveren. Wat zouden jullie doen?
boven of onder de sahara?quote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel een goeie vraag tho.
Hmm. Afrika maar eens op de bucketlist zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |