Waarom koop je het dan ieder jaar? Als je nou drie dagen geduld hebt en de reviews afwacht, dan weet je dat je hem niet hoeft te kopen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het wel vrij veel zeggen dat gasten die iedere week 27+ wins halen er gewoon mee kappen (RTFM) omdat het spel zo verschrikkelijk slecht is. Gasten als RTFM, Nepenthez hebben nog het geluk dat ze een grote viewerbase hebben, maar zullen ook wel genoeg gasten zijn die er mee gekapt zijn die voor hun views vooral de WL en rode player picks hadden.
Spel is ook gewoon, weer, broken beyond repair. Snap niet dat ieder jaar weer wat anders compleet naar de tering is. Dit jaar is het passing,rebounds, kopballen en 'finishing', vorig jaar die debiele skillmoves als la croqueta en de pace. Altijd wel wat.
Lief dagboek.quote:Op zondag 24 november 2019 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Nick RTFM stopt met de WL blijkbaar. Vind z'n videos op z'n twitter wel spijkers met koppen slaan.
Persoonlijk koop ik het omdat ik het handelen en de markt altijd interessant vind. Qua spelen hoop ik, tegen beter weten in, ieder jaar dat het beter is dan het jaar ervoor. Helaas is dat niet het geval.quote:Op maandag 25 november 2019 10:51 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan ieder jaar? Als je nou drie dagen geduld hebt en de reviews afwacht, dan weet je dat je hem niet hoeft te kopen.
Precies wat je zegt, ieder jaar is er iets anders kut. En wat altijd kut is, zijn de servers. Kan je Mbappe hebben, maar als de servers weer overbelast zijn speelt hij ook gewoon als Melvin Platje.
Oh sorry, ik wist niet dat dit topic enkel was voor ‘HAHAHA IMBECIEL, DIE META PRIJZEN GAAN OMLAAG’quote:
Ik bedoel het niet zo naar jou toe maar naar mijn goede vriend Runthefutmarket toe. Leuke gozer hoor, maar lekker boeiend dat ie geen zin meer heeft in WL. Als Max Verstappen geen WL meer besluit te spelen is dat toch ook niet belangrijk?quote:Op maandag 25 november 2019 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit topic enkel was voor ‘HAHAHA IMBECIEL, DIE META PRIJZEN GAAN OMLAAG’
Dan heeft een post die de competitieve Fifa modus onhangt weinig nut inderdaad. Excuus.
Fair enough. Ik vond het enkel interessant omdat hij 1 van de weinige lijkt te zijn die ondanks dat hij iedere week 27+ wins heeft er helemaal genoeg van heeft. Zal misschien ook wel een beetje een act zijn, maar ik heb hem niet vaak zo zien ragen als de laatste potjes. Maar, moet wel zeggen, ik kijk bijna geen Fifa streams meer omdat het ontiegelijk saaie gameplay is.quote:Op maandag 25 november 2019 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo naar jou toe maar naar mijn goede vriend Runthefutmarket toe. Leuke gozer hoor, maar lekker boeiend dat ie geen zin meer heeft in WL. Als Max Verstappen geen WL meer besluit te spelen is dat toch ook niet belangrijk?
Pas als alle content creators er mee stoppen is het interessant, maar gaat nooit gebeuren.
Hij kan waarschijnlijk meer verdienen met traden dan met gameplay, tenzij ie ontiegelijke mazzel heeft met de packs.quote:Op maandag 25 november 2019 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fair enough. Ik vond het enkel interessant omdat hij 1 van de weinige lijkt te zijn die ondanks dat hij iedere week 27+ wins heeft er helemaal genoeg van heeft. Zal misschien ook wel een beetje een act zijn, maar ik heb hem niet vaak zo zien ragen als de laatste potjes. Maar, moet wel zeggen, ik kijk bijna geen Fifa streams meer omdat het ontiegelijk saaie gameplay is.
Misschien niet geheel relevant voor iedereen hier, maar z’n videos hebben wel een punt imo. Ondanks het ‘lief dagboek’ gehalte dat er inderdaad wel in zit. Ik denk dat bijna iedereen zich wel kan vinden in wat hij zegt in ieder geval. Mag hopen dat er meer content creators zijn voorbeeld volgenMisschien krijgen we dan eens verandering, maar dat gaat lastig worden met Castro’s en Bateson’s van deze wereld
Lijkt mij nou niet echt een dynamisch duo? 1 van je 2 CDMs moet toch goed zijn in het maken van goals imo.quote:Op maandag 25 november 2019 11:47 schreef jesseax het volgende:
Iemand hier ervaringen met mid-Vieira ? Ik wil hem naast Kante positioneren in een 4231. Twijfel enigszins over de aanvallende bijdrage van deze combi.
Vieira met een deadeye chemstyle (bijv) is toch aanvallend meer dan goed? Wat een beest lijkt me dat.quote:Op maandag 25 november 2019 15:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet echt een dynamisch duo? 1 van je 2 CDMs moet toch goed zijn in het maken van goals imo.
Bekijk zijn stats met anchor. Een van de beste holding mids uit het spel. Niet echt logisch als je die kaart wilt forceren tot een B2B rol met m/h workrates.quote:Op maandag 25 november 2019 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vieira met een deadeye chemstyle (bijv) is toch aanvallend meer dan goed? Wat een beest lijkt me dat.
Van dit soort kaarten:quote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef Bolasie het volgende:
Die League SBCs zijn wel echt dramatisch dit jaarLachwekkend
https://www.futbin.com/stc/challenges?page=1&sort=vfc&order=descquote:Op maandag 25 november 2019 21:55 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand weer lijstjes van de ROI’s op die league sbc’s?
Als ze hadden gewild dat mensen ze niet meer konden “farmen” hadden ze ze maximaal x keer herhaalbaar moeten maken.quote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef Bolasie het volgende:
Dan lijkt baby Blanc mij inderdaad nuttiger, of een speler als mid Ballack.quote:Op maandag 25 november 2019 15:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet echt een dynamisch duo? 1 van je 2 CDMs moet toch goed zijn in het maken van goals imo.
Battaglia heeft echt wel goede stats, Matheus Cunha ook. De ratings zijn alleen lager. Ik vind ze nog steeds leuk om te doen, heb de CSL mede door bronze packs al 4x gedaan (Bundesliga ook 2x maar dat kostte wel wat) Binnenkort maar weer even veel bronze upgrades doen voor de Liga NOS en de leagues die nog gaan komen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef Bolasie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |