De IFs natuurlijk, gouden versies van die kaarten stijgen wel ja. Geen idee of IF CR7 is gestegen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ronaldo is aan het stijgen anders
Opent 8 a 9 100k packs in de eerste 4 minuten, packed zo goed als niets.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:57 schreef Luppie0110 het volgende:
Opent ff meer dan 2000 euro in een paar minuten. “Im gonna call it here” en gaat vrolijk door. Gokverslaafde gespot.
Er waren ook 500.000 125k packs zag ik.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opent 8 a 9 100k packs in de eerste 4 minuten, packed zo goed als niets.
Ondertussen verkoopt EA 220.000 100k packs a 17 euro per stuk, totaal een mooie 3,7 miljoen euro. Ondertussen speelt iedereen nog altijd met delay, debiele game mechanics en servers uit 1997.Ongelofelijk dat er nog altijd mensen zijn die ook maar 1 euro aan EA geven, buiten aanschaf van het spel. Deze community leert echt nergens van.
En dit is slechts 1 lightning round, geen idee hoeveel er geweest zijn gisteren.
Ja, had de video gepauzeerd en zag het nu. Bizar. EA lacht zich de pleuris.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:11 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Er waren ook 500.000 125k packs zag ik.
Het blijft debiel ja.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, had de video gepauzeerd en zag het nu. Bizar. EA lacht zich de pleuris.
Ik heb zelfs aan het spel maar 10 euro uitgegeven doordat de pre order bonuspacks je de game cadeau gaven in oktober. En gezien de delay een lagfest van jewelste oplevert koop ik niks extra's. Dat ik dan geen packluck heb itt de gokverslaafden YouTubers /carequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ondertussen speelt iedereen nog altijd met delay, debiele game mechanics en servers uit 1997.Ongelofelijk dat er nog altijd mensen zijn die ook maar 1 euro aan EA geven, buiten aanschaf van het spel.
Bateson verdient dat 10x terugquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:57 schreef Luppie0110 het volgende:
Opent ff meer dan 2000 euro in een paar minuten. “Im gonna call it here” en gaat vrolijk door. Gokverslaafde gespot.
Shit teamquote:Op zaterdag 30 november 2019 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
SBC Balotelli binnen, IF Mertens ook meteen maar gekocht (fresh) met de nieuwe packs die even beschikbaar zijn. Huidig team, moet alleen nog Dzeko vervangen voor seizoen 2 Icons.
[ afbeelding ]
Jelly.quote:
Bij elke grote promo packed hij heel 'toevallig' 1 van de beste/duurste spelers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
lol die Castro packed IF Mane, Neymar en IF CR7 lol
Kut EA
Betere 'gratis' reclame kan je niet hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bij elke grote promo packed hij heel 'toevallig' 1 van de beste/duurste spelers.
Zo’n 60-70k views op z’n recente videos. Geloof er niets van dat je hiermee 20.000 euro zou verdienen.quote:
Eens. Je kan veel over EA zeggen maar dit doen ze wel goed.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betere 'gratis' reclame kan je niet hebben
Nee jij bent shit en jouw team is shit Ingrid.quote:
Is jullie beef nog niet voorbij?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee jij bent shit en jouw team is shit Ingrid.
Welke beef? Die manwijf jankt zich elke avond in slaap en begint dan sporadisch te posten omdat hij er niet tegen kan dat hij op zijn plek is gezet. Met zijn tussen "BF en CM" zullen spelers gegarandeerd flink gaan dalen kul, dat is te zienquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is jullie beef nog niet voorbij?
hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zijn tussen "BF en CM" zullen spelers gegarandeerd flink gaan dalen kul, dat is te zien.
Die gozer is niet goed wijs, laat gaan joh.quote:
De enige persoon die niet goed wijs is ben jij mafkees.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gozer is niet goed wijs, laat gaan joh.
Dan onderschat je de inkomsten. Hij maakt gemiddeld 40 lange videos per maand hé, dat zal wel om en nabij de 10-15k zijn. Sponsorship met een coin seller en een stukje eigen geld die hij kan afschrijven als bedrijfskosten. is niet verkeerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo’n 60-70k views op z’n recente videos. Geloof er niets van dat je hiermee 20.000 euro zou verdienen.
Hij zal ongetwijfeld, op de een of andere manier, z’n geld verdienen om dit te kunnen bekostigen, maar of het van youtube videos is betwijfel ik.
Edit: niet dat jij hebt gezegd dat het enkel van youtube videos is overigens. Maar buiten Youtube en Twitch zijn er niet veel platforms waar hij z’n geld kan verdienen lijkt mij. Wellicht een sponsorship dealtje hier en daar, maar voor de grote jongens krijgt hij niet genoeg views denk ik.
2 tradables gedaan, een 81 en 82 gekregenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef lesleyyb het volgende:
Totw upgrade packs, bij een lekker totw ook. GG aan iedereen die 83s op de transferlijst heeft staan
Krijg je een totw speler van deze week of kan het van elke week zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 tradables gedaan, een 81 en 82 gekregen
Ik hoorde alleen van deze week en mogelijk de best of die erin zittenquote:Op zaterdag 30 november 2019 20:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Krijg je een totw speler van deze week of kan het van elke week zijn?
Aangezien ook the best of in de pakketten zat gisteren
ZIEDENDquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke beef? Die manwijf jankt zich elke avond in slaap en begint dan sporadisch te posten omdat hij er niet tegen kan dat hij op zijn plek is gezet. Met zijn tussen "BF en CM" zullen spelers gegarandeerd flink gaan dalen kul, dat is te zien. En dan met zijn zure hoofd als een achterlijke reacties proberen uit te lokken.
NEE JIJ BENT ZIEDEND.quote:
Gisteren massaal tijdens de Lightning Round kunnen winnen op open bid voor 700-800 coins en even later flippen ze de deur uit voor het driedubbele. Het is wel heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:32 schreef lesleyyb het volgende:
Totw upgrade packs, bij een lekker totw ook. GG aan iedereen die 83s op de transferlijst heeft staan
Moetquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje toch heb je een complex opgebouwd en probeer je je zelf moet in te praten door jezelf dingen in te beelden. De enige wie voor lul staat ben jij.
Dat terzijde, IF Vieri is ook binnen. Benieuwd naar icon swap 2.
@onlogischquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meisje toch heb je een complex opgebouwd en probeer je je zelf moet in te praten door jezelf dingen in te beelden. De enige wie voor lul staat ben jij.
Dat terzijde, IF Vieri is ook binnen. Benieuwd naar icon swap 2.
JiJ heBt ZeKeR GeeN TeLeFoOnquote:Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:ggmm
@:jancees
@:kingroland
Je hebt je autistische bigrade nodig om je handje vast te houden zeker.quote:Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:ggmm
@:jancees
@:kingroland
Je bent verplicht de spellingscommisie in te schakelen na een spelfoutquote:Op zondag 1 december 2019 12:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt je autistische bigrade nodig om je handje vast te houden zeker.
Het is geen spelfout Hans, Apple heeft er een handje van om woorden die op twee manieren geschreven kunnen worden (en waarbij het woord in beide vormen correct geformuleerd is) soms aan te passen.quote:Op zondag 1 december 2019 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent verplicht de spellingscommisie in te schakelen na een spelfout
P....
Commissie*quote:Op zondag 1 december 2019 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent verplicht de spellingscommisie in te schakelen na een spelfout
P....
quote:
In Murica is het nog zaterdag, zodoendequote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
EA: SuPeR SuNDaY!!!!
Zondag is alweer bijna voorbij en helemaal niets
Normaal is er nooit wat op zondagquote:Op zondag 1 december 2019 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
EA: SuPeR SuNDaY!!!!
Zondag is alweer bijna voorbij en helemaal niets
Moments is gewoon een excuus van EA om spelers als Morales en Bailey een boosted kaartje te geven om wat meer coins van de market af te kunnen halen imo. Flashbacks vorig jaar waren vooral voor spelers die echt goed waren op een gegeven moment in hun carriere, en richting het einde van hun carriere gingen. Tot TOTS, toen kregen we ineens Depay en Goretzka etc, maar dat vond de community niet flashback-waardig, dus nu noemen ze het gewoon Momentsquote:Op zondag 1 december 2019 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Maar wat is het verschil nou tussen flashback en moments, aangezien EA er alleen maar een ander kleurtje aan geeft..
In NBA 2K waren moments kaarten ook echt moments
Gelukkig niet in rival winsquote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef lesleyyb het volgende:
Vergeet niet moments josh king! Lekker volleys gaan scoren in rivals, oftewel een mechanic die compleet broken is waardoor je 25 wedstrijden nodig hebt voordat je er 1 hebt gemaakt, feest
Das dan nog het enige pluspunt, mn prime zanetti heeft 96 crossing en die kan ook best lekker een balletje in de 16 gooien, alleen jammer dat er nooit iemand in staat is om die bal binnen te trappenquote:
Kun je niet de rechterstick indrukken (speler wipt de bal op dan, dacht ik?) en op doel knallen? Als je een beetje fatsoenlijke tegenstanders hebt zullen ze je wel een keertje laten scoren als je 2 of 3 goals achter staat.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Das dan nog het enige pluspunt, mn prime zanetti heeft 96 crossing en die kan ook best lekker een balletje in de 16 gooien, alleen jammer dat er nooit iemand in staat is om die bal binnen te trappenrecht op de keeper, de paal of finaal naast, tegen het net is geen optie
Vorige week m'n laatste weekend league potje gewonnen door een voorzet binnen te koppen in de 119de minuutquote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik geef echt nooit voorzetten in fifa 20, altijd kappen en naar binnen passen, anders ben je bij voorbaat kansloos. Zelfs met CR7 in de spits heeft het geen zin
Is voor mij net zo broken als koppen, ene keer werkt het wel en andere keer niet, dan wip ik hem liever over de verdediging heenquote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je niet de rechterstick indrukken (speler wipt de bal op dan, dacht ik?) en op doel knallen? Als je een beetje fatsoenlijke tegenstanders hebt zullen ze je wel een keertje laten scoren als je 2 of 3 goals achter staat.
Ik pack geen enkele moer. Net prime gold players pack, hoogste player rating 81. Gaat hele weekend al zo. Wel 3x inform gepacked, maar 3x pure aids voor discard value.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef iScream. het volgende:
Toch op de valreep nog een IF Ben Yedder uit de flash SBC, tot nu toe echt een drama dit weekend met packs 😂
Als er iets makkelijk is dan is het dat wel. Balletje breed leggen en raam vollerenquote:Op zondag 1 december 2019 19:21 schreef lesleyyb het volgende:
Vergeet niet moments josh king! Lekker volleys gaan scoren in rivals, oftewel een mechanic die compleet broken is waardoor je 25 wedstrijden nodig hebt voordat je er 1 hebt gemaakt, feest
https://imgshare.io/image(...)01-221031_FUTBIN.jpgquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef el-blanchito het volgende:
Kunnen jullie een mooi team bedenken met rttf Memphis & aguero & de ligt? Budget buiten deze knakkers is 300k
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volleyquote:Op zondag 1 december 2019 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iets makkelijk is dan is het dat wel. Balletje breed leggen en raam volleren
Gewoon tikkie opzij met X op de Xbox. Vierkantje is dat geloof ik op PS.quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volley
L1 + vierkantje?quote:Op zondag 1 december 2019 23:40 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Dan mag jij uitleggen hoe want zover ik weet zijn gewone lobpasses onbetrouwbaar als de neten en telt scoren uit een low driven cross niet als een volley
Leuk team, thanks. M’n autisme kan het alleen niet aan dat niet iedereen op full chemistry staatquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image(...)01-221031_FUTBIN.jpg
[ afbeelding ]
Edit: kut link werkt niet
Absoluut halenquote:Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dost flashback (waar ik ergens een screen van voorbij zag komen) zou wel goud zijn. Wir brauchen basbas.
Hij zat in zo'n video over flashback suggestions/predictions. Neem aan dat het een screen daarvan was?quote:Op maandag 2 december 2019 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
Dost flashback (waar ik ergens een screen van voorbij zag komen) zou wel goud zijn. Wir brauchen basbas.
Was zo'n screenshot met alle spelers erop. Zag eruit zoals bijv ook het totw wordt aangekondigd. Maargoed, kan ook heel goed predisction zijn zoals je zegt. Hoop dat het echt is '_quote:Op maandag 2 december 2019 12:20 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hij zat in zo'n video over flashback suggestions/predictions. Neem aan dat het een screen daarvan was?
Wordt een hoop gepuzzel dan, met 3 competities (vooral franse)quote:Op maandag 2 december 2019 09:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Leuk team, thanks. M’n autisme kan het alleen niet aan dat niet iedereen op full chemistry staat
Het is me gelukt met di mariaquote:Op maandag 2 december 2019 20:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wordt een hoop gepuzzel dan, met 3 competities (vooral franse)
Neequote:Op dinsdag 3 december 2019 06:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit is toch wel nep mag ik hopen ??
Dacht even dat het nep was, totdat ik zelf inlogde op de FUT-appquote:
Mensen met principes speelden dit spel sowieso allang niet meer.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met principes spelen dit spel vanaf nu niet meer.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met principes speelden dit spel sowieso allang niet meer.
Daarom speel ik het ook nog.
https://speld.nl/2019/12/(...)bie-in-call-of-duty/quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:49 schreef Bolasie het volgende:
Maar clowns als Maradona blijven gelukkig wel in het spel. Wat zijn die altijd braaf geweest in het verleden.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
https://speld.nl/2019/12/(...)bie-in-call-of-duty/
Marco van Basten blijft wel te zien als nazi-zombie in Call of Duty
3 december 2019 door Jop Eikelboom en Matthijs van Rumpt
FIFA 20 heeft besloten Marco van Basten uit het spel te halen vanwege zijn gewraakte ‘sieg heil’-opmerking. Een ander spel, Call of Duty, wil zo ver niet gaan. “In onze spellen blijft hij gewoon te zien als nazi-zombie.”
“We zien geen enkele aanleiding om Van Basten uit het spel te weren”, laat Call of Duty-producent Activision in een verklaring weten. “Iedereen zegt weleens wat doms. Geen reden om overhaaste beslissingen te nemen. Marco van Basten is niet de vijand. Eén lullige opmerking hoeft wat ons betreft niet te betekenen dat je geen nazi-zombie meer mag zijn.”
zad?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Jezus wat een resolutieIk zad mobiel sry jonges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |