abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190079719
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa, PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190079779
Zonnetje probeert er hier doorheen te piepen. En hier is de a58 thv Tilburg.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190079787
Mogge lieverds.
Spoilers!
pi_190079798
Goedemorgen.

Ik probeer te verdringen dat ik toch echt naar het milieuterrein moet zo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190079823
Ik ontken nog even het maken van het weekmenu, ontdooien van vriezer, verschonen van bed, doen van de was en het ontkalken van de badkamer. En ik denk nog helemaal niet aan de dreumesverjaardag daarna.
Spoilers!
pi_190079836
En ik moet ook nog 500 kleren passen.
Spoilers!
pi_190079867
Ik kreeg wel een in de oven gewarmd broodje met kaas, gemaakt door uk, vanmorgen.

VIP treatment :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 november 2019 @ 09:50:35 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190079890
Zo even de stad in. Heb nog wel iets feestelijks nodig voor december. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190079922
Mogge! Beetje bijgelezen zojuist. Geen goede nacht gehad maar goed. Voetbal kijken bij zusje in Utrecht en verder weinig plannen.

Ik word bijna altijd jonger geschat en daar ben ik erg blij om. Zelfs een belediging als iemand correct schat :')
Hoe langer jong, hoe langer ik mag dansen. En dat is al langer dan normaal :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190079984
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijn :7 dit is 125.

De rest van de kamer is nog leeg :+
pi_190080003
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:02 schreef FranticDJ het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijn :7 dit is 125.

Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamer _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_190080021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamer _O-
Zo groot is mijn badkamer niet :+
pi_190080051
Goedemorgen dotjes. O+
pi_190080072
:D Mooi hoe het formaat van zo'n kleedje moeilijk in te schatten is.

Psychofarmacologie bestudeerd, nu maar eens het kind entertainen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190080108
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:02 schreef FranticDJ het volgende:

SPOILER

Hahaha het ziet er wel koddig uit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190080269
Ah, hoor net van E. Dat het een kleur/materiaal test is en dat ie eigenlijk heel ergens anders moet liggen _O-
pi_190080335
Hm lief weer de deur uit ivm powsjes voeren en huishouden...

Hier inmiddels al vanalles gedaan.

En toch is het pas 11 uur :)
pi_190080340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:13 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen dotjes. O+
Hallo Myra O+ O+
pi_190080358
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ontken nog even het maken van het weekmenu, ontdooien van vriezer, verschonen van bed, doen van de was en het ontkalken van de badkamer. En ik denk nog helemaal niet aan de dreumesverjaardag daarna.
Dat klinkt als een lange dag :{
Jij liever dan ik. O-)

Ik ga nieuwe vullingen kopen voor mijn vulpen (in rare kleurtjes, bij de vulpennenwinkel O+ ), boodschappen doen voor een dag of vijf (vooral groente en fruit, misschien op de markt), planten verpotten en misschien even naar m'n nieuwe studieopdracht kijken. Alleen de boodschappen moeten vandaag gebeuren, de rest kan wachten O+
pi_190080402
* Tele6 leest stukje terug

:* op de mensen met hormoonissues. Ik heb gelukkig nul last. Spiraaltje houdt de menstruaties-from-hell mooi weg O+

Hier nog zo eentje die jonger wordt geschat, en dat is nogal genant als je begin 20 bent, ik heb vorig jaar eens de vraag gehad of ik 15 was :X Dat komt deels ook doordat ik met m'n korte haar en m'n vrij neutrale kledingstijl gauw voor een jongen aan word gezien, maar ik heb natuurlijk het ronde hoofd en de stem van een jonge jongen 8)7
pi_190080409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat klinkt als een lange dag :{
Jij liever dan ik. O-)

Ik ga nieuwe vullingen kopen voor mijn vulpen (in rare kleurtjes, bij de vulpennenwinkel O+ ), boodschappen doen voor een dag of vijf (vooral groente en fruit, misschien op de markt), planten verpotten en misschien even naar m'n nieuwe studieopdracht kijken. Alleen de boodschappen moeten vandaag gebeuren, de rest kan wachten O+
Het valt wel mee, we doen het samen.

Heerlijk als dingen optioneel zijn, dan is alles mooi meegenomen O+
Spoilers!
pi_190080421
Over kleden gesproken, heeft iemand hier ervaring met het laten reinigen van een wollen kleed?

Ik heb van de zolder van m'n ouders een mooi blauw wollen kleed vandaan, maar er zitten een aantal theevlekken in en het is sowieso een beetje groezelig doordat het al best wel oud is.

Het professioneel laten reinigen kost zo'n 90 euro van wat ik op internet heb kunnen vinden hier in de buurt (midden-oost-nederland zeg maar).

Het kan wel de moeite waard zijn denk ik, want het was destijds een duur merk kleed en het heeft een ontwerp en kleur die niet uit de mode gaan.

Ik vind het alleen eng, want misschien verpesten ze mijn kleed wel en dan heb ik het voor niks gedaan. Of het komt terug met alle vlekken er nog in. Dan ben ik m'n 90 euro wel mooi kwijt. En 90 euro is ongeveer waar ik een maand van eet :')
pi_190080431
Vulpennenwinkel! :o O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_190080453
Plan hier: koelkast uitmesten, boodschappen doen, beetje ritus hangen vanavond met Netflix en vrrrrroeg naar bed.
Morgenmiddag in mijn uppie naar Pathé-bios: concertregistratie Depeche Mode van de tour waar ik in Amsterdam bij was! O+ 's Avonds langs schoonouders wegens x jaar getrouwd (geen idee hoeveel).
Let me see you stripped down to the bone
pi_190080456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:07 schreef minilot het volgende:
Vulpennenwinkel! :o O+
Ja en ik ga er paarse en donkergroene en lichtblauwe inkt voor mijn pen kopen O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')