SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leeg![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leeg
We have far more in common than that which devides us..
Zo groot is mijn badkamer nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamer
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂Hahaha het ziet er wel koddig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leegI solemnly swear i'm up to no good
Dat klinkt als een lange dagquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ontken nog even het maken van het weekmenu, ontdooien van vriezer, verschonen van bed, doen van de was en het ontkalken van de badkamer. En ik denk nog helemaal niet aan de dreumesverjaardag daarna.
Het valt wel mee, we doen het samen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lange dag![]()
Jij liever dan ik.![]()
Ik ga nieuwe vullingen kopen voor mijn vulpen (in rare kleurtjes, bij de vulpennenwinkel), boodschappen doen voor een dag of vijf (vooral groente en fruit, misschien op de markt), planten verpotten en misschien even naar m'n nieuwe studieopdracht kijken. Alleen de boodschappen moeten vandaag gebeuren, de rest kan wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |