Net lekker spareribs gebakkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
Zo ff paar loempia's scoren jazeker
Een wasbeer met hondsdolheid aan je pik laten likken ook niet.quote:
Oh ja valt mee. Lekker neefquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
2 dikke joints gerookt. Viel wel mee dus
Rauwe marmottennieren eten ook niet gezien dat het je de longpest op kan leveren. Mongolenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een wasbeer met hondsdolheid aan je pik laten likken ook niet.
Doe zosk de groetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
Zo ff paar loempia's scoren jazeker
Klinkt als hun probleemquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je zei laatst dat mensen ontevreden over je waren.
Alsjeblieft niet nog zo’n incelkneus. Solo kan het prima soloquote:
Chevy heeft tenminste enige intelligentie/visie.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nog zo’n incelkneus. Solo kan het prima solo
Ik heb feeling voor KLBquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Chevy heeft tenminste enige intelligentie/visie.
Dat missen die andere 3.
Hahahah goeiequote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat missen die andere 3.
Wie weet. Goede suggestie in ieder geval vriendquote:
Nu je er toch bent.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie weet. Goede suggestie in ieder geval vriend
Wie visie wil moet naar de oogarts.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat missen die andere 3.
Ik ga niet vrijwillig weg iigquote:
Zal er eens over nadenken.quote:
Je moet wel ophouden met je grappen te herhalen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie visie wil moet naar de oogarts.
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijwillig weg iig![]()
Mensen hebben mij nodig hier
Je moet je janksmoel houdenquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |