Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goedquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk! Op bezoek in het drugskartel ?
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goed
Fijn dat je er weer bent jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Mijn mening wordt op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je thuis weinig te zeggen?
Wat een grapjas ben je ookquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Zoethoudertjequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn mening wordt op prijs gesteld.
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende date?
OK.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.
Ik duim voor volgende maand.
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdyquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdy
Hoi, wij kennen elkaar nog niet geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Zijn toch wel meer kappersquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!
Ja zat hier. Heb andere gevonden. Knippen en Olaplex voor het fantastische bedrag van maar 65 euro.quote:
Ben nogal oppervlakkig. Eerst picsquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
En ondertussen kijk ik verder...
@:SimonedeBeauvoir
Pics willen zien is iets voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben nogal oppervlakkig. Eerst pics
Dat lijkt me erg ongemakkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |