Heel goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
teveel gepiel allemaal weer![]()
sorry
maar voel je vrij!
[ afbeelding ]
Ja, nu alleen Merel en Jessie en Gerrit er nog uit en dan is de groep compleet voor de finale!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
merel zegt tegen hiske dat ze nu zo'n fijne groep hebben
Ja duhhh alles wat haar niet aanstaat is eruit gewerkt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
merel zegt tegen hiske dat ze nu zo'n fijne groep hebben
quote:
Een ton bakstenen en en dan de vijver in.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:40 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie wil dat rob een kroontje mee neemt voor merel
- pyjama vraagt rob?
nee tiara!
- ooh een kroon
- met steentjes?
ja ja met steentjes
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:39 schreef sjampoeh het volgende:
jessie wil een kroon voor merel kopen
ik moet eerlijk toegeven dat ik het harstikke leuke beesten vind eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:47 schreef Moass het volgende:
[..]
Is dit nu serieus een openlijke belediging jegens de pad?
Niks mis met paddenquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:47 schreef Moass het volgende:
[..]
Is dit nu serieus een openlijke belediging jegens de pad?
Ik lik in elk geval liever een pad dan dat ik merel lik!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met padden![]()
Van bepaalde paddensoorten schijn je overigens ook lekker te kunnen trippen
Bang dat die eelt op zijn handjes krijgt, en zijn schoenen verslijtenquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie Gerrit alleen maar achter die pc zitten, heeft die gast niets beters te doen...
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:56 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik lik in elk geval liever een pad dan dat ik merel lik!
Dan heb ik liever geen zwarte kip.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zwart of wit, merk je niks van als ze gegrild zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Nou met 'n flinke klodder slagroom op 'n roomvlaaiquote:Op vrijdag 22 november 2019 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever geen zwarte kip.
Jij doet het ook niet voor een stronkie prei en een heerlijk worteltje hè .......quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou met 'n flinke klodder slagroom op 'n roomvlaai
Ikke niet, moet mijn tempel toch goed voeden!quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij doet het ook niet voor een stronkie prei en een heerlijk worteltje hè .......
Lekker Fritsiequote:Op vrijdag 22 november 2019 16:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou met 'n flinke klodder slagroom op 'n roomvlaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |