Door met watquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Chev heb je tips? Paar uur geslapen en moet door tot vier uur snachts.
Werk. Is toch niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door met wat![]()
Neem een kop koffie
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?quote:
Vanaf twee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.quote:
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2quote:
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaanquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaan
Ze hebben ook peppillenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet niet te veel rommelen met je neus als jood.
Past wel genoeg inquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sow dan jeetjequote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Antisemitisme, beste semitisme zeg ik altijd maar HAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Net ook.. Ik woon hier inmiddels een jaar maar oke.
Plek zat hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |