vind baffen overigens totaal niet intiem. Eens?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee geen idee eig die deden dat ook wel bij me maar ja voorspel is intiem ja. Omdat je dan veel meer waarneemt van iemand zijn erogene zones en dat is toch best een grens denk ik. Vanwaar je vraag?
Daar heb ik wel wat voorquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet vandaag tot vier uur snachts werken en heb amper geslapen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]Ik geef het een 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dus je begint ook laat. Ga naar bed danquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet vandaag tot vier uur snachts werken en heb amper geslapen.
Begin om twee dus moet half een opstaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus je begint ook laat. Ga naar bed dan
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus je begint ook laat. Ga naar bed dan
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Begin om twee dus moet half een opstaan.
Zit je op pc?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.
Ik vond wel geinig om te zien maar ik vond het niet heel veel toegevoegde waarde hebben aan het verhaallijn. Maar het is wel tof gedaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Op basis waarvan/wat waren je favo scènes?
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Begin om twee dus moet half een opstaan.
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.
Nee ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.
Lezen is moeilijk als je de hele dag wappie bentquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk als je de hele dag wappie bent
FOK!ken?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
Oké slecht ik ga even iets nuttigs doen daag
Door met watquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Chev heb je tips? Paar uur geslapen en moet door tot vier uur snachts.
Werk. Is toch niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door met wat![]()
Neem een kop koffie
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?quote:
Vanaf twee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.quote:
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2quote:
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaanquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaan
Ze hebben ook peppillenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet niet te veel rommelen met je neus als jood.
Past wel genoeg inquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sow dan jeetjequote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Antisemitisme, beste semitisme zeg ik altijd maar HAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Net ook.. Ik woon hier inmiddels een jaar maar oke.
Plek zat hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |