@L-E toevallig?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:34 schreef geppie het volgende:
Ik ben op zoek naar ervaringen mbt kind overplaatsen vanuit regulier onderwijs naar de vrije school. Hier iemand toevallig?
Annie en Tas zijn helemaal verliefd op Ageeth de Haan en het album “De Herdertjes Lagen Bij Nachte”, op Spotify. Leuke kerstliedjes, ook nieuwe, zonder gedoe of kinderkoortjesquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]![]()
![]()
Ketel vindt kerst ook heel spannend, heeft geholpen met de kerstboom en vraagt nu de hele tijd (aangestoken door de Sinterklaasliedjes) welke liedjes je dan voor de Kerstman zingt. En dan kan ik me prompt geen (Nederlandstalig) kerstliedje meer herinneren.
"Hahaha dat heeft oma even mooi verzonnen! Die wil zeker nog wel meer cadeautjes krijgen!"quote:Op donderdag 12 december 2019 14:38 schreef Malteser het volgende:
Hier werd ook al gesproken over de kerstman. “Oma zegt dat de kerstman een soort Sinterklaas is maar dan met Kerstmis.”
Bedankt Oma.
Jawel, nog wat meer moe dan normaal maar dat vind ik zo aan het einde van het jaar niet zo gek. Bijna vakantie! Voor volgende week heb ik in ieder geval de planning weer rond om hem halve dagen naar school te doen ipv hele.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef Adrian4 het volgende:
“Na Sinterklaas is het kerstmis en dan sneeuwt het en liggen er cadeautjes onder de kerstboom”
“Hoe komen de cadeautjes dan daar?”
“Door de kerstman!”
“Nee hoor Willem, de kerstman is niet echt!!”
Hebben die kleuters een lijntje met elkaar?
Schrikken Malteser! Ik snap dat zo’n nachtje veel indruk maakt. Gaat het nu weer helemaal goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, dat vroeg T laatst ook. Of de paashaas ook echt was. En een sneeuwman, of die ook echt is. In Duitsland geloven ze ook in de kerstman, maar die laten wij een beetje lopen. Al vertelde ik laatst dat die verzonnen was, maar dat ging er niet helemaal in. Ach ja, hij ziet zelf maar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:15 schreef Amsel het volgende:
Jemig Malteser, wat zullen jullie bang zijn geweest! Fijn dat het iets redelijks onschuldigs was, maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten zeg.
Wat een bijdehantje Jagar, heerlijk
Hier is december ook een cadeautjesvloedgolf. Na sinterklaas met de Nederlandse familie, volgt kerst met de Engelse familie en dat is echt wel wat over de top. Maar het komt uit een goed hart![]()
De kerstman is de neef van sinterklaas en daarom lijken ze op elkaar. Sinterklaas is 100% echt voor de kinderen. Met kerst krijgen ze cadeautjes van de echte kerstman en van familie, dat loopt voor hen een beetje door elkaar. Maar ze weten wel dat de paashaas niet echt is, die eieren worden door papa en mama verstopt. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er dus ook vragen komen over het waarheidsgehalte van sinterklaas en de kerstman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Jagar, dus jullie zijn op zoek naar huisje voor hem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |