Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalenquote:
Veel, maar over een langere periode. Zit ook nog veel gewonnen wedjes bij van het vorige seizoen. Ik wilde nu 400,- laten uitkeren en de rest er nog even op laten staan.quote:
BAM!quote:Op donderdag 21 november 2019 14:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalen
Zoals de Belastingwet of iets dergelijks?quote:Op donderdag 21 november 2019 15:03 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zit ook nog veel gewonnen wetjes bij van het vorige seizoen.
Ik ben nog wet achter m'n orenquote:Op donderdag 21 november 2019 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals de Belastingwet of iets dergelijks?
Je zusje was vannacht ook goed wetquote:Op donderdag 21 november 2019 15:09 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik ben nog wet achter m'n oren
Ja, ze vroeg of je volgende keer niet twee volle uren bij dr kan gaan zitten janken nadat je vroegtijdig bent klaargekomen..quote:Op donderdag 21 november 2019 15:19 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je zusje was vannacht ook goed wet
Slechte comebackquote:Op donderdag 21 november 2019 15:22 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg of je volgende keer niet twee volle uren bij dr kan gaan zitten janken nadat je vroegtijdig bent klaargekomen..
Je bent zelf een slechte comebackquote:
QFTquote:Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte comeback
Zit hier ook onbeschoft te kermen.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zijn er nog meer mensen geil geworden van dit topic?
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mijquote:Op donderdag 21 november 2019 15:52 schreef Timethy het volgende:
Daarom Unibet
- Binnen 5 seconden op je rekening als je stort. Ondanks dat hun rekening op malta plaatsvindt
- Geen belasting betalen boven de 500 euro
Moet je maar geen sloeber zijn en een bank buiten de top 3 hebben (Abn, Rabo, ING).quote:Op donderdag 21 november 2019 15:56 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mij
Gaat om het idee. Vergeleken met Nederlandse bedrijven zijn ze supersnel daarmee in het buitenland (mits met een IBAN uit de EU).quote:Op donderdag 21 november 2019 15:56 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mij
Ik heb een vlekjequote:Op donderdag 21 november 2019 15:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zijn er nog meer mensen geil geworden van dit topic?
Deze man weet hoe het werktquote:Op donderdag 21 november 2019 14:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop