Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalenquote:
Veel, maar over een langere periode. Zit ook nog veel gewonnen wedjes bij van het vorige seizoen. Ik wilde nu 400,- laten uitkeren en de rest er nog even op laten staan.quote:
BAM!quote:Op donderdag 21 november 2019 14:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalen
Zoals de Belastingwet of iets dergelijks?quote:Op donderdag 21 november 2019 15:03 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zit ook nog veel gewonnen wetjes bij van het vorige seizoen.
Ik ben nog wet achter m'n orenquote:Op donderdag 21 november 2019 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals de Belastingwet of iets dergelijks?
Je zusje was vannacht ook goed wetquote:Op donderdag 21 november 2019 15:09 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik ben nog wet achter m'n oren
Ja, ze vroeg of je volgende keer niet twee volle uren bij dr kan gaan zitten janken nadat je vroegtijdig bent klaargekomen..quote:Op donderdag 21 november 2019 15:19 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je zusje was vannacht ook goed wet
Slechte comebackquote:Op donderdag 21 november 2019 15:22 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg of je volgende keer niet twee volle uren bij dr kan gaan zitten janken nadat je vroegtijdig bent klaargekomen..
Je bent zelf een slechte comebackquote:
QFTquote:Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte comeback
Zit hier ook onbeschoft te kermen.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zijn er nog meer mensen geil geworden van dit topic?
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mijquote:Op donderdag 21 november 2019 15:52 schreef Timethy het volgende:
Daarom Unibet
- Binnen 5 seconden op je rekening als je stort. Ondanks dat hun rekening op malta plaatsvindt
- Geen belasting betalen boven de 500 euro
Moet je maar geen sloeber zijn en een bank buiten de top 3 hebben (Abn, Rabo, ING).quote:Op donderdag 21 november 2019 15:56 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mij
Gaat om het idee. Vergeleken met Nederlandse bedrijven zijn ze supersnel daarmee in het buitenland (mits met een IBAN uit de EU).quote:Op donderdag 21 november 2019 15:56 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
5 seconden? Meestal toch wel 1 werkdag bij mij
Ik heb een vlekjequote:Op donderdag 21 november 2019 15:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zijn er nog meer mensen geil geworden van dit topic?
Deze man weet hoe het werktquote:Op donderdag 21 november 2019 14:59 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ik wil je moeder liever niet via mn lopende rekening betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |