abonnement Unibet Coolblue
pi_190052126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:21 schreef Angelique61 het volgende:
A-sociaal dat ze zo een smerige frietkar gekregen hebben......
Welnee vies inleveren betekend vies terugkrijgen!
  donderdag 21 november 2019 @ 14:22:50 #77
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_190052135
pi_190052141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:59 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en ook, hij wilde dat Jessie zou winnen, snap de mensen hier niet, ze vergeten zooooo snel, ja hij had kritiek, maar heeft honderdduizend keer gezegd, Jessie verdient de pot
Volgens mij wil Jens juist dat Brandon wint. Hij heeft juist een hekel aan Jessie en Merel.
pi_190052148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:21 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Overgave _O- _O- _O- Jessie is in een natuurlijke situatie, in een discussie geen enkele partij voor Jens, hij zou 'm alle kanten van de kamer laten zien en hem dan ontredderd achterlaten. Het zou qua intelligentie en snelheid van analyseren en denken zijn als Aristoteles tegen een schreeuwend pubertje van 14 jaar. _O-
ja absoluut,maar hij deed het niet
Make trouble not war
pi_190052153
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor Andrea.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190052155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:21 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Overgave _O- _O- _O- Jessie is in een natuurlijke situatie, in een discussie geen enkele partij voor Jens, hij zou 'm alle kanten van de kamer laten zien en hem dan ontredderd achterlaten. Het zou qua intelligentie en snelheid van analyseren en denken zijn als Aristoteles tegen een schreeuwend pubertje van 14 jaar. _O-
+100 :Y
  donderdag 21 november 2019 @ 14:26:43 #82
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190052174
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja absoluut,maar hij deed het niet
Klopt dat stond niet in zijn taakomschrijving en toen hij verpakt in sarcasme zijn onvrede daarover begon te ventileren moest ie snel oprotten. Met vriendelijke groetjes van de FEBO!
pi_190052201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:26 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Klopt dat stond niet in zijn taakomschrijving en toen hij verpakt in sarcasme zijn onvrede daarover begon te ventileren moest ie snel oprotten. Met vriendelijke groetjes van de FEBO!
en daar verschillen we van mening, want ook Jens conformeerde zich, maakt niet uit maar ook Jens was geen Messias
Make trouble not war
pi_190052222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor Andrea.
Nice! ^O^
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190052229
niet alles is gewoon zwart/wit
Make trouble not war
pi_190052236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:30 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Nice! ^O^
^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Make trouble not war
pi_190052268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

zwaar overschat
Ze waren bang voor hem, dus hij moest eruit. Zegt mij genoeg.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_190052278
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:15 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja eens, en nee dat is me niet ontgaan, er is me meer niet ontgaan, zijn gesprekken met Jessie, daar was geen sarcasme bij te ontdekken, maar alleen maar overgave
Overgave ?

Overgave van Jens?
pi_190052289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Het is geen hype, maar meer een gevoel wat bij velen heerst en bij mij ook, dat die mylene meer een asslikker is en Shelley schijt had aan de baas en zijn asslikkers....Merel voorop....
Dat zie je goed! We zijn het niet altijd eens, maar hierover zijn wij het roerend eens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_190052291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en daar verschillen we van mening, want ook Jens conformeerde zich, maakt niet uit maar ook Jens was geen Messias
Jens heeft zich niet geconformeerd. Jens is dwars gaan liggen en is eruit geknikkerd.
pi_190052306
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

:Y Wat heeft die gozer nou voor spectaculairs gedaan? Totaal niets. Hij lag op de bank, hij lag in bed of hij zat achter de computer.
Toch moest hij er zo snel mogelijk uit. Hij had het drietal door en was ze al aan het ontmaskeren. Jamergenoeg kon het hem minder schelen. Hij heeft geen drang om zichzelf te bewijzen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 21 november 2019 @ 14:38:58 #92
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_190052311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

en daar verschillen we van mening, want ook Jens conformeerde zich, maakt niet uit maar ook Jens was geen Messias
Laat maar je begint weer onzin uit te kramen, volgens mij is er namelijk niemand hier die heeft beweerd dat Jens de Mesias was of zo!
pi_190052314
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ook geen moer. Maar dat roep ik al maanden en daar werd ik ook al maanden op aangevallen.
Las net nog dat ze hard werkte. Dat klopt ook, maar werken is niet alles. Als het om werken alleen ging, hadden ze naar een werkkamp moeten gaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_190052315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Toch moest hij er zo snel mogelijk uit. Hij had het drietal door en was ze al aan het ontmaskeren. Jamergenoeg kon het hem minder schelen. Hij heeft geen drang om zichzelf te bewijzen.
of hij vond het niet de moeite waard om zich te bewijzen. Want tegen wie had hij zich dan moeten bewijzen? Tegenover Jessie? Tegenover de febo?

hij was niet eens het drietal aan het ontmaskeren, hij was het hele spel van de Febo aan het ontmaskeren.
pi_190052330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:42 schreef spapaars het volgende:

[..]

Was een goed geacteerde petertje.
Met zijn afscheidsspeech zei hij het, dit is niet de Utopia die hij had verwacht.
Dat snap ik, als je moet aanschouwen hoe een stelletje paupers daar de boel naar de hand zet, zonder enige tegenwerking. Daarom jammer dat Shelley weg is, die gooide haar mond zo af en toe nog los.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_190052364
intro is dikker dan de set die dj diva zal draaien :B
beetje overdreven allemaal weer :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190052373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:44 schreef Schakeltopia het volgende:
intro is dikker dan de set die dj diva zal draaien :B
Lijkt wel een Sensation intro. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190052374
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:39 schreef Verida het volgende:

[..]

of hij vond het niet de moeite waard om zich te bewijzen. Want tegen wie had hij zich dan moeten bewijzen? Tegenover Jessie? Tegenover de febo?

hij was niet eens het drietal aan het ontmaskeren, hij was het hele spel van de Febo aan het ontmaskeren.
Ik heb geen idee, of anders gezegd, ik zou met geen zekerheid kunnen beweren wat de reden is, maar hij zat in het spel en ik weet wat hij daar gedaan en gezegd heeft en tegen wie hij ageerde op bepaalde momenten. Ook sommige van zijn uitspraken.
Ik heb het over bewijzen, omdat het 't hele spel schijnt te zijn. Je moet dingen laten zien, maar ook ik zou daar geen behoefte aan hebben, in een situatie die zo verrot is. Dan zou ik ook denken, geef mijn portie maar aan fikkie. Overigens...... zijn hele levensstijl op dit moment is..... 'leve de lol en mijn leven' en niet de behoefte om iets te bewijzen, dus daarom is Utopia niets voor hem gebleken. Had helemaal niets meer te maken met een samenleving opbouwen.

Natuurlijk was hij er niet om het drietal te ontmaskeren, maar zo gaat het in het leven, dingen komen nou eenmaal op je pad en dan moet je ermee dealen of niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_190052377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:45 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Lijkt wel een Sensation intro. _O-
echt hoor _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190052388
aah de intro ligt er, nu nog even lesje volgen _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')