FIFA ook maar $30. Erg mooie deals!quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow op de 24e staan er toch titels tussen die zeer aantrekkelijk zijn geprijsd in de US.
https://blog.us.playstati(...)t-playstation-store/
Hopelijk worden er ook titels hier nog extra afgeprijsd.
Is pas vanaf volgende weekquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Dan is er nog 1 laatste probleem: hij kost gewoon 40 dollar in de us store![]()
Je kunt altijd nu nog een jaar kopen. Of twee. Dan kun je er weer ff tegenaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:05 schreef Tris het volgende:
2 dagen terug net plus verlengd.Voor de volle mep uiteraard.....
Meende dat ik het vorig jaar ook met korting had gekocht maar ja, toen was black friday eerder.
Altijd rond Black Friday in de aanbiedingquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:05 schreef Tris het volgende:
2 dagen terug net plus verlengd.Voor de volle mep uiteraard.....
Meende dat ik het vorig jaar ook met korting had gekocht maar ja, toen was black friday eerder.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt altijd nu nog een jaar kopen. Of twee. Dan kun je er weer ff tegenaan.
Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden. Ik heb mijn ps sinds vorig jaar en wist dat dus niet. Nu al een jaar erbij halen vind ik erg voorbarig en dan wacht ik volgend jaar wel een paar dagen mocht ik zonder plus zitten rond die tijd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Altijd rond Black Friday in de aanbieding
Die grote Iceborn uitbreiding van Monster Hunter World is nu 3 tientjes in de Store, met de Black Friday deals.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef Tris het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden. Ik heb mijn ps sinds vorig jaar en wist dat dus niet. Nu al een jaar erbij halen vind ik erg voorbarig en dan wacht ik volgend jaar wel een paar dagen mocht ik zonder plus zitten rond die tijd.
Trouwens nog steeds druk met monster hunter.
Hunter Rank 15 gehaald inmiddels maar nog geen tijd gehad om verder te gaan.
Blijft, vind ik, een leuk spel.
Mits ik zo goed vezels kan weaven zoals Jimbo, die sicke guy.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach man, 6 euro.
5 minuten werk voor je.
Daar heeft ie slaven voor natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mits ik zo goed vezels kan weaven zoals Jimbo, die sicke guy.
Vriend wanneer ga je xbox kopen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
Wie wilde laatst nou resi 2 hebben? Die is nu twee tientjes in de store
quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vriend wanneer ga je xbox kopen?
Rickokun volgens mij.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
Wie wilde laatst nou resi 2 hebben? Die is nu twee tientjes in de store
@RickoKunquote:
Ik heb het hele spel gekocht incl. Iceborne. Had het gezien bij mijn oudste dochter en vond het een prachtig spel. Via V&A hier MHW gekocht voor mijn jongste die het ook mooi leek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die grote Iceborn uitbreiding van Monster Hunter World is nu 3 tientjes in de Store, met de Black Friday deals.
Zou leuk zijn. Enige wat ik nu misschien wil halen is ASTRO bot.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:20 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik het goed begrepen heb worden er morgen (de 24e) nog wat games aan de Black Friday deals teoegevoegd?
Althans, dat is in de US Store, dus dat zal hier dan ook wel zo zijn, toch?
Jaar PS Plus heb ik gisteren alvast gekocht, ben nu tot en met 5 januari 2021 voorzienquote:Op zaterdag 23 november 2019 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Enige wat ik nu misschien wil halen is ASTRO bot.
En een jaar PS Plus
Na Black Friday gaan we haast naadloos over in andere feestdagen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:20 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik het goed begrepen heb worden er morgen (de 24e) nog wat games aan de Black Friday deals teoegevoegd?
Althans, dat is in de US Store, dus dat zal hier dan ook wel zo zijn, toch?
Ik zit ook rond die datum als ik een jaar erbij haalquote:Op zaterdag 23 november 2019 08:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jaar PS Plus heb ik gisteren alvast gekocht, ben nu tot en met 5 januari 2021 voorzien![]()
Ik heb nu nog 22 euro op mijn account staan, dus als er morgen verder niks interessant meer bijkomt dat koop ik Metro Exodus.
Ah, dan haal ik Horizon even op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:08 schreef DKUp het volgende:
Ricky is druk met zijn kind en werk natuurlijk.
Bij de Lidl voor ¤15,-; Ratchet & Clank, God of War, Horizon Zero Dawn Complete Edition, GT Sport en Uncharted 4.
Ik weet niet wanneer die prijs geldig is nu of laterquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan haal ik Horizon even op.
15 euro niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |