Tot ik mod word?quote:
Jeetje, wat klote voor je om dat in deze periode te hebben. Net nu er he-le-maal nergens aanbiedingen zijn...quote:Op dinsdag 26 november 2019 06:29 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je de slim versie goedkoop kunt scoren? Heb spijt dat ik de ps4 weg heb gedaan toen er nog geen topgames eruit waren
Ja maar de goedkoopste aanbieding wil ik welquote:Op dinsdag 26 november 2019 06:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje, wat klote voor je om dat in deze periode te hebben. Net nu er he-le-maal nergens aanbiedingen zijn...
Elke Intertoys vestiging gaat 2 PS4 Slim bundels met Modern Warfare verkopen voor 129 euro.quote:Op dinsdag 26 november 2019 06:29 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je de slim versie goedkoop kunt scoren? Heb spijt dat ik de ps4 weg heb gedaan toen er nog geen topgames eruit waren
NieR is altijd een goede keuze.quote:Op maandag 25 november 2019 23:26 schreef KennyPowers het volgende:
Nier GOTY besteld.
Nu bezig met KH Re:CoM, pff.
Ik hink op de gedachten "het is niet zo erg als mensen zeggen" en "het is erger dan mensen zeggen" (wanneer ik net dood ben gegaan)
Ook lekker met gourmettenquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
NieR is altijd een goede keuze.
15?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Cryothic het volgende:
Inmiddels Kingdom Hearts 3 besteld.
Raar systeem. Hij ligt al klaar, als ik hem nu ophaal betaal ik 45 euro, als ik hem vrijdag ophaal betaal ik 15 euro.
Ik snap dat het Black Friday deals zijn... maar... ergens vind ik het toch raar.
Vrijdag is ie 15 euro bij GameMania ja.quote:
Die ga ik met kerst spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Cryothic het volgende:
Inmiddels Kingdom Hearts 3 besteld.
Raar systeem. Hij ligt al klaar, als ik hem nu ophaal betaal ik 45 euro, als ik hem vrijdag ophaal betaal ik 15 euro.
Ik snap dat het Black Friday deals zijn... maar... ergens vind ik het toch raar.
comfyquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die ga ik met kerst spelen.
Vroeger was kerst altijd Lord of the Rings & Kingdom Hearts tijd.
Sowieso.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |