quote:Op maandag 25 november 2019 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Rot dan ook gewoon op met je extra dark deals koffiedeals dit dat flikker op man zielige kutwinkels
Ik krijg alleen maar een grotere hekel aan deze samenleving en hoe die zich ontwikkeld. Ik maak geen onderscheid qua kleur of voorkeuren, gewoon lekker inclusief.quote:Op maandag 25 november 2019 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Man man man, het wordt steeds triester en triester in deze huidige maatschappij vol teergevoelige sneeuwvlokjes en andere mietjes die echt nérgens meer tegen kunnen en overal gekwetst over zijn![]()
Gelukkig doe ik niet mee met deze bullshit en blijf ik de dingen doen en noemen zoals ze zijn.
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 24-11-2019 om 00:44:28So about that Activision remake that had some work done I mentioned a week or two ago...Sure hope you like skating reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 24-11-2019 om 01:34:05I shared this info with just a few people, such as @GenosPapa. Interestingly, Liam Robertson just mentioned this info in his podcast, seemingly corroborating the info. Nobody seems to know if both games are being fully remade, or if it's just a test for something else. reageer retweet
Ik ben ook woest. Zo kan ik nooit Beat Saber spelen.quote:Op maandag 25 november 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
Waarom komt er nou wel zo'n vr mega pack in de aanbieding maar niet de move dildo's
Inderdaad. Of die gratis Spider-manquote:Op maandag 25 november 2019 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook woest. Zo kan ik nooit Beat Saber spelen.
4k tony hawk 2quote:Op maandag 25 november 2019 16:58 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 24-11-2019 om 00:44:28So about that Activision remake that had some work done I mentioned a week or two ago...Sure hope you like skating reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:New_WabiSabi twitterde op zondag 24-11-2019 om 01:34:05I shared this info with just a few people, such as @:GenosPapa. Interestingly, Liam Robertson just mentioned this info in his podcast, seemingly corroborating the info. Nobody seems to know if both games are being fully remade, or if it's just a test for something else. reageer retweet
Het is toch zo dat in nederland alle grote shops al Black friday week ervan gemaakt hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 12:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
KLB / Ikea zet nieuwe trend: Black Friday bestaat niet meer
quote:Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is toch zo dat in nederland alle grote shops al Black friday week ervan gemaakt hebben![]()
![]()
In de USA doen ze het nog erger, daar hebben ze er black history month van gemaakt(:D)
[..]
Het is toch zo dat in nederland alle grote shops al Black friday week ervan gemaakt hebben![]()
![]()
In de USA doen ze het nog erger, daar hebben ze er black history month van gemaakt(:D)
[..]
![]()
Lolquote:Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
Is eigenlijk maar 1 reden voor, en dat is omdat de bezorgdiensten de piek van black friday/sint anders totaal niet aankunnen. De 2 dagen zitten nu zo dicht bij elkaar dat het niet te doen is. Vorig jaar was black friday een week eerderquote:Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
![]()
@dudorquote:Op maandag 25 november 2019 20:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Is eigenlijk maar 1 reden voor, en dat is omdat de bezorgdiensten de piek van black friday/sint anders totaal niet aankunnen. De 2 dagen zitten nu zo dicht bij elkaar dat het niet te doen is. Vorig jaar was black friday een week eerder
Het is met een nul sukkelquote:
@n00bquote:
Je reageert toch wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |